Epox 8KHA+ en Geforce MX400 werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb dus een Epox 8KHA+ en een Geforce 2 MX400, maar ik krijg geen beeld. Ik heb het volgende al geprobeerd:

- andere videokaart in AGP slot --> beeld (Asus v7700)
- 2x ipv 4x --> geen beeld, met beide kaarten niet (GF, Asus)
- Fast Write enabled --> geen beeld (GF)

Weet iemand anders nog wat of is deze kaart gewoon kapot?

• hereweare67893
  • Niet online
*kuch* <-- omdat ik hem anders zo snel mogelijk terugstuur

Verwijderd

denk dat ie kaduk is. Kan je hem ook nog testen in een andere pc?

• hereweare67893
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 19:43 schreef ByMeS_Dy het volgende:
denk dat ie kaduk is. Kan je hem ook nog testen in een andere pc?
Yep, in de pc van mijn pa. Mobo is daar een Asus P2B rev. 1.02, maar daar post hij ook niet.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 19:50 schreef JvH het volgende:

[..]

Yep, in de pc van mijn pa. Mobo is daar een Asus P2B rev. 1.02, maar daar post hij ook niet.
dan moet hij wel kaduk zijn ;(

• hereweare67893
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 20:25 schreef ByMeS_Dy het volgende:

[..]

dan moet hij wel kaduk zijn ;(
Na jah, dan gaat hij weer terug naar Gistron, en krijg ik een nieuwe. Heb er nog niks mee gedaan, dus dat valt volledig onder de garantie. :z

• hereweare67893
  • Niet online
Ik heb dus net de Geforce teruggekregen van Gistron, met de mededeling dat ze een standaard 3d mark test hebben uitgevoerd, en dat ze geen fout hebben kunnen achterhalen :? :? :?

dus ik stop hem net erin, en nog steeds hetzelfde: niks dus :( :(

Wat doe ik fout?! :? :(

Verwijderd

Geen idee,
hoe heb je dat bord ingesteld in de BIOS, met de Safe Defaults ?

Die MX kaarten zijn niet blij met snelle FSB/Geheugen instellingen. Ook kan het misgaan als er een PCI kaart in PCI Slot 1 zit.

Maar verder is het weer "P" voor puinhoop..

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Wat voor code geeft je led display van je mainboard aan ?

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• hereweare67893
  • Niet online
Ik heb alle PCI kaarteb eruitgehaald --> hielp ook niet.
De code die mobo geeft is FF, maar beeld krijg ik niet. :(

Ik ga nu ff naar een vriend waar ik de kaart ff in gooi, kijken wat hij daar doet. Zodra ik het weet, post ik de resultaten wel even.

Alvast bedankt voor het meewerken trouwens :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
fast writes moet toch uit staan? net zoals nog een aantal andere dingen.. weet ff niet welke want zit nu op sch00l

• hereweare67893
  • Niet online
Ik heb het dus bij die vriend geprobeerd, no luck. Daar doet hij het ook niet.

Met Fast Write enabled/disabled lukt het ook niet.
Over het bios: daar had ik niks aan veranderd, bord is net nieuw, en aangepast lukt het ook niet ;(

Verwijderd

Dan is dat ding echt niet lekker. En Gistron had hem getest ? Maf hoor, was dan zeker op een Intel systeem....

Alleen snap ik echt niet waarom 'ie het daar wel op doet. Ik zou dat ding echt als kapot beschouwen !

• hereweare67893
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 16:46 schreef Hooi het volgende:
Dan is dat ding echt niet lekker. En Gistron had hem getest ? Maf hoor, was dan zeker op een Intel systeem....

Alleen snap ik echt niet waarom 'ie het daar wel op doet. Ik zou dat ding echt als kapot beschouwen !
Daar zit een verhaal achter. Namelijk deze:

Ik had de videokaart op maandag opgestuurd, en kwam er dinsdag achter dat ik het retourformulier en een kopie van de nota vergeten was erbij in te stoppen. Dus ik bellen: 'Ja is goed, als je het nu faxt, komt het allemaal in orde'. Dus ik faxen. En dus vandaag dat pakje. Met de mededeling dat er GEEN bijlagen waren (ik had 3 pagina's aan bijlagen), en dat er een standaard 3d Mark test was gedraaid, en dat daarbij geen fouten achterhaald konden worden :? :?

Verwijderd

Bel ze maar weer op, en leg het hele verhaal rustig uit.

Het lijkt me stug dat ze je nu niet meer zouden willen helpen, ze staan redelijk goed bekend.

De volhouder wint .. ;)

• hereweare67893
  • Niet online
Pakket is net de deur uitgegaan. Volgens hen was er sprake van miscommunicatie. Dus ik heb alles ingepakt, alle papieren erbij gedaan, plus uitgebreide bijlage en dan zouden ze er goed naar kijken. En de verzendkosten worden nog eens vergoed ook. Dat is nog eens mooi.

Nou nog hopen dat ik snel een nieuwe kaart krijg :7

Verwijderd

Dat klinkt goed. ;)

Nu alleen inderdaad maar hopen dat het niet zo lang duurt !

• hereweare67893
  • Niet online
Nou, intussen heb ik zeer goed contact gehad met Gistron, veel overleg, en ze hebben ook veel moeite voor me gedaan. Feit is dus, dat de kaart het bij hun wel deed :? Bij drie moederborden, waaronder dezelfde als ik (Epox 8kha+). Hij heeft toen voorgesteld om een nieuwe van een ander merk op te sturen, dus krijg ik morgen, tegen een kleine meerprijs, een Abit versie van deze kaart met 64 sdram.

Blijft een raadsel waarom hij het dus bij mij niet deed, maar in ieder geval mooi dat ze goede service leveren.
Pagina: 1