Ik heb al een jaartje Essent@Home, maar nu kan ik via de uni @Home krijgen voor 23 euro per maand!!
Eerder kon dat alleen bij Maastricht@Home (van Nutsbedrijven Maastricht), maar nu is het uitgebreid naar heel Limburg (voor zover Essent @Home daar aanbiedt).
Ik kan mijn abo niet om laten zetten
ik moet het opnieuw aanvragen en het oude opzeggen. Er kunnen meerdere modems op een CAI-aansluiting, dus ik hoef in principe geen dag zonder internet te zitten 
Het kost me 136 euro aansluitkosten, waarvan de helft gesubsidiëerd wordt door de uni. Dit geld heb ik natuurlijk binnen een paar maanden eruit omdat nog maar de helft aan abo betaal.
Maar ik wil wel zeker zijn dat ik er niet op achteruit ga. Mijn abonnement wordt geregeld via de uni en ik krijg hun technische dienst en helpdesk (niet dat ik die ooit nodig heb!). De snelheid in Maastricht is anders dan die in de rest van Nederland, volgens de site. Ik zou dan aangesloten zijn op MAASnet
i.p.v. gewoon Essent. Mensen die niet op de uni zitten hebben natuurlijk geen idee wat dat is, nou ik ook niet! Vraag me af of dit invloed heeft op mijn verbinding (die dus niet in het Maastricht@Home gebied ligt).
Is hier nog iemand anders van de UM van plan om via de uni een abonnement te nemen op @Home?
Zien jullie ergens een nadeel?
Dit is de website http://www.ica.unimaas.nl/projecten/campus/
Ik kan mijn abo niet om laten zetten
Het kost me 136 euro aansluitkosten, waarvan de helft gesubsidiëerd wordt door de uni. Dit geld heb ik natuurlijk binnen een paar maanden eruit omdat nog maar de helft aan abo betaal.
Maar ik wil wel zeker zijn dat ik er niet op achteruit ga. Mijn abonnement wordt geregeld via de uni en ik krijg hun technische dienst en helpdesk (niet dat ik die ooit nodig heb!). De snelheid in Maastricht is anders dan die in de rest van Nederland, volgens de site. Ik zou dan aangesloten zijn op MAASnet
Is hier nog iemand anders van de UM van plan om via de uni een abonnement te nemen op @Home?
Zien jullie ergens een nadeel?
Dit is de website http://www.ica.unimaas.nl/projecten/campus/