Ik weet niet of dit forum door jullie zelf is gemaakt maar ik heb op t net een exacte copy gezien er staat nog net geen GoT boven. Als jullie de link willen hoor k het wel.
forum.fok.nl?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Base2Be ofzo 
* veldmuis gaat geen url geven, spammmmm sux
edit: als de crew ofzo een url wilt roep maar hoor
* veldmuis gaat geen url geven, spammmmm sux
edit: als de crew ofzo een url wilt roep maar hoor
Graag 
IS het ook nog topix
ik heb zo het vermoeden dat er weer een link naar het forum van bolk en hdd komt
IS het ook nog topix
ik heb zo het vermoeden dat er weer een link naar het forum van bolk en hdd komt
Alleen het forum van fok gebruikt, zover als wij weten, topix. Dus enlighten us, zou ik zeggen.
nee het lijkt er veel meer op. Weet alleen niet of ik de link wel kan plaatsen.Op zaterdag 19 januari 2002 14:14 schreef LuNaTiC het volgende:
forum.fok.nl?
Of toevallig GOF?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Als het een warezsite is nietOp zaterdag 19 januari 2002 14:16 schreef Maurice16 het volgende:
[..]
nee het lijkt er veel meer op. Weet alleen niet of ik de link wel kan plaatsen.
nee een domein eindigend op .tkOp zaterdag 19 januari 2002 14:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Of toevallig GOF?
OPen maar een topic als je de moed hebt om de link te plaatsen, of mail 'm door naar gathering@tweakers.net als je bang bent dat het volgespamd gaat worden.
Dit soort interessantdoenerij zit ik niet echt op te wachten.. Wat moeten we hier nou mee?
Dit soort interessantdoenerij zit ik niet echt op te wachten.. Wat moeten we hier nou mee?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()