Verwijderd
Ik denk dat het inderdaad minder effect heeft dan, maar het is denk ik nog steeds mega stil.. gisteren had ik mijn pc, waar ik dus ook de volledige binnenkant heb bekleed met geluidsisolatie, meegenomen naar een kennis, hij zo van: tering wat is dat ding stil! ik zo
Waar heb je de binnenkant van je PC mee geisoleerd dan? (geluidsisolatie is nogal een ruim begrip...)Op zaterdag 19 januari 2002 14:12 schreef Big Tazzz het volgende:
Ik denk dat het inderdaad minder effect heeft dan, maar het is denk ik nog steeds mega stil.. gisteren had ik mijn pc, waar ik dus ook de volledige binnenkant heb bekleed met geluidsisolatie, meegenomen naar een kennis, hij zo van: tering wat is dat ding stil! ik zo
Verwijderd
die noppen schuim die je wel ziet in geluidsstudio's is erg geschikt voor geluidsdemping. Eigenlijk is de beste isolatie tegen geluid om lagen van verschillende massa toe te passen, met lucht ertussen. Maar voor een pc is noppenschuim voldoende.
verder kan je in plaats van plexiglas echt glas erin plaatsen, dit heeft meer masse en zal dus ook beter isoleren.
verder kan je in plaats van plexiglas echt glas erin plaatsen, dit heeft meer masse en zal dus ook beter isoleren.
Heb ik dus, bijna geen effect merkbaar...die noppen schuim die je wel ziet in geluidsstudio's is erg geschikt voor geluidsdemping
Verwijderd
Hmm raar,
Maar die schuim plaats je aan de binnenzijde van je kast.
Waarschijnlijk heb je gewoon nog keesfans erin draaien die een behoorlijke herrie maken
Waarschijnlijk heb je gewoon nog keesfans erin draaien die een behoorlijke herrie maken
Mijn keesfannetjes draaien op 7V en kan ik uitschakelen als ik wil... de processorfan kan ik ook terugregelen dat 'ie lekker stil is. Alleen de voeding blijft dan over (Enermax 350W), die ga ik ook nog wel een keer modden...Op zaterdag 19 januari 2002 14:23 schreef Basz het volgende:
Hmm raar,
Ideetje voor de Enermax mod? [topic=383982/1/30]
Het is nu winter, dus mijn keesfans staan niet meer aan. Alleen mijn ORB3 staat aan op 7000RPM...Op zaterdag 19 januari 2002 14:23 schreef Basz het volgende:
Hmm raar,
Verwijderd
Ik heb van die zwarte noppen shit erin gepleurd, ook heb ik mijn case fans op 7 volt lopen wat behoorlijk scheelt...
heb mijn kast beplakt met 35 mm dik noppenfoam,
verschil is wel merkbaar, merk alleen dat er via de gaten van de fans nog geluid naar buiten gaat.
ff een uurtje foam plakken loonde bij mij wel.
verschil is wel merkbaar, merk alleen dat er via de gaten van de fans nog geluid naar buiten gaat.
ff een uurtje foam plakken loonde bij mij wel.
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Pagina: 1