Toon posts:

welke ti kaart kan dvi aan op 1600*1200 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga denk ik een ti kopen om de dell 20 inch lcd die zometeen eraan komt (hoop ik) met dvi aan te drijven.

Ik lees bij anandtech dat niet alle kaarten 1600*1200 met dvi kunnen draaien. Wie heeft ervaring met dvi op die resolutie?

Verwijderd

Gaat die 20" wel op DVI dan?
Ik dacht bij EIZO de grootste TFT's analoog aangesloten werden omdat DVI tot 1280x1024 gaat (of was dat bij een bepaald type DVI? /me 82 tm weet het ff niet meer :))

Verwijderd

Topicstarter
Ja zeker, de dell heeft een dvi connector. De dvi standaard gaat tot 1900*1000 ofzo.

Alleen niet elke kaart kan dat ook echt aan. Dus ik vroeg me af welke dat zeker weten WEL kan =]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 23:17
bij de meeste kaarten staan van die sheets met resolutie & refreshrate als je dus een kaart ziet die je leuk lijk ff naar zon sheet zoeken en dan weet je het :) moet je wel een dvi sheet hebben off course maar dat zal er vast wel bij staan ;) btw kun je ook ff zon schermpie voor mij kopen? je hebt zo te zien geld zat >:)

Verwijderd

Topicstarter
meeste kaarten kan ik geen dvi sheetje vinden..

en de dell 20" + gfx kaart komt in de plaats van de volledig nieuwe computer die ik 'eigenlijk' moet hebben. Maar die laat ik schieten voor dit schermpie, dus !!

denk dat het wel de moeite waard is though >:)

Verwijderd

Hercules 3d prophet III titanium 500

http://europe.hercules.com/products/3dp3_Ti500/features_3dp3_Ti500.php

"High-resolution external DVI encoder to display on digital flat panels at resolutions of up to 1600x1200 in 16 million colors."
Pagina: 1