Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Nee, ik heb me post ffies aangepast, nee het is geen swap, boot of systeemdisk, alleen wel de eerste cd uit het rijtje, misschien dat het daarmee te maken heeft...??Op zaterdag 19 januari 2002 13:37 schreef Flipke het volgende:
Staat daar je os op? of je swapfile? Dan niet, anders lijkt me het geen probleem!
Zou ik misschien eerst de partitie moeten verwijderen, alvorens de HD eruit te halen..
Of allereerst de HD op een of andere manier deinstalleren..
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
en tot hoever komt windows met opstarten?
Je moet dus je boot.ini aanpassen en ff met een opstart floppy kijken wat je nieuwe drive letter is van je OS disk
Heb je toen geboot met een WinXP opstart diskette...???Op zaterdag 19 januari 2002 13:45 schreef menn0 het volgende:
ik heb ook zo'n probleem gehad, dat komt omdat de drive letters veranderen en dan je boot.ini niet goed meer werkt.
Je moet dus je boot.ini aanpassen en ff met een opstart floppy kijken wat je nieuwe drive letter is van je OS disk
ik weet daar overigens geen oplossing voor ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Enermax 450WOp zaterdag 19 januari 2002 13:58 schreef Ragonite het volgende:
Damn hoeveel watt voeding heb jij?
Kan net nog an! (er hangt ook een GF3 Ti500 in)
omdat je dan makkelijk meteen in dos zit
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik heb toen windows opnieuw geinstalleerd