Voedings Probleem??

Pagina: 1
Acties:

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27
Het volgende is aan de had. In mijn computer zit een gewoon moederbord, dvd, LG Brander, Netwerkaart, modem, SB Live!, TNT2, PIII 700Mhz en een 200watt voeding.
Nu heb ik er ook nog een Tv kaart ingegooid. Alleen na een tijdje tv kijken en bij sommige dingen kiezen Gaat in 1 keer mijn comp uit, en resart. Nu is dit wel vervelend, maar het is nog erger want nu wil hij de tvkaart helemaal niet meer gebruiken. Ik gebruik trouwens Windows XP...

Weet iemand wat ik hier aan kan doen??

Verwijderd

welk type tv-kaartje heb je??

want een vriend van me had EXACT hetzelfde probleem, ik weet niet hoe hij het opgelost heeft, zal het wel eens vragen, het werkt nu in ieder geval weer perfect bij hem....
e-mail me maar even, tegen die tijd weet ik het antwoord hopelijk wel :P

Verwijderd

tja 200 watt is voor mijn smaak te weinig voor dit systeem,
probeer het eens met een 250 of anders 300 watt voeding,

en je tv kaart kan nog wel eens problemen geven als je niet de nieuwste drivers installeerd!!

Verwijderd

Getweakte drivers downloaden, waar?? geen idee :P
Bij een vriend van me werkte het perfect....

• HobbeS
Ja ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik zat zelf ook te denken aan een betere voeding alleen vind ik dit weer zo zonde van mijn geld ook omdat ik al bezig ben met een niewe computer.

Ik heb trouwens een Mentor TV kaart!

Verwijderd

voeding --> zonde van je geld??
Een ATX kast heb je al (MET 300 WATT VOEDING) voor 60 gulden!!!
Ofja, daar had ik hem tenminste voor :P

• HobbeS
Ja ik heb zo'n dell systeem... Zit allemaal wel mooi in elkaar, alleen moet je niet willen om er veel bij in te willen doen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 13:25 schreef ___Joey___ het volgende:
aan een voeding mag je imo best wat meer geld uitgeven, als je voeding instabiel is kun je de raarste problemen krijgen, dus neem rustig een iets duurdere....krijg je zeker geen spijt van (of je moet je laten afzetten :P)

• HobbeS
Weet niemand wat het nu echt is dan????

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 13:25 schreef ___Joey___ het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk wel een bagger voeding..... ik heb dan liever een gewone 235 watter. Je voeding is denk ik het probleem niet, ik heb een 235w exemplaar iets meer troep in me kast, zie onder, plus 2 12cm papst op 5V, maar zelfs al zet ik ze voluit en zet ik er nog een scsi kaart en een writer bij loopt het prima. Ook is mijn proc een stuk overclocked waardoor ie denk ik 15Watt meer gebruikt...

Het kan natuurlijk zijn dat je een brakke voeding hebt, maar ik denk het niet.

Verwijderd

Zet in Windows XP reboot on error eens uit, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, en de reboots kwamen bij mij door een oneindige loop in de drivers van de videokaart; toen heb ik andere drivers geinstalleerd, zowel voor de videokaart als mijn pctv rave tvkaart en nu loopt het allemaal stabiel.

• HobbeS
Oh ok...
Zoals ik ook al een keer had gezegt heb ik een Dell kast dus ik zal hun wel een keer bellen en misschien krijg ik dan wel een nieuwe voeding..
Ik heb op het moment bijna overal de nieuwste drivers voor dus ik denk dat het daar niet in kan zitten, nog meer suggesties??!
Pagina: 1