PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat is op zich best wreed
Waarom zou jij ineens in de HK moeten kunnen?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Of all the thing I have lost....I miss my HK the most
ik wil HK niet inOp zaterdag 19 januari 2002 12:52 schreef dreeke het volgende:
Alweer![]()
![]()
Waarom zou jij ineens in de HK moeten kunnen?
ik wil het als archief ofzoom terug te blikken zeg maar, als ik ff geen i-net connectie heb
Als je doorgaat met dit soort topics krijg je nog een LA ban!!
Nou ik zal eens kijken hoeveel MB het wrodtOp zaterdag 19 januari 2002 12:55 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
ik wil HK niet in
ik wil het als archief ofzoom terug te blikken zeg maar, als ik ff geen i-net connectie heb
maar moet eerst ff weg, l8er
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
hoe wou je dat gaan doen ?Op zaterdag 19 januari 2002 12:57 schreef dreeke het volgende:
[..]
Nou ik zal eens kijken hoeveel MB het wrodt
maar moet eerst ff weg, l8er
Vind triest een beter woordOp zaterdag 19 januari 2002 12:55 schreef OProg het volgende:
Dit is best zielig![]()
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
ik vind humor een nog beter woordOp zaterdag 19 januari 2002 13:00 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Vind triest een beter woord
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Maar wij als crew zullen daar niet aan gaan beginnen.
vanwege de tijd. of de server lastingen? na 1 uur kan het toch wel, maarja waar moet je dan beginnenOp zaterdag 19 januari 2002 14:11 schreef morgoth het volgende:
Ik denk niet dat wij daar aan kunnen gaan beginnen, maar we kunnen het natuurlijk moeilijk stoppen als iemand dat voor je wilt doen en het naar jou toe stuurt.
Maar wij als crew zullen daar niet aan gaan beginnen.
Tijd en serverbelasting is niet eens zo heel belangrijk.Op zaterdag 19 januari 2002 14:13 schreef DaNCe2k het volgende:
vanwege de tijd. of de server lastingen? na 1 uur kan het toch wel, maarja waar moet je dan beginnen
Maar gewoon omdat dat het principe van een HK-ban grotendeels ondermijnd, plus dat het gewoon vrij veel werk is voor een mod om dat allemaal op te zoeken, zeker als alle users met een HK-ban dat graag willen hebben...
En ten tweede heb je een HK-ban niet voor niets gekregen.
Op vrijdag 07 december 2001 12:03 schreef DaNCe2k het volgende:
om al mijn HK topics te archiveren, om later nog eens terug te kijken wat ik heb getypt enzo. dit in style ala GoT. niet in een simple txtje dan, kan dit , zoja is het lang werk, of kan dit eenvoudig. ganamelijk binnenkort vna internet afm en vindt het wel grappig om terug te blikken
thnx alvast
Zoek de verschillen??Op zaterdag 19 januari 2002 12:43 schreef DaNCe2k het volgende:
goedemiddag, Lieve Adjes.
Sinds een tijd mis ik de HK toch, maar omdat ik weet en niet meer wil zlijmen omdat het toch geen nut heeft.
Wil ik vragen of het mogelijk is om vanaf begin periode tot de periode dat ik van HK gebant was, de topics op een of andere manier te saven zodat ik ze later terug kan lezen, in GoT design.
Degene die me hier aan kan helpen. ben ik dan ook erg zeer dankbaar, want dan kan ik later lachen om de nutteloze en grappige topic geopent in hk.
Thnx in advance,
Om me oude geliefde alsnog terug te bekijken > de hk dus
A HK-lover
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Lees de [topic=192344] er nog maar eens op na: de HK is een extratje, als je daar dus niet (meer) in kan, is het geen "recht" wat je hebt.
Jouw vraag is eigenlijk hetzelfde als een andere vraag die nogal eens in Lieve Adjes voorbijkomt: mensen die een HK-topic starten terwijl ze nog niet in de HK kunnen, en vervolgends niet meer bij het topic kunnen als het naar de HK (waar het tenslotte thuishoort) wordt gemoved.
Dit topic is gesloten.
![]()