Mozilla.sh hoe nu verder ?

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik heb de nieuwste mozilla gedownt en uitgepakt onder mandrake, maar de enige manier om hem op te starten is "sh run-mozilla.sh" in te tikken in een terminal :?

opzich geen probleem, maar ik zou toch graag een snelkoppeling willen in KDE om mozilla direct te kunnen starten.

Ik heb al een snelkoppeling proberen te maken waar ik (nadat de snelkoppeling niet werkte) de command line heb aangepast en er "usr/share/mozilla/sh run-mozilla.sh" van gemaakt, maar dan werkt hij ook nog niet :(

Hoe kan ik zorgen dat de snelkoppeling naar mozilla wel werkt in KDE en ik dus niet elke keer met terminal hoef te starten :?

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 21:36
Volgens mij zit er ook een ./mozilla binary in de installatiedirectory.

Maar tenzij je per se nightly builds wil draaien, waarom installeer je niet gewoon de Mandrake RPMs van Mozilla? Kijk bijv. eens op http://ct-pc15.chem.uva.nl/rpm/cooker/MByName.html
dan komt 'ievanzelf in al je menuutjes. 8-)

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Thx die site is wel handig :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

KDE:
Create New > Link to application > tab execute > usr/share/mozilla in de box invullen...of browsen naar de mozilla executable in de juiste dir.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/linux/snapshot.jpg

Isse sim-pel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

mandrake altijd rpm gebruiken, zie hier laatste mozilla realese: ftp://rpmfind.net/linux/Mandrake-devel/cooker/i586/Mandrake/RPMS/mozilla-0.9.7-3mdk.i586.rpm

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 15:14 schreef DJ_PP het volgende:
mandrake altijd rpm gebruiken, zie hier laatste mozilla realese: ftp://rpmfind.net/linux/Mandrake-devel/cooker/i586/Mandrake/RPMS/mozilla-0.9.7-3mdk.i586.rpm
Altijd :?

Ik gebruik meestal tarbals (hete het toch) en geen rpm's (die sucken imho nogal vaak)
Pagina: 1