Probeerseltje: GTA2 audio comprimeren

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik heb dus GTA2 geinstalleerd met alles erop en eraan (filmpjes en muziek). Ik heb namelijk geen zin om aldoor naar die cd te moeten graaien.

Maar het nadeel is natuurlijk dat dat weer zoveel ruimte inneemt. Vooral de muziek (290 mb) slaat erg aan, en dus wil ik er graag iets aan doen. Wat ik daarom probeerde was de redelijk grote ongecomprimeerde wavjes om te zetten naar mp3. Vervolgens heb ik die 'gehead' naar een wav.
Met Vob2Audio kun je dat doen zodat het net lijkt alsof een mp3 een wav is. Met deze manier kun je zelfs een mp3 afspelen met de 'Windows Geluidsrecorder' die anders alleen maar wavs pakt.
Goed dus ik hoopte dat dat wel zou werken, niet dus :(... ik hoor geen muziek.

Het doet het wel als het wavje vervang door een andere met andere bitrate en frequentie.

Wat ik dus niet snap is waarom het spel geen mp3-wavjes pakt en elk ander programma zoals de geluidsrecorder bijvoorbeeld wel.

Weet iemand raad, tips, suggesties of oplossingen?
Het is een beetje een uitdagingkje voor mij, ik moet gewoon wat te kloten hebben *D

www.nintendocasemods.com

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Je hebt kans dat het spel de info uit de wav direct naar de geluidskaart smijt, in plaats van 'm door de ACM te halen.

Enne... je maakt je druk om 290MB?? :+

Siditamentis astuentis pactum.