webOS all the way!
http://www.opussupplies.nl al gekeken?
k weet niet precies wat t is dat ze daar hebben
k weet niet precies wat t is dat ze daar hebben
Daar hebben ze ze ook niet
Alleen Philips, maar die zijn zeker €0,20-0,25 duurder per cd...
En dat is niet leuk als je er 1000+ wilt
En dat is niet leuk als je er 1000+ wilt
webOS all the way!
Mag ik vragen wat er nuttig is aan het opdruk? Zover ik het me kan bedenken heeft het geen enkel voordeel.
[AbC]
Om precies te zijn " New @rita's ", volgens cdrwinkel.com heeft het niets met Arita te maken (heb het ze gevraagd). En dit zijn idd bedrukte Tayio Yudens, ik heb net een zootje ervan besteldOp zaterdag 19 januari 2002 14:54 schreef linus-1 het volgende:
Die nieuwe Arita's zijn ook van Taiyo Yuden.
Hmmz ja, ze claimen dat die New @rita's op spindel uit de Taiyo Yuden fabriek komen, ik heb echter ook een New @rita in jewel case (Zat bij m'n laatste bestelling bij CDRWinkel.com), maar die komt niet bij Taiyo Yuden vandaan 
Het voordeel van een cd met opdruk is dat ze iets minder kwetsbaar zijn
Het voordeel van een cd met opdruk is dat ze iets minder kwetsbaar zijn
webOS all the way!
Verwijderd
Je kunt ook de Parrot cdr nemen die is als beste getest in PC Active en komt ook bij Taiyo Yuden vandaan. Je kunt ze op spindel krijgen bij www.forcys.nl en www.anl.nl
Suc5
Suc5
Ik heb gisteren die New @rita's binnengekregen en ze bevallen prima! Ik heb er 28 achter elkaar gebrand en er is er geeneen mislukt. Lekker prijsje ook (100 voor €42 in een cakebox)
ik heb gisteren 200 van die new @rita's besteld
bij de cdrwinkel als het goed is komen ze dinsdag binnen
Ik had ze dinsdagmiddag besteld en donderdag binnen dus dat moet wel lukkenOp zondag 20 januari 2002 15:42 schreef happy3736 het volgende:
ik heb gisteren 200 van die new @rita's besteld
Zou je eens met CDRIdentifier kunnen kijken of ze echt door Taiyo Yuden gemaakt zijn?Op zondag 20 januari 2002 15:40 schreef Razorfist het volgende:
Ik heb gisteren die New @rita's binnengekregen en ze bevallen prima! Ik heb er 28 achter elkaar gebrand en er is er geeneen mislukt. Lekker prijsje ook (100 voor €42 in een cakebox)
webOS all the way!
hebben deze cd's ook een opdruk?Op zondag 20 januari 2002 01:58 schreef linus-1 het volgende:
Je kunt ook de Parrot cdr nemen die is als beste getest in PC Active en komt ook bij Taiyo Yuden vandaan. Je kunt ze op spindel krijgen bij www.forcys.nl en www.anl.nl
Suc5
Verwijderd
Waren die Parrot goed getest? En hoe zit er met die toplaag van die parrot spindel? Zijn ze bedrukt?
Verwijderd
JaOp maandag 21 januari 2002 15:20 schreef R-Jean het volgende:
[..]
hebben deze cd's ook een opdruk?
Verwijderd
Door TAG_Speedy - maandag 21 januari 2002 17:14Op maandag 21 januari 2002 18:30 schreef linus-1 het volgende:
[..]
hebben deze cd's ook een opdruk?
Ja
Ik heb hier 2 spindels Parrot gehad, prima om te branden, maar geen opdruk, gewoon blanco cd's
Wat is het nu, wel of geen opdruk
linus-1 en speedy waar hebben jullie ze gekocht (evt. met datum)? misschien dat dat het verschil verklaart
Verwijderd
Ik heb ze 1 of 2 maanden geleden besteld bij www.forcys.nlOp maandag 21 januari 2002 19:43 schreef R-Jean het volgende:
linus-1 en speedy waar hebben jullie ze gekocht (evt. met datum)? misschien dat dat het verschil verklaart
Verwijderd
linus-1 zijn jouw parrot cd's nou van een spindel?Op maandag 21 januari 2002 21:44 schreef linus-1 het volgende:
[..]
De cd's die ik heb hebben een opdruk.
Verwijderd
Nee. Ik zou zeggen bel even met Forcys en vraag of er verschil is tussen de cdr's met jewelcase (die ik dus gekocht heb) en die op spindel.Op dinsdag 22 januari 2002 00:21 schreef Angel het volgende:
[..]
linus-1 zijn jouw parrot cd's nou van een spindel?
Succes ermee.
Heb er 1tje getest, New @rita:Op zondag 20 januari 2002 15:48 schreef Hermanvh het volgende:
[..]
Zou je eens met CDRIdentifier kunnen kijken of ze echt door Taiyo Yuden gemaakt zijn?
ATIP: 97m 24s 01f
Disc Manufacturer: Taiyo Yuden Company Ltd.
Reflective layer: Dye (Long strategy; e.g. Cyanine, Azo etc.)
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 73f / LBA: 359848)
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
mail:
Goedendag, de spindel is geheel blanco
De parrot cdr is met op druk
Met vriendelijke groet,
Forcys Computers
ThanxOp dinsdag 22 januari 2002 10:15 schreef Majestic het volgende:
[..]
Heb er 1tje getest, New @rita:
ATIP: 97m 24s 01f
Disc Manufacturer: Taiyo Yuden Company Ltd.
Reflective layer: Dye (Long strategy; e.g. Cyanine, Azo etc.)
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 73f / LBA: 359848)
webOS all the way!
Iemand al ervaring met http://shop.cdfreaks.com?
Zijn die Philips 80's van Taiyo Yuden of? Of welk andere merk komt bij Taiyo Yuden vandaan? Het gaat om ongeveer 1000 stuks!
Zijn die Philips 80's van Taiyo Yuden of? Of welk andere merk komt bij Taiyo Yuden vandaan? Het gaat om ongeveer 1000 stuks!
webOS all the way!
Vobis hengelo (ov) ongeveer een maand of 4 terug.Op maandag 21 januari 2002 19:43 schreef R-Jean het volgende:
En die van mijn waren spindels (1 van 50 en 1 van 25 stuks), misschien dat het daar in zit?
Pagina: 1