Hee, als ik Tactical Ops doe (voor informatie zie www.tactical-ops.to) zie ik altijd superveel nederlanders/belgen etc. Wie vind jullie speelt TO en op welke server?
Ik zit meestal op pandora.
Ik zit meestal op pandora.
Verwijderd

Verwijderd
jaOp zaterdag 19 januari 2002 14:08 schreef Blackdeath_DK_ het volgende:
en als je online wilt spelen
staan je internet configs wel goed ingesteld??
options / preferences / connection
Verwijderd
Verwijderd
Moet jij nodig zeggen ik geef namen van sites die nederlands servers bevatteOp zaterdag 19 januari 2002 11:49 schreef Son_Gohan het volgende:
leer lezen, ik zei: waar spelen jullie. Niet waar kan ik spelen oid.
CS? neej man, ik speelde het laatst ff en volgens mij zat 80% gewoon in de lucht tussen de wolken. (CS schijnt heel leuk te zijn, maar hijs verneukt door cheaters)Op zaterdag 19 januari 2002 17:55 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen ik geef namen van sites die nederlands servers bevatte
TIP ga CS spele
Bén jij [ELF]Crash?Op zaterdag 19 januari 2002 14:06 schreef Blackdeath_DK_ het volgende:
[afbeelding]
WHOUHAHAHAHAA
waar speel ik, noe, meestal op gamersrevolt servers.
en ook vaak op JOLT servers, lekker lage ping.
Tip: leer spellenOp zaterdag 19 januari 2002 17:55 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen ik geef namen van sites die nederlands servers bevatte
TIP ga CS spele
Nee, op die screenie is zijn naam toch geel?Op zondag 20 januari 2002 12:27 schreef wzzrd het volgende:
[..]
Bén jij [ELF]Crash?
Duh, lees eens wat de mensen tegen wie hij speelde ervan te zeggen hebben...Op zondag 20 januari 2002 12:51 schreef Lampie het volgende:
[..]
Nee, op die screenie is zijn naam toch geel?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja met zulke hoge pings tegen mij kan ik ook wel winnen (Niet dat ik dat niet doeOp zaterdag 19 januari 2002 14:06 schreef Blackdeath_DK_ het volgende:
[afbeelding]
WHOUHAHAHAHAA
waar speel ik, noe, meestal op gamersrevolt servers.
en ook vaak op JOLT servers, lekker lage ping.
Verwijderd
aaa, wat ben je sielugOp maandag 21 januari 2002 15:06 schreef Blackdeath_DK_ het volgende:
lol, nee, maar echt lame, ik haal altijd van die fu*king hoge scores op rapid en ben al op 3 servers gebanned omdat ze d8en dat ik aimbot had???
Wel eens van LAME gehoord?
krijg er af en toe gewoon schijt van..
Versie 436Op maandag 21 januari 2002 16:42 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
wat is eigenlij kde nieuwste versie ven UT en waar kan ik hem downen?
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
www.google.nl
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq