Mij is een los moederbord met processor en geheugen aangeboden voor een 700 piek. Het gaat om (nieuw in verpakking):
- moederbord MSI met 815 chipset.
- P-III processor 1GHz met cooler
- 512 Mb PC133 memory
Met een beetje geluk kan ik ook nog wel een kast lospeuteren
Kan mijn BX bordje met de P-II 450 naar mijn vriendin (die meebetaalt, financieel en natura
) en haar AMD300 (eigenlijk ook van mij) is dan beschikbaar voor haar baas die nog iets simpels voor zijn dochter zoekt.
Behalve de kast heb ik genoeg spullen om de PC voor mijn vriendin volwaardig comleet te maken met bv een AWE64, een Speedstar A70, een DVD speler en een 4x writer
Al met al betaal ik er zelf niet veel voor in deze handel, en wordt iedereen er wijzer van
Maar naar mijn inzien lijkt die 700 piek ook best wel goedkoop of zijn er mensen die er anders over denken en dan niet direct zeggen dat een AMD Duron goedkoper is wan daar vraag ik niet om.
- moederbord MSI met 815 chipset.
- P-III processor 1GHz met cooler
- 512 Mb PC133 memory
Met een beetje geluk kan ik ook nog wel een kast lospeuteren
Kan mijn BX bordje met de P-II 450 naar mijn vriendin (die meebetaalt, financieel en natura
Behalve de kast heb ik genoeg spullen om de PC voor mijn vriendin volwaardig comleet te maken met bv een AWE64, een Speedstar A70, een DVD speler en een 4x writer
Al met al betaal ik er zelf niet veel voor in deze handel, en wordt iedereen er wijzer van
Maar naar mijn inzien lijkt die 700 piek ook best wel goedkoop of zijn er mensen die er anders over denken en dan niet direct zeggen dat een AMD Duron goedkoper is wan daar vraag ik niet om.