[meta bod score 1.4????] maar een mod uitgedeeld

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou hier snap ik nou helemaal niks van... ik heb de afgelopen week 1 keer gemoddereerd, en sta direct op een 1.4 score bij de metamod.... dag -1 geven :( Hoe kan dit? :? Had nie eens een -1 gegeven..... is het metamodje stuk ofzo?

zucht

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
--> [forum=43] / [forum=16]. :o

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mag nie dubbelposten volgens de faq's dus kan iemand me ff moven? had het nie echt in de gaten :( excusez moi!

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> tff dan :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hmm, eerst had iedereen 0.000, toen heeft ie een schop gekregen en nu is 'ie niet euro-compatible ofzo? :D

Femme moet hier denk ik maar even naar kijken :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

ik geloof dat ie op 0 stond omdat alles opnieuw berekend is, dat probleem had ik ook, khad niets -1 gemod, en kreeg toch ineens wat puntjes erbij (al was het niet veel :))

toen werd mij verteld dat het opnieuw berekend was, en dat het bij iedereen op 0 stond een tijdje

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:39

Jaymz

Keep on moving !

Dat ding heeft een tijdje niet gewerkt (dus 0.000) nadat Femme erop gewezen is, issie weer gaan werken. Hetgeen de voor sommige achterlijke hoge waardestijging verklaart :)

Zowieso issie, als je nog niet zo gek veel hebt gemodereerd, erg gevoelig. Hoe meer je modereert, hoe 'vaster' de waarde wordt. Aangezien het totaal aantal moderaties steeds meer wordt, heeft één enkele moderatie steeds minder effect.

Ik kan (onterecht) trolls uitdelen wat ik wil, ik blijf rond de 0.110 staan. Maarjah, ik modereer al meer dan een jaar, dus ik heb een hoog 'totaal aantal moderaties' :)
Pagina: 1