Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
mag nie dubbelposten volgens de faq's dus kan iemand me ff moven? had het nie echt in de gaten
excusez moi!
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
>> tff dan
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hmm, eerst had iedereen 0.000, toen heeft ie een schop gekregen en nu is 'ie niet euro-compatible ofzo?
Femme moet hier denk ik maar even naar kijken
.
Femme moet hier denk ik maar even naar kijken
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
ik geloof dat ie op 0 stond omdat alles opnieuw berekend is, dat probleem had ik ook, khad niets -1 gemod, en kreeg toch ineens wat puntjes erbij (al was het niet veel
)
toen werd mij verteld dat het opnieuw berekend was, en dat het bij iedereen op 0 stond een tijdje
toen werd mij verteld dat het opnieuw berekend was, en dat het bij iedereen op 0 stond een tijdje
Dat ding heeft een tijdje niet gewerkt (dus 0.000) nadat Femme erop gewezen is, issie weer gaan werken. Hetgeen de voor sommige achterlijke hoge waardestijging verklaart 
Zowieso issie, als je nog niet zo gek veel hebt gemodereerd, erg gevoelig. Hoe meer je modereert, hoe 'vaster' de waarde wordt. Aangezien het totaal aantal moderaties steeds meer wordt, heeft één enkele moderatie steeds minder effect.
Ik kan (onterecht) trolls uitdelen wat ik wil, ik blijf rond de 0.110 staan. Maarjah, ik modereer al meer dan een jaar, dus ik heb een hoog 'totaal aantal moderaties'
Zowieso issie, als je nog niet zo gek veel hebt gemodereerd, erg gevoelig. Hoe meer je modereert, hoe 'vaster' de waarde wordt. Aangezien het totaal aantal moderaties steeds meer wordt, heeft één enkele moderatie steeds minder effect.
Ik kan (onterecht) trolls uitdelen wat ik wil, ik blijf rond de 0.110 staan. Maarjah, ik modereer al meer dan een jaar, dus ik heb een hoog 'totaal aantal moderaties'
Pagina: 1