Verwijderd
Moet ie wat meenemen dan ofzo ?Op zaterdag 19 januari 2002 11:05 schreef Dante het volgende:
Een vriend komt naar Nederland en ik vraag me af of de prijzen daar lager zijn
Kijk eens op inet zou ik zeggen.
thankz for the link !
ja, lijkt me wel lekker als die ( als het goedkoper is) wat meeneemt....door de metaaldetector
ja, lijkt me wel lekker als die ( als het goedkoper is) wat meeneemt....door de metaaldetector
Verwijderd
Is je geheugen meteen naar de kl*te. Maar wel goedkoop.Op zaterdag 19 januari 2002 11:26 schreef Dante het volgende:
thankz for the link !
Verwijderd
geheugen kun je gerust in je koffer doen....
gewoon in de mouw van zijn trui laten stoppen, beetje opvouwen, al wordt daar mee gegooid, is niet erg...
Zou overigens wel oppassen als ie een 50" plasma meeneemt
gewoon in de mouw van zijn trui laten stoppen, beetje opvouwen, al wordt daar mee gegooid, is niet erg...
Zou overigens wel oppassen als ie een 50" plasma meeneemt
prijzen voor moederborden en Cpu's zijn de helft van wat het hier kost er van uitgaande dat een dollar een Euro is en dat is het net niet
Pricewatch dus... Ooit gehoord dat internet wereldwijd is zodat je ook prijzen in andere landen kunt vinden?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()