Mijn baas heeft een Toshiba Libretto 30, maar heeft er een tijd geleden een wachtwoord op gezet. En hij weet het niet meer.
Hoe haal ik dat eraf?
Hoe haal ik dat eraf?
Verwijderd

Verwijderd
Poortadapter er op en dan werkt het ook..Op zaterdag 19 januari 2002 11:23 schreef Fido het volgende:
De Libretto is geen notebook maar een palmtop. Is dus net even iets anders
Nee, jij snapt het! Hou liever je opmerkingen voor je als je er geen verstand van hebt. De libretto is wel degelijk een notebook, want het draait volledig windows, linux, dos en wat nog meer. Een palmtop heeft een ingebakken besturingssysteem en derhalve dus ook niet de mogelijkheid om hier bv een windows 9x op te zetten.Op zaterdag 19 januari 2002 11:23 schreef Fido het volgende:
De Libretto is geen notebook maar een palmtop. Is dus net even iets anders
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Nee, jij snapt het! Hou liever je opmerkingen voor je als je er geen verstand van hebt. (Op zaterdag 19 januari 2002 13:13 schreef marco899 het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het! Hou liever je opmerkingen voor je als je er geen verstand van hebt. De libretto is wel degelijk een notebook, want het draait volledig windows, linux, dos en wat nog meer. Een palmtop heeft een ingebakken besturingssysteem en derhalve dus ook niet de mogelijkheid om hier bv een windows 9x op te zetten.
Even back on topic, dmv van een bios update omzeil je het pasword. Heb ik zelf ook gedaan.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Even terug naar het snappen, als je het goed leest heb ik dit dus ook gehad! De libretto kan je dmv een bootflop het bios laten flashen. Dan overschrijft die dus ook het pasword. Nogmaals ik heb dit zelf gedaan en het werkt!Op zaterdag 19 januari 2002 14:05 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het! Hou liever je opmerkingen voor je als je er geen verstand van hebt. ()
Hoe wil je een bios update uitvoeren als er een w8woord op zit
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik weet het wel zeker! De Libretto 30 is nooit officieel in nederland gevoerd. Daarom kan je nog wel naar je leverancier voor ondersteuning. Dat het grijze import is hoeft nog niet te betekenen dat je niet geholpen kan worden. Ik neem aan dat w.b. het wachtwoord er geen verschil is tussen een 30 of een 70 bijvoorbeeld. Ik neem aan dat ook een officiele Toshiba dealer je zal helpen. Verwacht alleen niet dat dit gratis zal zijn, maar dat lijkt me sowieso normaal met zo'n probleem....Op zaterdag 19 januari 2002 18:28 schreef sebastius het volgende:
Naar een dealer gaan is geen optie, het is grijze import denk ik (japanse zooi op toetsenbord)
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Verwijderd
Als dit nog niet gefied is wil ik dat wel doen......sebastius schreef op zaterdag 19 januari 2002 @ 20:20:
Is er iemand die een Libretto diskdrive wil uitlenen/of dat ik even langs kom om dit te fixen, en meteen er even een nieuwe Win95 of MSdos op blazen (linux misschien?).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq