Toon posts:

Probleem muisbesturing in Medal of Honor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na geinstalleerd te hebben deed de besturing met de muis (kijken)het prima... Na echter wat veranderd te hebben in de instellingen (ander functietoewijzing aan toetsen, wat echter toch niet beviel), de boel weer ge-default.

Probleem: nu werkt dus de muis niet meer. Ik krijg ipv de MoH-aanwijzer nu gewoon de windows-aanwijzer, die ook nog eens totaal niet werkt.
Kan dus niet meer rondloeren of buttons aanklikken in de menu's.

Wie herkent dit of wie kan er de oplossening geven ?

ps... heb al opnieuw geinstalleerd.. mocht niet baten....

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Uw muis heeft gezien dat het de illegale versie is, en weigert daarom dienst te doen
Nha ! :Z

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Doe eens een uninstall en dan dir verwijderen + temp files dan opnieuw installeren
Dat zou moeten werken suc7 :)

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:39

GeeBee

Oddball

Heb ik ook gehad. Heel lastig inderdaad, want je kunt het spel niet afsluiten en zelfs CRTL-ALT-DEL werkt niet. Toch een foutje van de makers.
Het probleem was volgens mij dat MOHAA bij mij verbinding zocht met Internet. Ander topic: Weet iemand waarom dat is?

Maar goed: ff in je InternetOpties zetten dat er geen verbinding gemaakt mag worden was bij mij dus de oplossing. Later even terugzetten en je kunt ook weer internetten.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Verwijderd

Beetje late reactie, maar ik had hetzelfde probleem.
Ik heb een draadloze optische muis van Logitech. Wat ik dus moet doen is het volgende. Als alles is geladen en je ziet de windows-aanwijzer in beeld druk je op je scroll-wheel. Je komt dan weer op je bureau-blad terecht.Nu klik je gewoon weer onderin op het spel en Voila!! Het spel kun je gewoon spelen met je muis. ipv de windows-aanwijzer zie je nu een bruine pijl die het nu, als het goed is, wel doet.

Hopelijk heb je er wat aan.
Trouwens ik heb ook een illegale versie en die doet het dus wel.....

Gegroet!