• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, de topic titel moest even de aandacht trekken. ;)
Ik bedoel het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer jonge mensen om mij heen die ziekelijk overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Vooral mensen in de techniek sector en daarvan weer vooral mensen in de ICT...

Zien jullie hetzelfde om je heen? Van die nare zichzelf overschreeuwende kinderen die niemand uit laten praten en alles beter weten? Zelfs ver nadat ze begonnen zijn aan een hogere of wetenschappelijke opleiding houd dit gedrag aan. Terwijl je zou mogen verwachten dat op die instellingen die mentaliteit er uit geramd wordt. (Open staan voor feedback idee)

Mijn idee is dat kinderen tegenwoordig structureel overprikkeld worden. Ze krijgen veeels te veel input zodat ze ook veeels te goed worden in het zich af sluiten voor het teveel aan input. Het kritisch denk vermogen vervaagt.
Ook ligt het in te weinig tegengesproken worden. Ouders zijn tegenwoordig voornamelijk bezig om hun kinderen te bevestigen in hun bestaan. Dit is goed om je kind zelfvertrouwen bij te brengen maar vaak wordt ook het verkeerde gedrag beloond. Bij alles wat hun spruiten uitspoken is het OHHH en AHHHH en "Wat GOED!" (:r)
Helemaal bij wizzkids gebeurt het veel dat ze met veels te veel zelfvertrouwen worden groot gebracht omdat ze constant complimenten krijgen over hun computervaardigheden. Die overigens in 90% van de gevallen nog echt niet spectaculair te noemen zijn.
Ik denk mensen tegenwoordig te weinig doodsangsten uit staan. Af en toe es flink op je muil gaan, door eigen schuld of niet, zou naar mijn idee al een gedeelte van de oplossing zijn.

Meningen -> discussie graag!

Dit topic is gedeeltelijk in navolging van dit topic:
[topic=364562/1/999]

en dit artikel uit het NRC van 10 jan:
(sorry voor het uitrekken van de pagina layout)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/kleindyk/~arjan/images/got/GoT190102-AA.gif

Verwijderd

OH, daar klopt niks van, want ik heb gelijk *D *D

Nou ik denk wel dat je daar gelijk in hebt ja, sommige "jeugdige" mensen kunnen zich aardig vast bijten in een bepaald standpunt.

Maar je kan dat ook positief zien, want ze staan in ieder geval voor iets waar ze in geloven en laten zich niet zo snel om praten.

• Ulysses
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 10:54 schreef Xaris het volgende:
Maar je kan dat ook positief zien, want ze staan in ieder geval voor iets waar ze in geloven en laten zich niet zo snel om praten.
Ja maar misschien is dat het probleem juist. Vaak blijkt dat geloof op weinig gebaseerd. Door een tekort aan kritiek wordt elk artikel, tv-spotje, internet-banner meteen over genomen als eigen mening. Door de ontwikkelde staalplaten voor het vaak fragiele hoofdje worden irreële beelden te weinig gefilterd. Resultaat is dat de eigen mening ook vaak gepresenteerd wordt als vaststaand feit.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 10:54 schreef Xaris het volgende:
is ergens in geloven en je niet om laten praten een doel op zich?
maakt het niet uit waar je in gelooft als je maar in jezelf gelooft?

is niet goed om open te staan voor informatie en je standpunt bij te stellen als uit die informatie blijkt dat je het bij het verkeerde eind had?

of moet je je alleen laten overtuigen door de zelfverzekerdheid waarmee iemand z'n verhaal doet?
-

Verwijderd

Ja, zeker. Ik herken dat wel om mij heen. Wat je omschrijft zou je ook arrogant kunnen noemen, het gedrag tenminste.

Dat jonge kinderen veel te vroeg veel te veel 'input' krijgen is ook zo. Er wordt veel te veel 'gepushed', en dat alles om maar beter te zijn dan de rest :r.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57

Lordy79

Vastberaden

Hehehe... ik voel me wel een beetje aangesproken.

Mijn ogen werden een paar maanden geleden geopend toen een collega zei dat ik mijn mening altijd verpakte in een zin alsof mijn mening een feit is.

Dus niet:
'Ik vind dat GoT een beter forum is dan het fok-forum.'

maar:
'GoT is een beter forum dan het fok-forum.'

Sindsdien ben ik er op gaan letten of hij gelijk heeft en het klopt wel. Maar ik ben geenszins van plan dat gedrag te veranderen. Als mensen het opvalt en het 'lef' hebben om tegen mijn mening in te gaan, heb ik des te meer respect voor ze.

(ook al weet ik dat ze dan natuurlijk ongelijk hebben :P)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Dat zijn natuurlijk ook wel een beetje kenmerken van de Nederlandse cultuur...

http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2001/50/4.shtml

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Van waar trouwens dat je nadruk legt op de ICT-jeugd?
Alsof alleen de jeugd (that's me dus ook..) die met computers omgaat zo te typeren valt. Ik denk dat dat voor een groot deel van de jeugd geldt. Met name voor de ultra-gewenste kindjes van 2 carrieretijgers, die niet mogen falen in de ogen van de ouders, en daarom al standaard op een dermate hoog voetstuk worden geplaatst, dat ze daar eigenlijk alleen nog maar hard af kunnen vallen.

Verwijderd

Volgens mij heeft het PGO hier mee te maken (probleem gestuurd onderwijs :r)

Doordat je in groepjes moet werken worden mensen gestimuleerd zich af te meten/zetten tegen de ander.

Verwijderd

als ex-ictjeugt en ict-er in opleiding wil ik toch zeggen dat ik noch thuis nog tussen klasgenoten grote waardering heb kunnen oogsten voor ict-gerelateerde dingen.

Verwijderd

Dat lijkt over het algemeen wel aan de hand te zijn. De kinderen nemen bijna niets meer aan van ouderen, ook is er minder respect voor ouderen als vroeger (maar dat terzijde). Maar dat dingen aannemen van anderen heeft altijd al wel bestaan. Kijk is naar jezelf bijvoorbeeld, nam jij alles aan wat je ouders zeiden.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 21 januari 2002 04:55 schreef [YR]paladin het volgende:
als ex-ictjeugt en ict-er in opleiding wil ik toch zeggen dat ik noch thuis nog tussen klasgenoten grote waardering heb kunnen oogsten voor ict-gerelateerde dingen.
Probeer eens een zin die je zelf ook begrijpt en denk ff aan de spelling dan... :)
Op maandag 21 januari 2002 14:53 schreef Centurion het volgende:
Kijk is naar jezelf bijvoorbeeld, nam jij alles aan wat je ouders zeiden.
Nee, maar er lijkt mij een verschil tussen kritisch zijn in aannames van andere personen, zoals je ouders, en je er helemaal geen reet van aantrekken en altijd B doen als A wordt gevraagd.. :{

Verwijderd

Ik kan nu wel een cliche verhaaltje vertellen over ouders die allebei werken, maar die kent iedereen ondertussen wel. Concequent B doen terwijl A wordt verwacht is misschien wel een gevolg hiervan. Ook denk ik dat de kinderen te verwend zijn (hoezo weer cliche), vroeger waren we heel blij als ik een opgeknapte 2e handsfiets kreeg voor m'n verjaardag, nu hoeven ze niet zonder nieuwe mountainbike van minimaal 2000 piek uhhh 1000 Euro (inflatie >:) ) niet aan te kloppen. Kortom: ze hebben alles altijd gekregen wat ze wilden, de jeugd kent de waarde ook niet meer van geld (alles moet op aan Breezers, mobieltje etc.) Ik denk dat als dit idd het geval is dit de oorzaak zou kunnen zijn.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 21 januari 2002 15:23 schreef Centurion het volgende:
Ik kan nu wel een cliche verhaaltje vertellen over ouders die allebei werken, maar die kent iedereen ondertussen wel. Concequent B doen terwijl A wordt verwacht is misschien wel een gevolg hiervan. Ook denk ik dat de kinderen te verwend zijn (hoezo weer cliche), vroeger waren we heel blij als ik een opgeknapte 2e handsfiets kreeg voor m'n verjaardag, nu hoeven ze niet zonder nieuwe mountainbike van minimaal 2000 piek uhhh 1000 Euro (inflatie >:) ) niet aan te kloppen. Kortom: ze hebben alles altijd gekregen wat ze wilden, de jeugd kent de waarde ook niet meer van geld (alles moet op aan Breezers, mobieltje etc.) Ik denk dat als dit idd het geval is dit de oorzaak zou kunnen zijn.
Klopt. Welvaart != welzijn

Verwijderd

nam jij alles aan wat je ouders zeiden.
Sinds ik er achter kwam dat sinterklaas helemaal niet bestand, begon ik zou mijn twijfels te krijgen...

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:27 schreef keeper het volgende:

[..]

Klopt. Welvaart != welzijn
En het moet af en toe regenen zodat je de zonneschijn weer kan waarderen.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 21 januari 2002 16:01 schreef Centurion het volgende:

[..]

En het moet af en toe regenen zodat je de zonneschijn weer kan waarderen.
Die vind ik een beetje een corny wc-bordjes-spreuk, maar dat is idd waar.

Ik ben zelf 18 en heb het ook zeker niet slecht hoor. Hier en daar een bui zegmaar, en af en toe voel ik me ook wel eens kut dat je het redelijk goed hebt enzo (tov anderen), maar ik ben absoluut niet zo als in de artikelen die hier worden genoemd.
Maar misschien vereist de huidige maatschappij wel dat men zo is?

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12-2025
In de huidige ICT opleidingen wordt er juist op traint om zeker van je zelf te zijn en alles een beetje zelf uit te zoeken, ik denk dat daar ook een heel groot probleem in zit, steeds meer zelf moeten doen.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 11:07 schreef Ybox het volgende:
In de huidige ICT opleidingen wordt er juist op traint om zeker van je zelf te zijn en alles een beetje zelf uit te zoeken, ik denk dat daar ook een heel groot probleem in zit, steeds meer zelf moeten doen.
Dan hebben ze later toch een groot probleem als ze gaan werken, want bijna overal wordt gevraagd of je goed in team verband kan werken. Dit is ook nodig, want anders moet je iedere keer zelf het wiel uit gaan vinden, terwijl het heel goed kan zijn dat iemand anders dit reeds al ooit hetzelfde heeft opgelost/gedaan. Vooral in de IT is dit belangrijk vind ik. Je MOET redelijkerwijs dingen van anderen aan kunnen nemen, anders heeft een organisatie (vooral de grotere) niets aan je.

• Aaargh!
  • Laatst online: 17:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op maandag 21 januari 2002 03:33 schreef hezik het volgende:

Doordat je in groepjes moet werken worden mensen gestimuleerd zich af te meten/zetten tegen de ander.
Lijkt me niet, ten eerste word er volgens mij helemaal niet zo veel in PGO vorm les gegeven, ten tweede leer je er juist samenwerken ipv. elkaar tegenwerken, dat is tenminste mijn ervaring. ik vind 't dan ook een stuk prettiger werken dan saai in de collegebanken hangen :Z .

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Hmz, opzich wel een interessante vraag, nooit echt bij stil gestaan.
Of ik egoistisch ben? ja.
narcistisch?
In zoverre dat als ik een antwoord geef en met volle overtuiging dan wel, dan is het van te voren uitgezocht en gecontroleerd op waarheid.
Anders komt er een "disclaimer" aan te pas.

Ik denk dat er wel veel mensen/leerlingen zijn die dit gedrag hebben.
Echter dient men zich af te vragen waardoor dit komt, hoogstwaarschijnlijk door de anonimiteit van de huidige maatschappij:
Doordat men steeds minder begeleid word en steeds meer met rust gelaten word moet men zelf een standpunt naar voren brengen om boven de rest uit te steken en een statement te maken.
Maar binnen de westerse maatschappij is het steeds minder samenhangend geworden, ik denk dat dit dan een logisch gevolg is op die afbrekende samenheid, dat men bijna als individu moet gaan staan, en dit de verhardende (zeg maar overtreffende trap) variant is van de gemiddelde westerling.

Dat zelf uitzoeken is geen slechte zaak, bij onderzoek zal men naar mijn idee ook mensen met kennis van zaken raadplegen,het eindigd pas als ik ook daadwerkelijk mensen gevraagd heb die er meer (praktisch) zicht op hebben, dat zou naar mijn idee het narcistische gedrag weer ietwat moeten ondermijnen.

Binnen mijn direkte omgeving ken ik relatief weinig mensen die deze instelling met zich meedragen.
Maar wat mij de meest gezonde remedie lijkt:
Laat ze maar eens stevig onderuit gaan.

Verwijderd

Ik denk dat ook de politiek een signaal moet geven aan de samenleving dat topmensen zich zo niet kunnen gedragen. Als bijvoorbeeldt een topmannetje van een aannemer voor ettelijke miljoenen fraudeert dan vind ik ook dat die persoon aangepakt moet worden. Nu probeert de politiek het te gedogen omdat ze anders geen aannemers over hebben die bijvoorbeeldt een snelweg kunnen bouwen. Als ik een paar miljoen zou jatten dan weet ik zeker dat het ook niet gedoogt wordt :(. Als je mensen met dit soort misdaden weg laat komen dat bevestigt het zeker het zelfbeeldt dat ze hebben (onaantastbaar enzo).

• Ulysses
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 03:33 schreef hezik het volgende:

Op dit moment heet dat geen PGO meer, maar VGO (Vraag Gestuurd Onderwijs), in ieder geval op de hogeschool waar ik op zit. Dit motiveert meer tot zelfstandigheid denk ik.

Ik riep ICT-jeugd om es te kijken of ik wat typische voorbeelden kon vinden, maar het viel reuze mee. :)
Natuurlijk is het probleem bekend fenomeen onder alle verwende kinderen. Dit zijn vooral mensen die studeren omdat pa en ma het toch ruim hebben.
Op zaterdag 19 januari 2002 19:17 schreef Martin18 het volgende:
Dat jonge kinderen veel te vroeg veel te veel 'input' krijgen is ook zo. Er wordt veel te veel 'gepushed', en dat alles om maar beter te zijn dan de rest :r.
Ik weet niet of dat om te kotsen is, het is vrij logsich. Biologie: Concurrentie voordeel tenopzichte van soortgenoten behalen om zo de sterkste diersoort te laten overleven. In principe zijn we als westerse mensen in het algemeen arrogant: We denken dat we anders zijn als andere dieren.
Op maandag 21 januari 2002 04:55 schreef [YR]paladin het volgende:
Waardering oogst je, net als iedere e-motie, enkel bij jezelf omdat het een stukje van jouw gevoel is.
Op maandag 21 januari 2002 16:17 schreef keeper het volgende:
Maar misschien vereist de huidige maatschappij wel dat men zo is?
Nee, juist niet.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:12 schreef keeper het volgende:

Probeer eens een zin die je zelf ook begrijpt en denk ff aan de spelling dan... :)
excuses, het was nogal laat toen :)

Verwijderd

Ik ben dan ook nog een dwerg in het grote ICT gebeuren en ik moet zeggen dan ik nogal eigenwijs ben. En dat ik soms met de neus in de feiten gedrukt moet worden totdat ik toegeef dat het werkelijk zo is. |:(

Soms ben ik het hier voor een groot deel mee eens en soms ook niet (8>

• Almaddin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09-2025
Ik als ICT-jeugd kan bevestigen dat er mensen zijn die behoorlijk bezig zijn zichzelf komplimentjes te geven. Dit niet omdat ze narcistisch zijn. Ze doen dit omdat ze meest waarschijnlijk erg onzeker over zichzelf zijn. De enige manier om jezelf dan beter te voelen is jezelf complimenten geven en op te scheppen over hoe goed je wel niet bent. Dan wou ik nog iets zeggen over PGO. PGO is niet bedoeld voor individueel werk maar om juist te leren samenwerken. Ten minste bij ons op school. Daarnaast leer je er ook nog eens op een juiste manier na te denken over problemen en taken of situaties die zich kunnen voordoen op je toekomstige werk. Dit om deze te kunnen oplossen.:)

I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310

Verwijderd

Wat gedachten over het steeds narcistischer wordende:
De jeugd word in korte tijd steeds slimmer.
Omdat de jeugd in deze snelle maatschappij word bloodgesteld aan ontzettend veel informatie tegelijk.
(televisie, radio, computer spellen, electische straling, en vaak dit nog in combinatie met elkaar: "al televisie kijken , met de radio op de achtergrond horend, met de kat op zijn schoot voelend, zijn door de magentron bestraalde avond-eten proevend, de overweldige geuren van de huis kamer parfum ruikend, onder het felle licht van de tafel lamp , terwijl mobiele telefoon signalen door hem heen vliegen, en zijn ouders die op de ander bank er door heen praten") Hierdoor worden de hersenen waarschijnlijk getrained om ontzettend veel informatie tegelijk ordenen en verwerken.
Hierdoor word de jeugd ook steeds slimmer. Maar of dit positief is, is maar de vraag. Omdat er wel ontzettend veel
informatie word verwerkt, maar de informatie word zo geordend omdat het zo (te)veel tegelijk is dat de "onbelangrijke" dingen, de details niet opgenomen worden.
Hierdoor word het meer een overzichts kennis van een situatie. In plaats van detail diepgang (in detail een klein onderdeel van een situatie intens beleven / voelen).
Ik denk dat overzicht over een situatie meer belangrijk is voor in het bedrijfsleven in deze snelle maatscahppij.
Maar of mensen er gelukkiger van worden, ik denk het niet.
Omdat ze een stuk van hun gevoel gaan missen.
Ik denk dat detail diepgang van een onderdeel van de situatie (diepgaand emotioneel voeld) veel meer belangrijk is in je persoonlijk leven. De detail diepgang / emotionele diepgang van een deel van de situatie t.o.v. de globale totaal overzichts van de gehele situatie is volgens mij ook een essentieel verschil tussen de belevingswereld van een de man en de vrouw. Maar ik ben ook niet allebij :), dus kan er eigenlijk niet over oordelen.

Iemand met veel "mannelijke" rationele globale totaal overzichts kennis heeft (de narsist), zal iemand die meer "vrouwelijke" gevoels detail kennis heeft waarschijnlijk dom vinden omdat hij/zij niet de totale situatie goed kan overzien en zijn/haar mening niet begrijpen / negeren. Maar de "vrouwelijke" zal de "mannelijke" juist dom vinden omdat hij/zij niet een beetje diepgaand een onderdeel van de situatie ziet / begrijpt / voelt.

Maar mischien is het ook wel nodig dat de jeugd zich volplenst deze informatie, om zo overzichtelijk te gaan denken, zich eigenlijk hierdoor een beetje afsluiten van de aller diepste gevoelens. Omdat de jeugd die nu geboren word niet alleen slimmer is maar ook veel gevoeliger is. En deze emotionele gevoeligheid is denk ik vaak zo groot dat deze wel moet worden gedempt uit zelfbescherming. Totdat de tijd rijp is dat zowel de diepgaande emoties als de rationele kennis beiden volledig open kunnen staan. Zodat ze 1 kunnen worden.

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 10:11

wij

Ik ben dus zo'n "Whizzkid" (zeggen ze) Ik heb een reis naar Amerika gewonnen (cos awards) door mijn computerkennis. Maar ik heb 50% van alle kennis van mijn vader en computerbladeren en de andere helfd heb ik zelf geleerd (experimenteren). Maar ik ben het niet eens met wat er gezegd word want als ik niet zou luisteren naar anderen wist ik nu veel minder. Maar dat kinderen te veel complimentjes krijgen vind ik wel. Als ik bijvoorbeeld iemand telefoonisch uitleg hoe je windows moet instaleeren (wat heel makkelijk is) krijg je gelijk weer €20 opgestuurd. Van mij hoeven die complimentjes niet zo, ik vind het juist leuk om anderen te helpen.

• Ulysses
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 17:24 schreef ThePreatorian het volgende:
... ik moet zeggen dan ik nogal eigenwijs ben. En dat ik soms met de neus in de feiten gedrukt moet worden totdat ik toegeef dat het werkelijk zo is. |:(
Da's natuurlijk opzich niet verkeerd, miujn theorie is dat je een vrij sterk eigen referentiekader opgebouwd hebt omdat je altijd erg hard bevestigd bent daar in. Je zou een goede zakeman worden omdat je je niet snel laat omlullen denk ik.
Op zaterdag 02 februari 2002 10:38 schreef wij het volgende:
Ik ben dus zo'n "Whizzkid" (zeggen ze) Ik heb een reis naar Amerika gewonnen (cos awards) door mijn computerkennis. Maar ik heb 50% van alle kennis van mijn vader en computerbladeren en de andere helfd heb ik zelf geleerd (experimenteren). Maar ik ben het niet eens met wat er gezegd word want als ik niet zou luisteren naar anderen wist ik nu veel minder. Maar dat kinderen te veel complimentjes krijgen vind ik wel. Als ik bijvoorbeeld iemand telefoonisch uitleg hoe je windows moet instaleeren (wat heel makkelijk is) krijg je gelijk weer €20 opgestuurd. Van mij hoeven die complimentjes niet zo, ik vind het juist leuk om anderen te helpen.
Toch vind ik deze reaktie om vrij veel aandacht vragen in vergelijking tot andere reakties in deze thread maar daar mag je zelf over oordelen.
Misschien ben je al wel een beetje "complimentjes-verslaafd" ... ;) Dit is natuurlijk niet erg zelfs al zou het waar zijn. De natuur zorgt altijd dat jij blijft verbeteren. Daarom zou veel complimentjes in je jeugd kunnen betekenen dat je later misschien wel goed kan leidinggeven. (Hoewel de relatie tussen deze laatste twee allerminst absoluut te noemen valt.)

De reaktie van Aragorn123 gaat wel redelijk gelijk op met mijn ideeën over deze zaken.

Sorry b.t.w. dat ik zo laat reageer, ik heb op mijn studentenkamer geen internetaansluiting ( :'( ) en heb op school niet zo vaak het internet nodig.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Ik sta altijd redelijk open voor input van anderen.

dat soort "Ik-ben-de-l33t-hax0r-met-winxp-woot" types hebben dat soms wel, behoorlijk irri :)

met papier mache kun je alles maken!!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Dat zie je ook met counter-strike. VAn die prutskinderen die denken dat ze uber1337 zijn. Komen ze aan met die belachelijke zinnen als: Ik own je helemaal; i roxorz. hahahahah dikke n00b. I ruleer blablablablabla.

Ik weet niet of dit ook bij narcistisch gedrag hoort maar ik :r wel op dat zogenaamde uber1337 gedoe :r

specs

Verwijderd

nar·Žcis·me (het ~)
1 ziekelijke liefde voor zichzelf => eigenliefde

Nar·Žcis·sus (de ~ (m.))
1 zeer zelfingenomen en ijdel persoon

Mwoah executor je hebt hier wel gelijk in duzz zo erg ben ik nog niet :)

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 13 februari 2002 19:58 schreef ThePreatorian het volgende:
nar·Žcis·me (het ~)
1 ziekelijke liefde voor zichzelf => eigenliefde

Nar·Žcis·sus (de ~ (m.))
1 zeer zelfingenomen en ijdel persoon

Mwoah executor je hebt hier wel gelijk in duzz zo erg ben ik nog niet :)
Kneus denk je nou echt dat je gelijk hebt? ik laat me niet de les lezen door een 15jarige :r.
Ik heb toch gelijk.

voorbeeld van narcistisch gedrag :+

specs

Verwijderd

Mwoahahaha hehe dat is nou juist een goed voorbeeld maar waarom moet mijn leeftijd openbaart worden pffrt dan word ik niet meer serieus genomen

• Tripp

Tripp

Wreah

Op woensdag 13 februari 2002 20:04 schreef ThePreatorian het volgende:
Mwoahahaha hehe dat is nou juist een goed voorbeeld maar waarom moet mijn leeftijd openbaart worden pffrt dan word ik niet meer serieus genomen
omdat ik je ken >:)

specs

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ach man,

dit is al zo oud als je jeugd zelf. Volgens mij heeft de hele jeugd dat. Maar ook al vroeger. Het is nu eenmaal de eigenschap van de jeugd om in zwart-wit te denken en ongenuanceerd te zijn. Laat ze toch. (ik kijk dan naar mijn stagiaires van 16-18-19)

Was zelf ook z'n gruwelijk eigenwijze eikel die niets wilde aannemen. Staat maar een paar keer je neus goed, gaat het wel over.

Alhoewel ik wel moet toegeven dat ik ICT-jeugd (tenminste toen ik op de MTS zat) enigzins contact gestoord is. Vanwaar dit misschien versterkt wordt. Dat was voor mij de reden om na die studie heel rap een andere studie te gaan volgen :)

Echter ben het er ook wel enigzins mee eens dat de jeugd op dit moment veelal beschermt wordt. Verneuk je de boel, je pa en ma helpen je er wel weer uit. Kijk dan leer je niets |:(

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1