Ik heb gehoord dat 'This is Football' erg goed is, maar welk voetbalspel voor de PS2 is volgens jullie de beste en zou ik het beste kunnen kopen ?
Pro Evolution Soccer zou ik nemen,ik heb TIF ook gehad maar ik vond het 3x niks.
PES is een opvolger van ISS1 en 2 voor de PSX en speelt heerlijk weg op de PS2
Zie dit topic voor screenshots,filmpjes en revieuws
[topic=288035/1/50]
[topic=288035/1/50]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
PES, handsdown, helaas niet zo goed als zijn voorganger op de PSX, maar dat stond al op eenzame hoogte, dus...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
I second that.Op zaterdag 19 januari 2002 10:38 schreef Kezmanatic het volgende:
Pro Evolution Soccer zou ik nemen,ik heb TIF ook gehad maar ik vond het 3x niks.
[topic=288035/1/50]
Moet je niet gewoon FIFA 2002 hebben?
Hij vroeg een goed voetbalspelOp zaterdag 19 januari 2002 10:52 schreef Ragger het volgende:
FIFA is trouwens meer arcade,PES is een sim
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Nee ik zou Fifa2002 niet halen...dat spel is veel te onvolledig, alle goede elementen zijn uit het spel gehaaldOp zaterdag 19 januari 2002 10:52 schreef Ragger het volgende:
PES is meer arcade, en die moet je ook hebben.
ilyc
ilyc
Pro evelution Soccer rulez =) heb hem ook
hoi
PES is dus echt geen arcade heOp zaterdag 19 januari 2002 11:12 schreef ilyc het volgende:
ilyc
Verwijderd
Fifa lijkt me meer arcade als PES, fifa moet het hebben van mooie graphics en het maken van 34 omhalen in een wedstrijd.Op zaterdag 19 januari 2002 11:12 schreef ilyc het volgende:
ilyc
[QUOTE] Lijkt me duidelijk he: PES [QUOTE]
Ja, lijkt mij ook...
Dank allemaal, was precies waar ik naar op zoek was...
...case closed...
Ja, lijkt mij ook...
Dank allemaal, was precies waar ik naar op zoek was...
...case closed...
Verwijderd
The jury has agreed to come to the following verdict:
We have decided to give in to the demands of the people and sentence the accused to purchase of Pro Evolution Soccer.

Laat ik het zo stellen: Wélke andere?
We have decided to give in to the demands of the people and sentence the accused to purchase of Pro Evolution Soccer.
Laat ik het zo stellen: Wélke andere?
FIFA 2002. 
Vind ik beter. Maar ja wie ben ik
Verwijderd
EEEEEEEEWW BAN! BAN!Op zaterdag 19 januari 2002 19:18 schreef Albinoraptor het volgende:
FIFA 2002.
"Wie ben ik" Vraag je? ...iemand die géén verstand van voetbal heb
fifa 2002
Is goedkoper en je kan tenminste met 15-0 winnen!
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Kan met PES ook alleen met je dan teringgoed kunnen voetballen. (hoger dan 8-0 tegen AS Roma ben ik nog niet gekomen tenminste)Op zaterdag 19 januari 2002 19:41 schreef GeJe het volgende:
fifa 2002
Bij FIFA2001 kon ik een wedstrijd op het hoogste niveau nog met 10-0 winnen, en allemaal met een omhaal gescoord. Nee, dat is lekker realistisch zeg. ISS Pro (op de PSX) speelde ik tot ik PES had nog regelmatig, en dat spel had ik al 5 jaar, en NOG maakte ik af en toe een doelpunt om een manier die ik nog nooit had gemaakt. DAT is kwaliteit.
Dat is ook leuk heOp zaterdag 19 januari 2002 19:41 schreef GeJe het volgende:
fifa 2002
Ik verlies liever een wedstrijd met 1-0 en dat ik een leuke pot gevoetbald heb dan dat ik met 12-0 win
Maar ik vind MG-serie goed. Unban pleaseOp zaterdag 19 januari 2002 19:20 schreef MrRudi het volgende:
[..]
EEEEEEEEWW BAN! BAN!![]()
"Wie ben ik" Vraag je? ...iemand die géén verstand van voetbal heb
Speel meestal met zijn 2-en en dan vind ik FIFA2002 leuker.
Verwijderd
in de vijf jaar dat ik ISS speel heb ik nog nooit een omhaal gescoort. in die 10 potjes fifa heb ik bij elkaar mischien 20 omhalen gescoort, tis maar waar je van houdt.
Als ik fifa speel met vrienden dan ben ik lam. En als je dan iss speelt dan lukt het helemaal niet.
Als je als je lam bent ook nog met een omhaal scoort ben je koning en zo voel je je dan.
Eigenlijk kan je ISS aanraden voor de doorgeiwnterde speler en fifa voor de 'voor de lol spelers'.
Twee andere doelgroepen. Dus topic starter moet kijken waar hij tussen hoort.
Als je als je lam bent ook nog met een omhaal scoort ben je koning en zo voel je je dan.
Eigenlijk kan je ISS aanraden voor de doorgeiwnterde speler en fifa voor de 'voor de lol spelers'.
Twee andere doelgroepen. Dus topic starter moet kijken waar hij tussen hoort.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Agree!Op zaterdag 19 januari 2002 19:45 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Kan met PES ook alleen met je dan teringgoed kunnen voetballen. (hoger dan 8-0 tegen AS Roma ben ik nog niet gekomen tenminste)
Bij FIFA2001 kon ik een wedstrijd op het hoogste niveau nog met 10-0 winnen, en allemaal met een omhaal gescoord. Nee, dat is lekker realistisch zeg. ISS Pro (op de PSX) speelde ik tot ik PES had nog regelmatig, en dat spel had ik al 5 jaar, en NOG maakte ik af en toe een doelpunt om een manier die ik nog nooit had gemaakt. DAT is kwaliteit.
In ISS is veel tijd gestoken. Die japanners weten wel hoe ze fantastische spellen moeten maken. ISS doet me terug denken aan de arcade voetbalspellen van vroeger, maar dan stukken beter.
Heeft er iemand trouwens vooruitgang gezien in de bewegingen van de spelers in FIFA. Ik vind zelfs 2002 nog vrij mager. Ieder jaar huren ze een andere prof in om een middagje te komen opdraven voor motion capture maar het resultaat is toch elk jaar hetzelfde
ik heb ook wel wat 'standaard-goals' met ISS, maar die werken alleen als je tegen een wat mindere tegenstander speelt waarvan de keeper niet zoveel kwaliteit bezit. Indraaiende corner, kopballetje naar de verste hoek en hopin de vijf jaar dat ik ISS speel heb ik nog nooit een omhaal gescoort. in die 10 potjes fifa heb ik bij elkaar mischien 20 omhalen gescoort, tis maar waar je van houdt.
Maar hoe slecht de tegenstanders ook zijn ik kom toch altijd Italie, Frankrijk, Brazilie, Nederland of Duitsland tegen in de halve finale of de finale. En als je dan Wales of Canada bent (ja ik neem weleens de wat mindere landen) dan is het net een muur waar je tegen speelt. Je wordt van alle kanten omvergelopen en je krijgt het al benauwd als ze de middellijn voorbij zijn
Andersom is ook wel leuk.. Brazilie nemen en dan die kleine landjes eruit pingelen
Verwijderd
Good point.Op zaterdag 19 januari 2002 19:49 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Maar ik vind MG-serie goed. Unban please
/me sets mode -b Albinoraptor@GoT.*
Verwijderd
Ik vind dit een zeer nuttige reply in een voetbal topic.Op zaterdag 19 januari 2002 22:03 schreef bajo4life het volgende:
koop een pc met Wolfenstein!!!
playstation2 ikerop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo goed onderbouwt.Op zaterdag 19 januari 2002 22:03 schreef bajo4life het volgende:
playstation2 ikerop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sukkel
Ah jij hebt het al in SU gezetOp zaterdag 19 januari 2002 22:17 schreef minipolopikoler het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer nuttige reply in een voetbal topic.
Hehe LOLOp zaterdag 19 januari 2002 21:34 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Good point.![]()
/me sets mode -b Albinoraptor@GoT.*
Neem gewoon FIFA 2002 die schijnt best goed te zijn (zegt de PU)
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Verwijderd
de PU zegt wel meerOp zaterdag 19 januari 2002 23:16 schreef krozzzkabouter het volgende:
Dank u voor de mededeling. Deze mag u voortaan voor u houden.Op zaterdag 19 januari 2002 22:03 schreef bajo4life het inmiddels verwijderde volgende:
playstation2 ikerop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Die skate van de Pu heeft ook altijd gezegt dat ISS het beste voetbalspel is.Op zaterdag 19 januari 2002 23:16 schreef krozzzkabouter het volgende:
Verwijderd
skate gooit de laatste tijd all1 maar met hoge cijfers ik vind fifa2002 op PS2 eg niet so goed
Verwijderd
ik zou TIF halen, ik vind hem veel leuker en lekkerder spelen dan PES, ik heb ze hier allerbij liggen..
das mijn mening.
das mijn mening.
Hold your horses...
Ik ben er uit. PES zal het moeten gaan worden en zie daar... ik kreeg 'm gisteren van een vriend. Ben regelmatig bij hem bezig geweest zijn netwerk en pc's te installeren, nieuwe hardware in tebouwen en te herinstalleren en opnieuw te installeren omdat hij er steed een rommeltje van maakt en als dank kreeg ik dus PES. Een onbewust bewuste keus dus.
Ik heb hem nog maar even vluchtig gespeeld en ik ben er erg tevreden over. Veel opties, geen hak werk zoals bij de FIFA serie en goed gameplay en behoorlijk pittig. Daar hou ik wel van...
Ik ben er uit. PES zal het moeten gaan worden en zie daar... ik kreeg 'm gisteren van een vriend. Ben regelmatig bij hem bezig geweest zijn netwerk en pc's te installeren, nieuwe hardware in tebouwen en te herinstalleren en opnieuw te installeren omdat hij er steed een rommeltje van maakt en als dank kreeg ik dus PES. Een onbewust bewuste keus dus.
Ik heb hem nog maar even vluchtig gespeeld en ik ben er erg tevreden over. Veel opties, geen hak werk zoals bij de FIFA serie en goed gameplay en behoorlijk pittig. Daar hou ik wel van...
Verwijderd
Loved to be the one that told you soOp maandag 21 januari 2002 10:49 schreef Aqua het volgende:
Hold your horses...
(one of the many)
Na een week spelen:
Jullie hebben niets te veel gezegd, Pro Evolution Soccer is waanzinnig !
Het duurt even voor je er een beetje in komt, maar dan heb je ook wat...
Verwijderd
als je nog eens wat adviezen wilt hebbenOp zaterdag 26 januari 2002 17:17 schreef Aqua het volgende:
Na een week spelen:
(behalve enkele niet nader genoemde figuren die zo weinig verstand van voetbalspellen hebben dat ze hier een ook niet nader te noemen massamarketingsprodukt van een grote grijze uitgever durfden te noemen.)
Told ya so
Pagina: 1