• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:32
Ej,

Ik zie op Belcompany.nl en andere online telecomwinkels, dat de Nokia 6210 spraakherkenning heeft.

Ik kan daarover echter niets vinden in de handleiding of op internet...

Heeft iemand ervaring met deze herkenning en kan hij/zij mij uitleggen hoe dit werkt ?

Alvast bedankt :P

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
denk dat ze hiermee bedoelen. van dat als je de naam van een persoon zegt dat ie degene belt.
voice call ofzo. :? :? :?

Verwijderd

klopt,

je kan een klein aantal namen in je tel. boek koppelen.

dan druk je het knopje "namen" in, en als je da bijv. pietje roept, dan belt ie het nummer wat aan die naam gekoppelt zit.(waarschijnlijk het nummer van pietje) :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Reken er niet op dat dat goed werkt. Een vriend van mij heeft zo'n Nokia 6210, maar hij moet eerst 5x een naam zeggen voordat ie m herkent. Mijn ervaring is dat de Ericssons de beste spraakherkenning hebben, maar het zit op de 6210 iig. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• nrg
nee nee, geen voice dailing, dat weet ik wel hoe dat werkt.

maar op belcompany.nl staat dat je daarmee dmv je stem door de menu's kan bladeren.. :?

http://www.belcompany.nl/drcateg/drtopic/VOICEACT.htm
Spraakherkenning
D.m.v. het stemgeluid kan een gedeelte van het menu worden opgeroepen.

• justguyver
  • Laatst online: 21:10
Op zaterdag 19 januari 2002 09:43 schreef cest_moi-le_roi het volgende:
nee nee, geen voice dailing, dat weet ik wel hoe dat werkt.

maar op belcompany.nl staat dat je daarmee dmv je stem door de menu's kan bladeren.. :?

http://www.belcompany.nl/drcateg/drtopic/VOICEACT.htm
[..]
dat heb je alleen met de 8310 geloof ik. denk dat belcompany de telefoons door elkaar haalt

• nrg
Op zaterdag 19 januari 2002 09:47 schreef mech het volgende:

[..]

dat heb je alleen met de 8310 geloof ik. denk dat belcompany de telefoons door elkaar haalt
dat zal t dan wel zijn, op de nokia site kon ik het ook niet vinden...

• Smirnoff
  • Laatst online: 28-02 13:35
Ik heb de 6210, spraakherkenning werkt goed......nooit problemen dat ie de naam niet pakt....10 spraaknummers in te spreken.

Je kan niet door de menus bladeren dmv spraak.......helaas

Verwijderd

Het werkt idd perfect, zelfs als ik in de auto met keiharde muziek de naam roepwerkt het echt altijd. Je moet de naam niet schreeuwen, maar net zo zeggen als je dat normaal ook doet. Maar idd heeft de 6210 geen voice menu's
Pagina: 1