Omdat Topix zuigt
(standaard antwoord op alle problemen)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het zou fijn zijn als er weer op topicstarter gezocht zou kunnen worden
De search is zoals ie is, en die doet het redelijk.. Het is niet superhandig, maar we hebben momenteel ook niet echt superhandige support.
Als er nieuws bekend is omtrend support of een eventuele overstap, zal er dan weer een volledig werkende search komen.
Als er nieuws bekend is omtrend support of een eventuele overstap, zal er dan weer een volledig werkende search komen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar kan dan niet de search op een andere server draaien zodat de search het weer doet 
Of misshien dat de search het alleen bepaalde uren van de dag het doet
Of misshien dat de search het alleen bepaalde uren van de dag het doet
Dat gaat niet aangezien Topix niet aangepast kan worden.Op zaterdag 19 januari 2002 02:10 schreef robinvreuls het volgende:
Maar kan dan niet de search op een andere server draaien zodat de search het weer doet
Of misshien dat de search het alleen bepaalde uren van de dag het doet![]()
Onno is ook kwijt.
[beetje offtopic]
Ik was spontaan uitgelogd. Iemand anders daar ook last van?
[/beetje offtopic]
Ik was spontaan uitgelogd. Iemand anders daar ook last van?
[/beetje offtopic]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat kan zeker welOp zaterdag 19 januari 2002 02:14 schreef Heineken het volgende:
[..]
Dat gaat niet aangezien Topix niet aangepast kan worden.
Onno is ook kwijt.
GoT of de search heeft eens op een andere server gedraait (deed het perfect
De search van topix kan niet op een andere server. Dit is door de licentie werking vrijwel onmogelijk te regelen.Op zaterdag 19 januari 2002 02:21 schreef robinvreuls het volgende:
GoT of de search heeft eens op een andere server gedraait (deed het perfect) en de search deed het ook maar eens goed voor de bepaalde tijd van de dag.
Daarnaast heeft het verbeteren/veranderen van de search engine vrijwel geen prioriteit meer nu er op een redelijke termijn een nieuw forum pakket aan zit te komen.
JammerOp zaterdag 19 januari 2002 02:37 schreef ACM het volgende:
De search van topix kan niet op een andere server. Dit is door de licentie werking vrijwel onmogelijk te regelen.
En wat is redelijke termijnDaarnaast heeft het verbeteren/veranderen van de search engine vrijwel geen prioriteit meer nu er op een redelijke termijn een nieuw forum pakket aan zit te komen.
Ik blijf maar doorvragen
Waarom kon die een tijdje terug (4-6 wkn) dan wel 'even' overschakelen op IrisOp zaterdag 19 januari 2002 02:37 schreef ACM het volgende:
[..]
De search van topix kan niet op een andere server. Dit is door de licentie werking vrijwel onmogelijk te regelen.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Omdat die andere serverd kaduuk was! Wat een heerlijk moment was dat hé, dat je weer kon zien waar je op gereageerd had, maar dat was helaas de volgende dag weer overOp zaterdag 19 januari 2002 05:47 schreef brammus het volgende:
Waarom kon die een tijdje terug (4-6 wkn) dan wel 'even' overschakelen op Iris
PS: Ik vind trouwens dat er best wat meer info. gegeven mag worden, over het vernieuwings gebeuren! Het is nu maar een beetje in het donker tasten, met kreten als: nu er op een redelijke termijn een nieuw forum pakket aan zit te komen ,kom je ook niet echt ver!!!
Precies! en dat is dus ook mijn punt, het kan dus wel, in tegenstelling tot wat ACM zegt...Op zaterdag 19 januari 2002 14:54 schreef didaaf1 het volgende:
[..]
Omdat die andere serverd kaduuk was! Wat een heerlijk moment was dat hé, dat je weer kon zien waar je op gereageerd had, maar dat was helaas de volgende dag weer over
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Ehm, waarom denk je nou dat er een beperkte search draait??Op zondag 20 januari 2002 19:16 schreef brammus het volgende:
Precies! en dat is dus ook mijn punt, het kan dus wel, in tegenstelling tot wat ACM zegt...
Niet omdat er helemaal geen problemen waren met de originele..
't kan wel, maar dan schiet de load van de server meteen weer sky-high zodra er wat meer gezocht wordt!
Verwijderd
Jullie geven geen goed voorbeeld aan de Tweakertjes met al die 'kan niet' en 'is moeilijk' reacties
Serieus: Ik vind dit echt beneden peil hoor
Ja, we zijn echt zwaar beneden peil. Er komt nieuwe software aan en de oude search is gewoon veel te zwaar omdat er teveel mensen gebruik van maken. Voor de tussentijd 'even' een nieuwe in elkaar flansen gaan we niet doen. En de oude terugplaatsen kan blijkbaar niet, ivm loads erop.Op zondag 20 januari 2002 20:22 schreef Eggplant het volgende:
Jullie geven geen goed voorbeeld aan de Tweakertjes met al die 'kan niet' en 'is moeilijk' reacties
Sorry dat we zoveel bezoekers hebben en dat het forum nu wel altijd lekker loopt (op een mysql crash zo nu en dan na)...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Enig idee hoe lang die tussentijd gaat duren dan?Op zondag 20 januari 2002 20:29 schreef JvS het volgende:
[..]
Voor de tussentijd 'even' een nieuwe in elkaar flansen gaan we niet doen.
Denk dat we inmiddels al wel een maandje of 4 kwakkelen??
Pagina: 1