oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
hehe, vaag 
khad eens een zipfile die 2mb was en tijdens het uitpakken werd dat een filmpie van 81 mb
khad eens een zipfile die 2mb was en tijdens het uitpakken werd dat een filmpie van 81 mb
Het kan, kijk maar es hier naar:
Volgens mij heb je op een verkeerde bitrate geript11kbit (VBR), 166218 frames
11kbit VBR is niet echt te vergelijken met 192k hoor.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
ik wil em wel erges neerzetten... kweet niet of dat legaal is, t betreft: DJ Doboy - Millennium Trance Party Megamix
wat the hell, ik zet em dalijk op mijn servertje, kanje em downe, lekker 15 kb upload....
wat the hell, ik zet em dalijk op mijn servertje, kanje em downe, lekker 15 kb upload....
Maar zet vooral de link hier niet neerOp zaterdag 19 januari 2002 01:59 schreef Atgast het volgende:
ik wil em wel erges neerzetten... kweet niet of dat legaal is, t betreft: DJ Doboy - Millennium Trance Party Megamix
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
NIET doen...is illegaal, krijg je een waarschuwing voor.Op zaterdag 19 januari 2002 01:59 schreef Atgast het volgende:
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
[kuche, kuche]
hier stond iets fouts
server is NIET snel, dus een beetje geduld...
[/kuche, kuche]
hmm, ik zou zeggen kom per ongeluk op morpheus deze tegen: DJ Doboy - Millennium Tranc.mp3
ben es benieuwd
hier stond iets fouts
[/kuche, kuche]
hmm, ik zou zeggen kom per ongeluk op morpheus deze tegen: DJ Doboy - Millennium Tranc.mp3
ben es benieuwd
Verwijderd
eff checkenOp zaterdag 19 januari 2002 02:03 schreef Atgast het volgende:
[kuche, kuche]
hier stond iets fouts
[kuche kuche]
Zal wel een VBR MP3 bestand zijn. De informatie over de lengte van de MP3 staat dan aan het begin, dus ook al heb je maar een klein stukje, hij geeft altijd de volledige lengte aan.
Pas wanneer je em afspeelt zie je ineens de tijd verspringen.
Pas wanneer je em afspeelt zie je ineens de tijd verspringen.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1