voor de mensen die de besturing kut vinden:
gewoon een tijdje proberen!
vooral met dat vliegtuig, daar kan je zeer wrede airfights mee houden als je het een beetje kan
hoe ik vliegtuigen bestuur:
snelheid met W en S, bocht met pijltjes naar links en naar rechts, duiken/klimmen met pijltjes omhoog en omlaag, rustig draaien met A en D (doe ik er weinig).
helicopter is al helemaal lastig in het begin...
je moet geloof ik W ingedrukt houden, dan ga je omhoog, en als je dan eenmaal in de lucht naar voren leunt met pijltje naar voren en tegelijkertijd W ingedrukt houd ga je dus naar voren....
chopper is best handig om vliegtuig-bullets te ontwijken, hoewel dat ook wel redelijk gaat me ut fighter vliegtuigje...
tip voor @ lan:
speel een variant op king of the hill: king of the Zeppelin...
iedereen moet zo snel mogelijk de zeppeling krijgen...
degene (meestal 1, soms 2) die in de zepp zit schiet dan zoveel mogelijk de anderen neer, of gaat boven een basis hangen en dropt een zooi bommen enzo...
of gaat lopen snipen vanuit de laadklep

de andere gaat proberen hem te killen/eruit te halen...
kan door met vliegtuigjes er bommen op proberen te droppen, maar dat is wel erg moeilijk...
of gewoon met machinegeweer in vliegtuig.
of je vliegt erover heen en jumpt eruit, parachute uitklappen en dan tussen die 2 grote balonnen van de zepp in zit een luikje, waardoor je er ook in komt...
of je gaat met een chopper dat ding beschieten, maar dan ben je wel aardig makkelijk te raken als je niet al te hoog zit...
of gewoon met machine geweertje, of tanks, of luchtafweer of die machine-gun-karrtjes...
als je al vliegend hem uit de lucht wilt schieten moet je dus zorgen dat je hoog genoeg aan komt vliegen, zodat hij je niet kan raken, altijd leuk
wat ik ook eens ga proberen op een lan is een race, dat zie ik ook best vaak op screenshot maar dat heb ik nog nooit geprobeerd...