Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
als je quake1 heb kun je veel beter gewoon die demo file downloaden is mooier en kleinerOp woensdag 23 januari 2002 19:52 schreef B4RtJe het volgende:
iemand nog een mirror? die quake.ie doet het niet meer
HEEL erg oud nieuws. Hier is men al jaren mee bezig.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ja me 2Op woensdag 23 januari 2002 20:47 schreef B4RtJe het volgende:
ik zie daar niet de .avi link. En ik heb Quake het spel niet
nou ik heb quake 1 wel maar geen zin om te installeren
Verwijderd
wah, dan ben je echt een kneusOp woensdag 23 januari 2002 17:29 schreef scorpionv het volgende:
~
/god
/noclip
/give all
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
tnx
inderdaad...geen van de links doet het meerOp donderdag 24 januari 2002 19:39 schreef B4RtJe het volgende:
kan iemand die zip file ff mirroren op een resumable ftp/http
tnx
[update]
Deze doet het nog wel...
http://www.quakeshit.com/gdownloads.php?r=qdqdivx.zip
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Jullie proberen me tog niet te vertellen dat sommigen van jullie niet WISTEN dat je kon BHen?? HET IS ZO EASY als wat!! Zelfs ik, 13jarige kleutertje had het in 1 week onder de knieOp maandag 21 januari 2002 15:27 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Ik heb die demo wel een paar keer bekeken en in het begin dacht ik ook: "Dat kan nooooit! Hij gebruikt cheats!". Maar toen ik zelf effe wat ging spelen met Quake1 net kon ik een heleboel jumps ook maken en je kan bunnyhoppen in Quake1.
Dm6, e3m2 ofzo kweenie meer zijn goeie hoplevels.
Ok tis simpel
Iemand dan anders voor me een demo-filetje ipv. de AVI ?
Mother, will they like this song?
mja alleen heb ik daar niet zo veel aan, want dat is niet resumable omdat ze zo flauw doen met een php scriptOp donderdag 24 januari 2002 19:44 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
inderdaad...geen van de links doet het meer
[update]
Deze doet het nog wel...
http://www.quakeshit.com/gdownloads.php?r=qdqdivx.zip
Verwijderd
Je telkens perfect laten wegschieten door zo'n granaat! Echt weken oefening heeft dit gekost zeg!
Ja maak er maar maanden/jaren vanOp donderdag 24 januari 2002 22:42 schreef Lampie het volgende:
OMG! Echt heel mooi gedaan zeg!
Je telkens perfect laten wegschieten door zo'n granaat! Echt weken oefening heeft dit gekost zeg!
Duur heel lang voordat je goed kunt timen
Ik kwam ook pas na een jaar er8er dat als je een gren rechtomhoog sgiet, dat hij dan na de 2e stuiter ontploft
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dat vind ik ook best wel jammer jahOp zaterdag 26 januari 2002 11:15 schreef pSycho_Y2K het volgende:
De links werken niet meer
en wouw, die gast doet het echt goed.
maar je ziet hem ook op de grond schieten zodat ie zelf hard omhoog springt!
Daar betaal je dan 100 piek voor.
🌞🍃
NIET NAAR AVI OMGEZET
Dus je móét Quake1 hebben..
Want die mirror die hier staat doet het niet meer
The devil is in the details.
dank uOp zondag 28 april 2002 23:22 schreef Trancentral het volgende:
http://www.fragarea.net/xp/download_mng.asp?id=17
Applaus
slik, 165MB
hier ook niet (kabel, Chello)Op zondag 28 april 2002 23:24 schreef Trancentral het volgende:
geen probleem
maar had niet verwacht dat dat filmpje zo groot zou zijn
Verwijderd
och arme, moest je ondanks je 90Kb/s tóch nog ff patsen met je 'normale' 500 Kb/s..Op zaterdag 26 januari 2002 18:14 schreef LiquidSmoke het volgende:
damn die laatste mirror is de enigste die het doet! alleen maar op 90Kb/s (terwijl ik normaal wel de 500 haal)
thxOp zondag 28 april 2002 23:22 schreef Trancentral het volgende:
http://www.fragarea.net/xp/download_mng.asp?id=17
Applaus
ik ben 'm nu aan het downloaden. Ben benieuwd
winace
winrar
geven allemaal hetzelfde resultaat, op welke compu ik het ook probeer\
wie helpt please
is er misschien een plek waar ik het niet ingepakte filmpje kan downloaden?????
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
winace
winrar
geven allemaal hetzelfde resultaat, op welke compu ik het ook probeer\
wie helpt please
is er misschien een plek waar ik het niet ingepakte filmpje kan downloaden?????
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Verwijderd
Ach jah zo kan ik het ook, vrijwel niks afknallen en maar doorblazen, tis gewoon level goed uit je hoofd kennen (zodoende dat je weer waar je heen moet, waar iedereen staat, en waar ze als eerste opschieten)Op zaterdag 04 mei 2002 00:54 schreef BLuPPiE het volgende:
Ach kan ik veel sneller.. mijn god, wat is die gast goed en wat een reflecs... tjeeez.. Ik wil die gozert wel eens op een lan-party zien spelen... kun je nog lache..
Komt misschien omdat ik hardcore Q2 fan, maar dat laten we achterwege
Ik raad aan de recam van Q2 te DLen, dies ECHT vet
Bij q2 versie hebben ze veel toffere moves (vind ik). Jammer dat ze niet deden aan strafe/cirkel jumpen en bunnyhoppen, maar alsnog erg vet