Toon posts:

HP Laserjet 2200 werkt niet :( [HELP]

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb vandaag een laser printer van HP gekocht was erg duur :(
maar hij heeft ongeveer 40 papiertjes geprint en nu doet ie niks meer :( :( :(

hij geeft deze error (althans dat geeft ie met ledjes weer en zo staat het in een boekie)

Fatal Error
TO clear the error, turn the printer off and then on.
If the problem persists, turn the printer off for 15 minutes, then turn it back on. If the problem continues, contact HP service pressing the Go or Job Cancel button has no effect.

ik heb alles geprobeert !
maar allemaal zinloos :( zelf op een andere pc aangesloten niks helpt als ik wil printen FATAL ERROR wat nu naar de winkel terug ?

alvast bedankt
corne
(ik ben ten einde raad )

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Gewoon morgen weer terug naar de winkel?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:33 schreef Merely het volgende:
Ja dat zeker maar ik moet nog veel printen en het heeft weken geduurt tot dat hij er was ! ze schijnen te duur tezijn om op voorraad te nemen

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:33 schreef Merely het volgende:
Lijkt me ook het beste. Als hij onder twee computers niet werkt, denk ik toch dat het aan dat ding zelf ligt. :)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:34 schreef Qorne het volgende:

Ja dat zeker maar ik moet nog veel printen en het heeft weken geduurt tot dat hij er was ! ze schijnen te duur tezijn om op voorraad te nemen
Je hebt de oude printer toch nog wel of niet? :)

Verwijderd

Heb je de stroom enzo eraf gehad? Printer open gehad??
Even toner eruit gehaald en opnieuw erin?
Ik heb weleens bij mijn laserprinter dat de printer niets doet, als ik hem dat uitzet, toner eruit, toner erin, stroom weer aan, dat ie het dan wel weer doet....
Ook zo'n vage laser-actie denk ik ;)
Ga toch even opzoeken wat dat ding kost, als-ie te duur is om op vooraad te hebben :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:36 schreef ___Joey___ het volgende:
Ik heb weleens bij mijn laserprinter dat de printer niets doet, als ik hem dat uitzet, toner eruit, toner erin, stroom weer aan, dat ie het dan wel weer doet....
Ga toch even opzoeken wat dat ding kost, als-ie te duur is om op vooraad te hebben :9~
Dat zegt de winkel he ik neit!!!

allemaal gedaan maar ik doe het nog wel eens

Verwijderd

ZO DUUR!!!!!!!!
Niet zelf gaan klote!! Gewoon terug naar de winkel, en de helft van je geld terugvragen vanwege het gekloot ;)

Verwijderd

Ik heb vandaag aan de telefoon gehangen met de HP Helpdesk en die gaven mij de opdracht de printer te resetten naar factory defaults. Dat moest (op een 4100 DTN) dmv de printer aan te zetten met de groene (Go) knop ingedrukt, wellicht dat dat ook voor jouw printer geldt, zoniet even de handleiding erbij.

Misschien niet DE oplossing, maar je kan het altijd proberen (bij mij hielp het ook niet)..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op vrijdag 18 januari 2002 23:36 schreef ___Joey___ het volgende:
Ik zou er ook niet te veel aan prutsen, helemaal niet als je er niet veel verstand van hent. Da's namelijk slecht voor je garantie! :Y) Als je garantie hebt, hoe lullig het ook is op dit moment, blijf er vanaf, wacht tot morgen, en haal een nieuwe.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

Op het werk bij mij draait dat ding al sinds mei afgelopen jaar zonder storingen.
Kmoet wel zeggen als er wat is kun je errug weinig doen er zit geen statusdisplay op ofzo....... en die handleiding is inderdaad erg summier..

Succes met je leverancier.......

can you read my mind?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30
Je kan nog een harde reset proberen, een van de knopjes indrukken en de printer aanzetten.
(Weet niet zo welke knop dat is bij die 2200, maar probeer ze ff, of een combinatie van 2 knoppen).

Te duur om op voorraad te hebben? Zal aan je winkel liggen de Inmac e.d. hebben die zo op voorraad.
(Printer kost nog geen 2000,-)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:41 schreef vassago het volgende:
Je kan nog een harde reset proberen, een van de knopjes indrukken en de printer aanzetten.
(Weet niet zo welke knop dat is bij die 2200, maar probeer ze ff, of een combinatie van 2 knoppen).

Te duur om op voorraad te hebben? Zal aan je winkel liggen de Inmac e.d. hebben die zo op voorraad.
(Printer kost nog geen 2000,-)
Nog geen 2000 gulden....
zou jij die, als winkel zijnde, 4 of meer op voorraad hebben ??? ;)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:42 schreef ___Joey___ het volgende:

Nog geen 2000 gulden....
zou jij die, als winkel zijnde, 4 of meer op voorraad hebben ??? ;)
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe groot de winkel is en hoe veel ze er verkopen... :Y)

Verwijderd

hehe, niet veel, als iedereen na 1 dag al zoveel klachten heeft :9

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:44 schreef ___Joey___ het volgende:
hehe, niet veel, als iedereen na 1 dag al zoveel klachten heeft :9
True, true... :)

Verwijderd

Qorne, werkt de printer eigenlijk al??
Iedereen zit in dit forum, behalve de starter ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:46 schreef ___Joey___ het volgende:
Qorne, werkt de printer eigenlijk al??
Iedereen zit in dit forum, behalve de starter ;)
was ik weer ik was ff aan het uit huilen ;)
nou ik ben nog druk met de SOFTWARE bezig misschien is dat het hardware mattig blijf ik er vanaf en morgen gaat hij terug. ik werk zelf bij die winkel dus... misschien weten mijn collega's er wat meer van af :P

Verwijderd

Topicstarter
er komt nu een papiertje uit maar SUPER traag met allemaal schokkjes wat kan dat nou zijn
het is een blanco papiertje

Verwijderd

je werkt in de winkel waar je die printer gekocht hebt??
Ook leuk, als het dan niet werkt :'(

Verwijderd

schud te toner is een beetje op en neer... misschien zit het poeder niet lekker in zijn vel :)
Even zonder flauwekul, kan wel helpen......................

zit er overigens wel een toner in >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:52 schreef ___Joey___ het volgende:
je werkt in de winkel waar je die printer gekocht hebt??
Ook leuk, als het dan niet werkt :'(
Ja zeker :(

Verwijderd

truste qurne >:) einde chat :p

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:54 schreef ___Joey___ het volgende:
schud te toner is een beetje op en neer... misschien zit het poeder niet lekker in zijn vel :)
Even zonder flauwekul, kan wel helpen......................

zit er overigens wel een toner in >:)
weet je dat 100% zeker

Verwijderd

toner kan wel iets mis mee zijn ja.........
als bijv. de toner op is, even op en neer schudden, dan verspreid het poeder,en print je vlot weer 100 vellen....
misschien zit het poeder bij jou vast ofzo, ik weet het niet, maar proberen kan GEEN kwaad....

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:54 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ja zeker :(
Och jee! (gna gna gna) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:56 schreef Peter1 het volgende:

[..]

Och jee! (gna gna gna) >:)
wat wil je nou mijn printer naar de kloten helpen?!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:57 schreef Qorne het volgende:

[..]

wat wil je nou mijn printer naar de kloten helpen?!
:?

Nee, ik vind het gewoon ironisch, da's alles. Dat je iets koopt in de winkel waar je werkt (iets wat je waarschijnlijker vaak zat klanten aan hebt proberen te smeren >:)) en dat het dan meteen al kapot is. Sorry, maar het komt gewoon komisch over. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:59 schreef Peter1 het volgende:

[..]

:?

Nee, ik vind het gewoon ironisch, da's alles. Dat je iets koopt in de winkel waar je werkt (iets wat je waarschijnlijker vaak zat klanten aan hebt proberen te smeren >:)) en dat het dan meteen al kapot is. Sorry, maar het komt gewoon komisch over. :)
OKE dat is waar maar het werkt dus dat zal het wel zijn :) nou bedankt!!! ik vind het ook wel lachen helemaal omdat hij het nu weer doet :P

(OFFTOPIC)
er word hier nu vuurwerk afgestoken :P percies om 12:00
(OFFTOPIC)

Verwijderd

Topicstarter
:'( hij doet weer het zelfde ik ga zo ie zo terug... vind het een raar ding!!!

(ik ga slapen dus je zult me vandaag niet meer zien op GoT voor de mensen die denken waar is hij nou)

Verwijderd

:)

laat hem es gewoon rustig een hlaf uur uitstaan zonder stekker in het stopcontackt :)

wedden dat ie het dan gewoon weer doet :? :)

Verwijderd

trekalle kleppen en kappen eens open om te kijken of er niet een stuk papier vast zit ofzo?? :?

of ben je vergeten bij het uitpakken een van de plakbandjes los te halen. Er zitten er vaak zoveel op en in.

Wij hebben er hier ook een draaien samen met een 2100, en ze werken perfect!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 08:53 schreef psxfan het volgende:
trekalle kleppen en kappen eens open om te kijken of er niet een stuk papier vast zit ofzo?? :?

of ben je vergeten bij het uitpakken een van de plakbandjes los te halen. Er zitten er vaak zoveel op en in.

Wij hebben er hier ook een draaien samen met een 2100, en ze werken perfect!!
Dat heb ik allemaal gedaan maar ik ga hem nu voor de laatste keer testen, moet toch zo naar me werk

Verwijderd

Topicstarter
Laatste nieuws;

ik had hem vanacht niet aan de stroom gedaan en nu wel weer maar hij werkt nog steeds niet ik pak hem nu weer in en ga er zo mee weg

Verwijderd

Waar je voor moet zorgen, is dat de printer in een geaard stopcontact zit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 11:04 schreef Psychobunny het volgende:
Waar je voor moet zorgen, is dat de printer in een geaard stopcontact zit.
Helpt ook niet :( hij zit in de doos en ik ga om 11:55 naar de zaak dus daar zoeken ze het maar uit!!!! :(

Verwijderd

Ik zou gewoon HP bellen, je krijgt dan een VCN-nummer toegewezen, en binnen een paar dagen heb je een nieuwe printer

Verwijderd

werkt de printer onderhand al?? Heb je misschien een nieuwe gekregen?? Of hadden ze die niet op voorraad?? :9

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 11:40 schreef ___Joey___ het volgende:
werkt de printer onderhand al?? Heb je misschien een nieuwe gekregen?? Of hadden ze die niet op voorraad?? :9
nope ik ga nu weg naar de winkel
Pagina: 1