LiteOn C1770NSL Trillend Beeld

Pagina: 1
Acties:

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb een LiteOn C1770NSL Monitor en nu heb ik er af en toe last van dat het beeld een beetje trilt dus als ik (vooral onder in beeld) iets aan het lezen ben dat ik die lettertjes zie bewegen ( Nee ik heb niet te veel gedronken ;) ) Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen .. IK heb al op de site van LiteOn gekeken maar kan er geen drivers ofzow iets vinden .. Iemand een idee of de zelfde ervaring ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Ibbelz
Hmm niemand een ID ( Sorry voor de Kick )...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Staat er niet iets magnetisch in de buurt? Als ik de magnetron in de keuken( andere kant van de muur) aanzet begint mijn beeld bijvoorbeeld ook te trillen. Boxen zijn daar ook goed in.

• Ibbelz
Op zondag 20 januari 2002 19:38 schreef amb het volgende:
Staat er niet iets magnetisch in de buurt? Als ik de magnetron in de keuken( andere kant van de muur) aanzet begint mijn beeld bijvoorbeeld ook te trillen. Boxen zijn daar ook goed in.
Dr staan wel van die hele kleine creative boxjes naast maarjah die stonden ook naast mn vorige monitor (een of ander merkloos ding) en daar deed ie het niet bij .. Maargoed ik zal ze wel ff weg smijten en kijken offie het dan nog doet :o

Verwijderd

Bekabeling ok??

• Ibbelz
Op maandag 21 januari 2002 16:53 schreef InSaNe400 het volgende:
Bekabeling ok??
Yep zeker weten ..

Ik zoek eigenlijk een site waar ik de nieuwste drivers kan downloaden van mn monitor , maar dr zijn alleen maar site's met drivers voor cd spelers , branders n DVD spelers :( .. Ben echt al een uur aan het zoeken .. Iemand die weet waar LiteON drivers voor monitoren staan ....

Pagina: 1