Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Hmm niemand een ID ( Sorry voor de Kick )...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Staat er niet iets magnetisch in de buurt? Als ik de magnetron in de keuken( andere kant van de muur) aanzet begint mijn beeld bijvoorbeeld ook te trillen. Boxen zijn daar ook goed in.
Dr staan wel van die hele kleine creative boxjes naast maarjah die stonden ook naast mn vorige monitor (een of ander merkloos ding) en daar deed ie het niet bij .. Maargoed ik zal ze wel ff weg smijten en kijken offie het dan nog doetOp zondag 20 januari 2002 19:38 schreef amb het volgende:
Staat er niet iets magnetisch in de buurt? Als ik de magnetron in de keuken( andere kant van de muur) aanzet begint mijn beeld bijvoorbeeld ook te trillen. Boxen zijn daar ook goed in.
Yep zeker weten ..Op maandag 21 januari 2002 16:53 schreef InSaNe400 het volgende:
Bekabeling ok??
Ik zoek eigenlijk een site waar ik de nieuwste drivers kan downloaden van mn monitor , maar dr zijn alleen maar site's met drivers voor cd spelers , branders n DVD spelers
Pagina: 1