Toon posts:

[Gnome] Windowmaker zit op de achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie topic title, als ik dus op mijn desktop klik verdijnd de window maker dock, en als ik rechtermuisknop gebruik op de achtergrond dan krijg ik geen windowmaker menu, dit was in mandrake wel zo :), ik ga nu even updaten naar 0.8x maar wie geeft me alvast een hint/oplossing?

(zit nu in redhat 7.2)

Verwijderd

Topicstarter
na heel lang zoeken blijkt dat gewoon nautilus te zijn :D die de desktop probeert de regelen maja, er is een nieuw probleem, ik had eerst windowmaker 0.65 rpmetje van redhat eruit gegooid en toen (probleemloos) versie 0.80 gecomiled met configure --enable-kde --enable-gnome, vervolens start ik gnome opnieuw op: windowmaker werkt goed echter zijn alle icoontjes verdwenen (hij zegt dat hij ze niet laden kan), wmclock is weg en WPrefs is weg :'( wat is hier het probleem

owja, tiff jpg gif en png support was enabled en de libs zijn aanwezig :)

Edit: Ik heb andere icons geinstalleerd, jah dat werkt dus weer (zowel tiff, jpg als png getest :)} maar nu werkt WPrefs nog niet, waar krijg ik die los? of een andere Windowmaker configurator want er stond geen losse WPrefs op de ftp van windowmaker :'(

Edit: Ik heb in redhat een paar problemen met Esound en ESD voor XMMS, het geluid werkt en tijdje goed en na een paar uur gaat het volgume zeg maar golven, dus harder zachter harder zachter zonder dat ik iets doe, met OSS outpu plug-in heb ik dit probleem niet, ESD is versie 1.2.5, waar krijg ik een nieuwere?