Toon posts:

dit is echt TE ziek! (thps3)

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als je zit ziet moet je niet zeggen dat je het niet ziek vind :) dit is echt 1337 shit :)

http://www.niba-bv.nl/omg.avi

18mb divx maar echt de moeite waard. ik zweer het :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Mwah... vind't niet zo.. maar goed dat ik maar 30 sec. deed over het downloaden :)

maar kan me voorstellen dat anderen dit VET vinden...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08
Op vrijdag 18 januari 2002 23:16 schreef axis het volgende:
Mwah... vind't niet zo.. maar goed dat ik maar 30 sec. deed over het downloaden :)

maar kan me voorstellen dat anderen dit VET vinden...
Waarom, WAAROM moet iedereen altijd zeggen hoe lang hij/zij over een bepaalde download heeft gedaan? Zooo irritant...

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:21 schreef DenMan het volgende:

[..]

Waarom, WAAROM moet iedereen altijd zeggen hoe lang hij/zij over een bepaalde download heeft gedaan? Zooo irritant...
Dezelfde rede waarom mensen hun specs in hun signature zetten, beetje kunnen showen wat zij allemaal wel niet hebben/kunnen...

maargoed, wat is thps3? :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55

Sick Nick

Drop the top!

Tony Hawk Pro Skater 3, de opvolger van het meesterlijk brute spel Tony Hawk Pro Skater 2 :9~

• Denman
De screens zien er iig veelbelovend uit... ik hou eigenlijk niet van skateboarden, maar ik hield ook niet van snowboarden voordat ik SSX ging checken, en nu ben ik er verslaafd aan.

Misschien moet ik THPS3 ook maar es gaan checken dan :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:44

Wimo.

Shake and Bake!

[..]

De mensen die erover zeiken zijn nog veel irritanter.. als je geen snelle download hebt dan ga je toch in de gr0te staad wonen >:) :P

Verwijderd

Voor de mensen denken nadat ze die 18mb met hun 56ktje binnen te hebben gehaalt iets wereld schokkends te zien krijgen...'t is een filmpje met 'n fratser en 'n skateboard.. :Z

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:29 schreef Yarvieh het volgende:
Voor de mensen denken nadat ze die 18mb met hun 56ktje binnen te hebben gehaalt iets wereld schokkends te zien krijgen...'t is een filmpje met 'n fratser en 'n skateboard.. :Z
Maar wel een te ziek filmpje hoor! >:) :Z :Z

Ach ja, je moet er van houden denk ik...

Verwijderd

tering man, die gast kan echt skaten

• Virgil
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

het is tony hawk, die doet het zijn hele leven, dat skaten. Zou wel kut zijn als je je hele leven dagelijks skate en er dan nog niets vanaf kent

edit:

Is rodney Muller

[edit2]
Hij houdt wel van een boardflip2grind
[/edit2]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Denman
Op vrijdag 18 januari 2002 23:28 schreef Wimo. het volgende:

[..]

De mensen die erover zeiken zijn nog veel irritanter.. als je geen snelle download hebt dan ga je toch in de gr0te staad wonen >:) :P
Pfff, praat me er niet over... ik woon in een stad met 150.000 inwoners. vind je dat niet genoeg dan? Misschien moet je eerst mijn profiel checken voordat je zelf gaat bepalen in wat voor "dorp" ik woon. In mijn profiel staat nl: "Amersfoort". En daarbij heb ik ADSL Advanced sinds kort, dus ik heb wel een redelijk snelle download :P

Ik zeg alleen dat het irritant is, net zoals het posten van je specs in je signature... = *brag brag*

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Sure, die gast is god ja :P
Ik zou zeggen probeer et is. Ik kan zelf nu redelijk ollien maar die gast is ziek. Waarschijlijk, als je nog nooit geskateboard hebt, kan je er niet eens op rijden. Dus zeik niet zo. Als je het niks boeit ok, maar om het meteen weer zo af te zeiken :Z
Op vrijdag 18 januari 2002 23:29 schreef Yarvieh het volgende:

Verwijderd

Wannabee Tony Hawk persoontje >:)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ongelooflijk knap... :Y)
Doe ik hem niet na. Lopend niet eens.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

THPS roelz en dit filmpie ziet er zekers super uit, ik vond deel 2 al goed, al is het alleen maar om de gameplay :D

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:33 schreef SeRRveR het volgende:
het is tony hawk, die doet het zijn hele leven, dat skaten. Zou wel kut zijn als je je hele leven dagelijks skate en er dan nog niets vanaf kent
tis eigenlijk best wel rodnney mullen.
Ik had sommige stukjes al gezien maar tis idd wel vet filmpje

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vraag me af hoe vaak hij wel niet daarvoor is gevallen >:)

Voor de rest is het wel een vet filmpje :P

• Denman
In Jackass was Tony Hawk ook de eerste die helemaal goed door die looping heen ging zonder op zijn bek te pleuren, echt goed gewoon...

Join het GoT Pulse-Team!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Tering, ik wou echt dat ik dat kon. Ik kan nie eens ollien :(

There is no magic.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Ik kan dat ook

(na extreem lang oefenen en net zoveel botten breken)

Verwijderd

maar kun je dit soort tricks nou in THPS3 doen? :D

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Op vrijdag 18 januari 2002 23:37 schreef DenMan het volgende:
In Jackass was Tony Hawk ook de eerste die helemaal goed door die looping heen ging zonder op zijn bek te pleuren, echt goed gewoon...
Hij ging eerst 3x op zijn bek voor het goedging, maargoed :P

met papier mache kun je alles maken!!

• Denman
Op vrijdag 18 januari 2002 23:43 schreef Servowire het volgende:

[..]

Hij ging eerst 3x op zijn bek voor het goedging, maargoed :P
Mjah, maar van alle luitjes die het probeerden was hij de eerste die het lukte. Ok ok, hij ging wel een paar keer op zijn muiltje daarvoor :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op vrijdag 18 januari 2002 23:34 schreef DenMan het volgende:

[..]

Pfff, praat me er niet over... ik woon in een stad met 150.000 inwoners. vind je dat niet genoeg dan? Misschien moet je eerst mijn profiel checken voordat je zelf gaat bepalen in wat voor "dorp" ik woon. In mijn profiel staat nl: "Amersfoort". En daarbij heb ik ADSL Advanced sinds kort, dus ik heb wel een redelijk snelle download :P

Ik zeg alleen dat het irritant is, net zoals het posten van je specs in je signature... = *brag brag*
pff :) Een stad heeft minimaal 200.000 inwoners :P

Maar je snapt me point wel.. die eeuwige gesprekken zijn nog irritanter dan het hele post-je-snelheid-gebeuren

• The Will
Kortom als de snelheden niet gepost worden hoeven er ook geen gesprekken over te ontstaan. Problem solved ;)

There is no magic.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op vrijdag 18 januari 2002 23:56 schreef The_Will het volgende:
Kortom als de snelheden niet gepost worden hoeven er ook geen gesprekken over te ontstaan. Problem solved ;)
Als mensen op de snelweg niet te hard rijden hoeft er niet te worden geflitst .. dat gaat dus niet gebeuren

Verwijderd

Erg knap hoor wat ze in dat filmpie doen... hoe vaak zal die gozer al iets gebroken hebben ?

• Denman
Op vrijdag 18 januari 2002 23:51 schreef Wimo. het volgende:

[..]

pff :) Een stad heeft minimaal 200.000 inwoners :P

Maar je snapt me point wel.. die eeuwige gesprekken zijn nog irritanter dan het hele post-je-snelheid-gebeuren
Daar heb je gelijk in, maar hij zegt al: (en niet alleen hij, maar veel meer mensen) mwoh, vond er niet zo veel aan, "gelukkig deed ik maar 30 sec. over het downloaden". Dat is toch totaal nutteloos en daarbij ook nog kinderachtig? Er zijn ook nog mensen die sukkelen met een 56k modem? Geef nou gewoon antwoord op de vraag of stelling die gegeven wordt, en niet meer of minder. Ik heb ook wel een beter systeem als hij heeft... maar dat ga ik toch ook niet bij elk antwoord dat ik heb schreeuwen?? Maar goed, deze gesprekken zijn idd erg irritant, en ik hou er maar mee op, want die mensen blijven er toch :(

Sorry voor de overlast :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 19 januari 2002 00:01 schreef DenMan het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar hij zegt al: (en niet alleen hij, maar veel meer mensen) mwoh, vond er niet zo veel aan, "gelukkig deed ik maar 30 sec. over het downloaden". Dat is toch totaal nutteloos en daarbij ook nog kinderachtig? Er zijn ook nog mensen die sukkelen met een 56k modem? Geef nou gewoon antwoord op de vraag of stelling die gegeven wordt, en niet meer of minder. Ik heb ook wel een beter systeem als hij heeft... maar dat ga ik toch ook niet bij elk antwoord dat ik heb schreeuwen?? Maar goed, deze gesprekken zijn idd erg irritant, en ik hou er maar mee op, want die mensen blijven er toch :(

Sorry voor de overlast :P
True

• Saekerhett
  • Laatst online: 22:01
Heeell erg knap wat die gast doet >:)

• The Will
Op vrijdag 18 januari 2002 23:58 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Als mensen op de snelweg niet te hard rijden hoeft er niet te worden geflitst .. dat gaat dus niet gebeuren
Vandaar die " ;) " ik weet ook wel dat het niet gaat gebeuren. Tenzij er waarschuwing ofzo voor worden uitgedeeld.

There is no magic.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bruut!
Supercool filmpje

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Op vrijdag 18 januari 2002 23:22 schreef Terr het volgende:

[..]

Dezelfde rede waarom mensen hun specs in hun signature zetten, beetje kunnen showen wat zij allemaal wel niet hebben/kunnen...

maargoed, wat is thps3? :)
Die Specz in je sig is meestal dat als je een probleem heb je niet heel je specz list hoeft neer te schrijven!! Nix show-off.. zo indrukwekkend izzie trouwens niet.. ;)

• AMDFreak
  • Laatst online: 16:27

AMDFreak

Intel is zo..

zoo damn wreed filmpje hoor

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

weet je hoe fake die skatboard draait!! volgens mij gewoon video editing. SOms zie je dat de skatboord niet goed draai terwijl die wel goed land :? :? :? :?
maar ziet er wel lollig uit,

Verwijderd

OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGG!!!!!!!!!!

OWNAGEEEEEEEEEEE })

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 00:37 schreef narfpower het volgende:
weet je hoe fake die skatboard draait!! volgens mij gewoon video editing. SOms zie je dat de skatboord niet goed draai terwijl die wel goed land :? :? :? :?
maar ziet er wel lollig uit,
hehe.. das echt niet zo hoor.. neem dat maar van mij aan soms op eurosport zie je dit soort shit.. kan echt.. :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Dit heeft dus gen r#k met THPS3 te maken.
Maar klaar, wel kicken...

Voor de mensen die morgen naar de Intertoys gaan voor een plankje, intertoys is not the place om een skateboard te kopen die zoiets moet doen.
En we spreken over 15 jaar wel weer.... :+

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik kan iedereen bevestigen dat dit inderdaad Rodney Mullen is. Dit filmpje is een rip van de eindfilmpjes van tony hawk 3. Jammer dat het in vrij slechte kwaliteit is, geloof me, op TH3 is dit in superkwaliteit te aanschouwen. Het gebeurt allemaal echt voor je ogen, mijn mond viel echt open van verbazing dat dit allemaal kon (de andere filmpjes vallen hierbij qua tricks in het niet)

Het zijn wel allemaal flatland tricks,echt springen doet hij niet. Maar indrukwekkend > zeker.

(trouwens niet het leukste filmpje van TH3, die eer is voor de pro bails (AUW!))

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 00:50 schreef Manic het volgende:
Dit heeft dus gen r#k met THPS3 te maken.
Maar klaar, wel kicken...

Voor de mensen die morgen naar de Intertoys gaan voor een plankje, intertoys is not the place om een skateboard te kopen die zoiets moet doen.
En we spreken over 15 jaar wel weer.... :+
dit filmpje zit in dat spel.. daar heb ik hem van opgenomen

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op zaterdag 19 januari 2002 00:52 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

dit filmpje zit in dat spel.. daar heb ik hem van opgenomen
Aaah ok, vind muziek beetje tegenvallen.
THPS2 had ook een vette intro, met Rage against the Machine, toch :?

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:38
Op zaterdag 19 januari 2002 00:58 schreef Manic het volgende:

[..]

Aaah ok, vind muziek beetje tegenvallen.
THPS2 had ook een vette intro, met Rage against the Machine, toch :?
KICK!

Weet iemand waar ik dit filmpje vandaan kan halen?
google leverde niets op en ik had per ongeluk deze file getrashed :(

best wel balen enzo!
Kan iemand die icq-en of een geldige URL geven?

En wat ook wel bruut zou zijn, Als iemand mij kon vertellen hoe dit nummer heet :D

dank u!

Verwijderd

[..]

lekker voor je.. alsof het zoooveeel boeit man!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
ERROR - 404

PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR
Helaas is de door u opgevraagde pagina niet, of niet meer, beschikbaar. Het is ook mogelijk dat de server instructies heeft deze pagina niet aan u te tonen (op basis van uw Internet-adres bijvoorbeeld).
:P
Op vrijdag 25 januari 2002 16:20 schreef Hennie-M het volgende:
En wat ook wel bruut zou zijn, Als iemand mij kon vertellen hoe dit nummer heet :D

dank u!
Guerilla Radio

Denk ik :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Hennie-M
Op vrijdag 25 januari 2002 16:35 schreef Marv het volgende:

[..]

:P
JOH??
[..]

Guerilla Radio

Denk ik :)
Ahh en weet je misschien ook van welke group?

Ik ken wel zoiets en ik geloof dat dat van rage against the machine was(de band) maar dat klinkt toch niet als die soundtrack?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:25

Flapmo

and back is gigi!

met mijn 1337 verbinding had ik hem in 1 sec, want die link gaf een error :D :S

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Roberto
  • Laatst online: 11-12-2025
Op vrijdag 18 januari 2002 23:30 schreef Peter1 het volgende:

[..]

Maar wel een te ziek filmpje hoor! >:) :Z :Z

Ach ja, je moet er van houden denk ik...
idd * Roberto houdt niet van skate gamez

Verwijderd

ERROR - 404

Helaas is de door u opgevraagde pagina niet, of niet meer, beschikbaar. Het is ook mogelijk dat de server instructies heeft deze pagina niet aan u te tonen (op basis van uw Internet-adres bijvoorbeeld).
Mja... :{

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 17:34 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Mja... :{
He is gone :?

Verwijderd

aaaaarrghh!!! Ik zit hier ook echt te wachten op THPS3, krijg je de mogelijkheid de eerste beelden uit THPS3 (filmpjes) te zien... DOET IE 'T NIET!!! :(

Of het ligt weer eens aan mn zielige verbindinkje |:(

Maar de vraag waar dit postje om draait: Wie kan mij vertellen waar ik ergens beeldmateriaal (filmpjes, plaatjes zijn wel te vinden) van THPS3 kan vinden die ook nog een beetje te dl-en zijn met 6 kb/s (:Z) ??

• kamerplant
  • Niet online
ken iemand hem ff opnieuw uppen? :)

🌞🍃

• Hennie-M
Ik heb de topicstarter een ICQ bericht geschreven maar hij reageert niet.

zijn info laat ook blijken dat ie uit canada komt.

weird huh?

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 09:27

Booth

¯¯¯¯¯¯

Haha poep hier doettie het ook niet :'(

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
hier ook niet :P

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:18

Bloodclot

Jawier!

hier ook niet :)

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Hier wel!

Nee hoor, flauw grapje hier ook niet :P

XBOX 360 Gamertag

Verwijderd

Allemaal dom gelul

Verwijderd

ERROR - 404

Verwijderd

wie heeft er een mirror?

• Hennie-M
Op zaterdag 26 januari 2002 11:03 schreef DarthRaider het volgende:
wie heeft er een mirror?
Zucht..
hier vraag ik al 2 dagen na :)
Pagina: 1