Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Is dat niet wat aan de lage kantOp vrijdag 18 januari 2002 22:56 schreef Paddo het volgende:
[..]
O ja nog wat temps: 39-40 graden stressed bij een case temp van 22. Lijkt me toch ook goed. Om em te stressen gebruik ik Prime95 (geen foutmeldingen). Bij BurnK7 krijg ik ook een blauw scherm. 5-volt staat op 4.87 Volt tijdens stressed draaien.
Denk zelf dat het me V550 is. Ben wel benieuwd naar jullie mening.
P.S. Laatste BIOS (2116) haalde niks uit, nog bedankt Salvador4!
Anders inderdaad wachten op die Radeon
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ikzelf had zoiets gehoord dat onder de 4.75 het probs kon veroorzaken. Weet het niet zeker hoor.Op vrijdag 18 januari 2002 23:01 schreef wokmaster het volgende:
[..]
Is dat niet wat aan de lage kant
Anders inderdaad wachten op die Radeon
BTW het is een Antec 300 watt voeding (standaard in de kast)
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Hopen dat het lukt
Verwijderd
Heb ook een Antec voeding , +5 V lijn blijft 4.87 tijdens BurnK7 , lijkt me geen probleem .
Hoop dat je door te unlocken toch van je 1700+ een 2000+ kunt maken
Zijn proc hebben we nog geeneens af kunnen maken
Je FSB krijg je inderdaad niet echt ver boven de 150MHz als je processor locked is. Ik weet niet precies waar dat aan ligt, maar het is gewoon zo.
Mijn processor gaat wel op 154x11.5 gewoon, maar dat is dan het maximale. Overigens heeft hij hier al iets meer dan 2.0volt voor nodig om PRIME95 te laten draaien zonder fouten te krijgen.
Na het unlocken kun je alle gewenste FSB snelheden draaien die je wilt. Tenminste, bij mij dan. Ik kan tot maximaal 217MHz FSB draaien met de 3/4 memory divider.
Zonder behulp van de divider kan ik met mijn 2 CRUCIAL modules tot 180MHz op de maximale timings stabiel draaien.
De processor zal dan ook niet het probleem zijn met de FSB, maar de multiplier.
Unlocken is van essentieel belang als je hoog met je FSB snelheid wilt komen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Het is jammer dat je zo ver weg woont maar anders was ik ff langsgekomen om em te laten unlocken!Op zondag 20 januari 2002 00:35 schreef Rick2001 het volgende:
Het unlocken doe ik nu in 5 minuten tijd.
Je FSB krijg je inderdaad niet echt ver boven de 150MHz als je processor locked is. Ik weet niet precies waar dat aan ligt, maar het is gewoon zo.
Mijn processor gaat wel op 154x11.5 gewoon, maar dat is dan het maximale. Overigens heeft hij hier al iets meer dan 2.0volt voor nodig om PRIME95 te laten draaien zonder fouten te krijgen.
Na het unlocken kun je alle gewenste FSB snelheden draaien die je wilt. Tenminste, bij mij dan. Ik kan tot maximaal 217MHz FSB draaien met de 3/4 memory divider.
Zonder behulp van de divider kan ik met mijn 2 CRUCIAL modules tot 180MHz op de maximale timings stabiel draaien.
Ik heb nu dat zilverspul wat wij gebruikten op een papiertje zitten smeren om vervolgens de weerstand te meten: Oneindig hoog
Waar ergens in Limburg (ik ben ook Limbo namelijk). Ik had een geunlockte (op de HCC bij tweakers.net), alleen die is doorgefikt.Op zondag 20 januari 2002 00:35 schreef Rick2001 het volgende:
Het unlocken doe ik nu in 5 minuten tijd.
Nu heb ik een gelockte, en m'n bus wil niet hoger dan 147 met voldoende koeling (PAL8045T met geleende Delta 80HP
Ik verdenk m'n Radeon, maar gewoon MP omhoog is beter dan bus omhoog
Verwijderd
Kijk dat is info waar je wat mee kuntOp zondag 20 januari 2002 00:35 schreef Rick2001 het volgende:
Vroeg et me ook al af waarom ik niet verder kwam , en dan draadjes lezen van lui die op FSB van 170 Mhz of hoger zitten is ook niet echt bevordelijk voor mijn zelfvertrouwen (valt wel mee hoor
Zal dus toch aan het unlocken moeten , als dat maar goed gaat
T lijkt mij sterk dat als je multiplier unlockt dat je je bus >150 kan zetten terwijl je op dezelfde multiplier blijft zitten...
Of zit ik nu fout te denken ?
Ik heb een k7S5a en die wil niet hoger dan 142 mhz bus. 146 mhz boot wel maar niets stabiel. Kep voltage gewoon standaard en geheugen op turbo staat maar wel op cas 3.
Ik vedenk mijn Dane-elec geheugen. Kep nog niet geprobeerd de geheugen timings lager te zetten en dan de fsb omhoog.
Is het unlocken van de xp tegenwoordig een beetje makkelijk en veliger geworden ?