Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
kijk eens op andere pc, anders zou het je voeding kunnen zijn of anders WinXp! probeer eens andere driver! bel anders eens de helpdesk
Verwijderd
Probeer eens met staandaard win xp drivers of nieuwste drivers of gewoon USB
Misschien is ook wel je kabeltje stuk!
Misschien is ook wel je kabeltje stuk!
Lijkt mij een voedings probleem.
Sluit hem eens aan op je PS/2 (moet je wel eerst het verlengstukje gebruiken).
Dan zal ie wel altijd aan blijven staan.
Zo niet is ie gewoon stuk en moet je een nieuwe vragen.
Windows herkent hem altijd is mijn ervaring. Dus aan je drivers zal het niet liggen.
Sluit hem eens aan op je PS/2 (moet je wel eerst het verlengstukje gebruiken).
Dan zal ie wel altijd aan blijven staan.
Zo niet is ie gewoon stuk en moet je een nieuwe vragen.
Windows herkent hem altijd is mijn ervaring. Dus aan je drivers zal het niet liggen.
Verwijderd
Je kan wel een hubje kopen voor usb poorten vaak zit daar een adaptor bij die dus je muis stroom geeft
Hmm
PS2 is geen optie, dan herkend ie hem niet als Dual Optical.
En drivers is ook het probleem neit echt, want hij doet het wel.. hij valt alleen 1 / 2 keer per dag uit
En aangezien het probleem opgelost word door de stekker eruit te halen en er weer in te doen moet de spanning dus ook wel goed zijn...
PS2 is geen optie, dan herkend ie hem niet als Dual Optical.
En drivers is ook het probleem neit echt, want hij doet het wel.. hij valt alleen 1 / 2 keer per dag uit
En aangezien het probleem opgelost word door de stekker eruit te halen en er weer in te doen moet de spanning dus ook wel goed zijn...
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem ... !
Lampjes onderop vallen uit en doet niets meer ... geen tray icon bij mij trouwens .. (windows xp !)
Lampjes onderop vallen uit en doet niets meer ... geen tray icon bij mij trouwens .. (windows xp !)
yo
ik heb die cordless set van logitech .. iedere keer als ik mijn muis en keyboard op USB had aangesloten had ik t zelfde probleem als jou
.. ik heb em nu op PS/2 en nergens last van ..
Bij mij hing altijd onder het gamen zomaar et toetsenbord vast etc. etc. ... en dan hoor ik zo op de achter grond een of ander wazig geluidje en dan werkt ie weer .. daarom heb ik em nu gewoon op PS/2 (allebei he, muis en keyboard) en nu heb ik nergens meer last van ...
EDIT: Ik las net dat PS/2 geen optie was vanwege die drivers ... ik heb die van mij gewoon als normale muis geinstalleerd .. maar je kan em volgens mij ook gewoon als dual optical installeren hoor, ff zoeken naar drivers enz enz..
ik heb die cordless set van logitech .. iedere keer als ik mijn muis en keyboard op USB had aangesloten had ik t zelfde probleem als jou
Bij mij hing altijd onder het gamen zomaar et toetsenbord vast etc. etc. ... en dan hoor ik zo op de achter grond een of ander wazig geluidje en dan werkt ie weer .. daarom heb ik em nu gewoon op PS/2 (allebei he, muis en keyboard) en nu heb ik nergens meer last van ...
EDIT: Ik las net dat PS/2 geen optie was vanwege die drivers ... ik heb die van mij gewoon als normale muis geinstalleerd .. maar je kan em volgens mij ook gewoon als dual optical installeren hoor, ff zoeken naar drivers enz enz..
Hoeveel power heb je nog over op je USB poorten dan???
Ken je checken in apparaatbeheer in Win98, don't know in XP...
Ken je checken in apparaatbeheer in Win98, don't know in XP...
Verwijderd
Hier draait ie perfect onder win xp. Misschien zit er een breuk tussen de kabel en de ps-2 connector, of je voeding doet brak.
suc6
suc6
Heb ook zo'n muis, doet het perfect. Alleen zodra ik bijv. mijn webcam erbij opzet ( op de andere USB dus ) stopt mijn muis er na enkele minuten mee en de webcam ook dus.
Ik weet niet of jij misschien nog een webcam erbij op hebt ( of iets anders ). Anders raad ik je aan om die er eens af te halen.
Ik weet niet of jij misschien nog een webcam erbij op hebt ( of iets anders ). Anders raad ik je aan om die er eens af te halen.
edit:
Dit probleem heb ik overigens alleen op mijn Duron met 235watt voeding. Mijn Athlon met 300watt heeft er geen last van, is dus blijkbaar een voeding probleem.
Dit probleem heb ik overigens alleen op mijn Duron met 235watt voeding. Mijn Athlon met 300watt heeft er geen last van, is dus blijkbaar een voeding probleem.
Als je een mobo hebt met Via chipset, dan ligt het waarschijnlijk daaraan
BIOS-update en laatste Via-patches willen helpen!
webOS all the way!
Ahum, onder WindowsXP herkent hij de muis wel als een Dual Optical als ie aangeslorten is op PS2.
Bij mij wordt ook gewoon goed gedetecteerd, ik heb wl de laatste mouse ware.Op dinsdag 19 maart 2002 15:52 schreef bart_vd het volgende:
Ahum, onder WindowsXP herkent hij de muis wel als een Dual Optical als ie aangeslorten is op PS2.
Verwijderd
je kunt beter geen usb muizen gebruiken, altijd gewoon de ps2 gebruiken, dat doet ook elk computer bedrijf , omdat usb gewoon meer probz geeft
Pagina: 1