Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Moet ik inloggen da wis ik nie.Op vrijdag 18 januari 2002 22:51 schreef Hutspot het volgende:
ff inloggen he........
Ik kan nl niet al te lang internetten op mijn werk. Ik wil altijd even snel kijken maar niet inloggen (geen tijd voor)
Eigenlijk heel simpel, niet aan gedacht.
Thx
Verwijderd
Maar probeer eerst maar eens in te loggen.
Hoe moet je er achter komen danOp vrijdag 18 januari 2002 23:00 schreef Freak666 het volgende:
Wel 510 posts maar dat niet weten
Het zal wel ergens staan in de huisregels maar er zijn zoveel regels dat ik die (nog) niet ga lezen
Verwijderd
Die jeugd van tegenwoordig.Op vrijdag 18 januari 2002 23:04 schreef firemen het volgende:
Het zal wel ergens staan in de huisregels maar er zijn zoveel regels dat ik die (nog) niet ga lezen
Ik denk dat ik bij een van de oudere hoor hier zoOp vrijdag 18 januari 2002 23:05 schreef Peter1 het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig.
Kijk maar even hier naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/384958
Cu
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Nee noem het maar luiOp vrijdag 18 januari 2002 23:20 schreef Zorg het volgende:
dan ben je oud en seniel
En we vragen ons nog af waarom het niveau van GoT daalt.Op vrijdag 18 januari 2002 23:04 schreef firemen het volgende:
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Lijkt me wel dat dat het is, je drukt op inloggen, je logt in, krijgt het scherm " je bent nu ingelogd", wordt geredirect en bent weet uitgelogd, of niet?Op vrijdag 18 januari 2002 23:04 schreef whistler het volgende:
Of de cookies op je werk staan uit natuurlijk.
Maar probeer eerst maar eens in te loggen.
Had ik laatst op een werkcompu op de Uni, die hadden wel cookies, maar iemand had op de root een bestand van 3,7 gig neergezet
Verwijderd
misschien gepost van uit huis...Op zaterdag 19 januari 2002 12:36 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Hoe komt dit topic in SG dan?
spuit elfOp zaterdag 19 januari 2002 14:33 schreef onne het volgende:
[..]
misschien gepost van uit huis...
Ik ga er vanuit dat het over mijn nickname gaatOp zaterdag 19 januari 2002 12:38 schreef surreal het volgende:
Offtopic.. wist je dat je nickname in meervoud is?Volgens mij komt 't topic in SG omdat ie 't thuis heeft gepost.
Enkelfout is niet meer beschikbaar volgens de lijst maar ik kan 'm nergens vinden.
Ik heb de crew al eens gemaild maar geen reactie.
En ja dus dat weet ik dat mijn nickname meerfout is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()