They made me do it.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
al ben ik eigenlijk niet zon voorstander van dergelijhe topics
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
nouw...nu kan je m toch helemaal zelf op slot zettenOp vrijdag 18 januari 2002 22:56 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Zenks all,
al ben ik eigenlijk niet zon voorstander van dergelijhe topics
edit: FELI trouwens
Somw whishes _do_ come trueOp vrijdag 18 januari 2002 23:30 schreef robinvreuls het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0
Heb je wel door![]()
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ik heb 2 zusters, en believe me, je wilt liever een dokterOp vrijdag 18 januari 2002 23:37 schreef Wimo. het volgende:
Dokter? Wat moet je daar nou mee.. zusters!
Ik ben wanhopigOp vrijdag 18 januari 2002 23:40 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
ik heb 2 zusters, en believe me, je wilt liever een dokter
Verwijderd
Maar wat te doen als 'koekoeksjong' ziek is heb je ook een beetje verstand van 'dier-geneeskunde...
Misschien wordt het idd tijd voor een zuster?
Verwijderd
Er is iets fout met mijn verbinding kennelijk.
Hartelijk dank.
Nu nog een slotje
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Maar er wat van
Ik kom heel vaak bij de dokter, vindt je het gek als ze blond is en 23 jaar en meer dan lekker
VerdorieOp vrijdag 18 januari 2002 23:23 schreef Negotiator het volgende:
Hej, topictitelplagiaat
They made me do it.
[topic=342869/1/25]Op zaterdag 19 januari 2002 21:58 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
bestaat er al een topic met deze titel door ene "Negiotiator"![]()
Dat bedoelde ik ook. Of bedoelde jij ook wat ik bedoelde?Op zaterdag 19 januari 2002 21:59 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
[topic=342869/1/25]![]()
![]()
They made me do it.
Ja, ik denk het welOp zaterdag 19 januari 2002 22:22 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Of bedoelde jij ook wat ik bedoelde?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.