Toon posts:

Nieuw keyboard, welke ?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff rond lopen kijken, maar kon niet echt wat vinden. De meeste keyboards zit meteen een muis bij, wat ik overbodig vind. Ik zoek een keyboard wat lekker licht typt en waar je niet echt snel weg glijd als je snel loopt te typen.
Iemand een idee of aanrader ??
ps. Niet al te duur en veel extra's anders heb ik geen geld voor eten meer :Y)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik vind gewoon een standaardding echt het fijnste, dit is imo echt een kwestie van smaak, en proberen bij de vobis* veldmuis

* veldmuis of een andere willekeurige compuwinkel

Verwijderd

Kijk eens bij de computerboer of die toevallig een Logitech Internet Navigator heeft staan.

Perfect toetsenbordje en vrij stil als je typt.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:19

Wok

Dakloos...

'k Zit nu al een jaar of twee te rammen op zo'n standaard PS/2 Samsung geval van 50 piek (€ 22,69) en dat bevalt me prima.

Daarvoor zo'n standaard BTC geval van een eurootje of 10 en dat werkt ook goed. Werd na anderhalf jaar alleen wel erg gammel. :P

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Het ligt er maar aan hoe je hem gebruikt imo. Ik ram hem helemaal suf :7 Ik koop ook 2 keer per jaar een nieuwe standaard, voor 30 gulden 12 euro :P :+ gewoon een klein ramplankje :P Maar als je echt een hele mooie wil, moet je maar naar Cherry kijken, die zijn goed, hebben voor niet te veel geld een goed bord...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 11:50

Opa

Nu Multifocaal!

Ga naar de eerste de beste beurs of tweedehands winkel en koop een lekker zware 1990 IBM ramplanque of een Dell (Keytronic). Ik heb ze voor tussen de f2,50 en 15 gezien, dus vanaf iets meer dan een Euro nu.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Ik heb de Logitech Internet Navigator.

Niet dat draadloze ding met muis, maar gewone het losse toetsenbord.
Echt ideaal.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

ik heb een cherry Cybo@rd en da's een zalig ding om mee te werken en t'is nog keer schoon derbovenop.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dat nieuwe Micro$oft toetsenplankje met dat scrollwieltje links....

Ik heb hem niet maar als ik op dit moment een nieuwe zou kopen, zou het die zijn.

• Shinji_Ikari
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Een Mtek K380 keyboard win'98 + Euro-toets Fl 29,- / € 13,20
Typt lekker licht en werkt hier al weer een tijdje :9

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die vouwbare bordjes lijken mij ook best handig, alleen zijn ze zo verrekte duur.

• Slayer
  • Laatst online: 06-08 07:53

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Een Apple pro-keyboard is ook lekker met 2 usb poorten ..

wel een beetje duur (69,00 fl 152,06)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

MIJN volgende wordt de logitec cordless...maar ja...als je geen geld genoeg hebt...

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 01:39 schreef Snijboon het volgende:
MIJN volgende wordt de logitec cordless...maar ja...als je geen geld genoeg hebt...
juist... die zou ik ook nemen :)

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Op zaterdag 19 januari 2002 02:15 schreef - het volgende:

[..]

juist... die zou ik ook nemen :)
Ik heb er een en ik kan en wil er niet meer zonder :)
Jammer dat ze niet zo goed tegen fanta kunnen.. maar ja als dat alles is.

Verwijderd

Ik heb een microsoft Internet Keyboard, zat meteen een muis bij. Errug goedkoop voor die prijs 50,- € 22,73 .
Typt fijn.. met een paar multimediaknoppen: Back, Forward, Stop, Mail, Search, Favorites, Web/Home, My Computer, Calculator, Sleep

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 07:24

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb hier een KeyTronic Ergoforce om op te tikken. het is een wat robuustere klopplank maar werkt echt ideaal. Is ook nog eens degelijk. Egige nadeel is dat hij €45 kost. Dan heb je een toetsenbord met draad zonder fratsen.

Verwijderd

ik heb deze muis : Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/catalog/22/images/boxshot/11140_fl_144.jpg

en dit toetsenbordje: Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/catalog/22/images/boxshot/10078_fl_144.jpg

prijs: muis FL 99,95
toetsenbordje was FL 74,95

:)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 12:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zweer bij de ms natural :) doek nu al jaar of 3 mee en het tiept perfect!

maar tis zeer persoonlijk of je een gebroken keyboard fijn vind

blup

Verwijderd

Cherry Cybo@rd, typt lichter dan m'n Logitech I-Touch op m'n andere pc (En voelt ook iets steviger aan). En die 19 programmeerbare knoppen zijn ook wel leuk :), met de multimedia knoppen kan ik ook winamp starten en besturen bij de logitech ging dat alleen als winamp al aanstond.

• Laurent
  • Niet online
Het Microsoft internet keyboard heeft mijn broer en die typt heel erg licht moet ik zeggen, een lekker toetsenbordje opzich. Ikzelf werk liever met Naturel-style toetsenborden en heb de Microsoft Natural Elite Keyboard, dit toetsenbordje werkt ook prima en typt ook niet zwaar (maar niet zo licht als het Internet Keyboard van MS).

Ow, btw, mijn MS Natural heb ik nu al een jaar of 3,25 dus dat gaat wel goed met dat ding :) Hij heeft veel klappen gehad en typt nogsteeds als de beste, een pracht bordje dus.

Klik hier voor de pricewatch van het MS Internet Keyboard.
Klik hier voor de pricewatch van het MS Natural Elite toetsenbord.

Verwijderd

Die logitech desktop optical €150
Bij vobis
Zwaar relaxt zwart volume draaiknop screoolwheel en extra knoppe
En een ZWAAR relaxte opische muis
ALLEMAAL CORDLESS dit is echt that best!!! *D

Verwijderd

ik weet het niet, ik gebruik een safeway toetsen bord wat ontzettend zwaar typt, maar de KEYTRONIC toetsenborden schijnen de beste te zijn.......................
vind zelf het kopen van een toetsenbord altijd een dom iets, heb gewoon een 2e hands ding, en werkt perfect :P

Verwijderd

samsung ergonomics keybord

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Hier een standaard Safeway ramplakje. Doet het goed. Wat ik zou kopen als vervanging.... ik heb nog werkelijk geen idee.

• SH007
  • Niet online
Ik heb hier een standaard Mitsumi plankje (fl 35) typt echt fijn(niet te zwaar, goede indeling). Als ik nog een keer wat anders ga kopen, wordt het een microsoft natural elite keyboard.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:23

Yucko

One clown to rule them all !

Zo'n oud IBM ramplankje. Perfecto ! Heb hier nog een stapel liggen die mijn pa meegebracht heeft van zijn werk. Ik kan nog jaren vooruit :Y)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• InSPiRE
  • Laatst online: 21-03 20:19
Ik zoek een keyboard wat lekker licht typt en waar je niet echt snel weg glijd als je snel loopt te typen.
Een tb waarmee je niet weg glijdt als je aan het lopen en typen teglijk bent :? |:(

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 11:58 schreef Bart B het volgende:
Hier een standaard Safeway ramplakje. Doet het goed. Wat ik zou kopen als vervanging.... ik heb nog werkelijk geen idee.
ik had die safewayt keybord... die was zo kut...

Verwijderd

Qware

wrom?

toetsen zijn licht, precies goed (dus ook niet te licht).
Je kan er heel snel op typen.

Voor games is hij zeer geschikt, omdat je de toetsen meer bij hand berijk hebt.

zo zit de \ bijv. aan de rechter kant naast de shift. Ideaal voor het primen van grenaten :D

Nadeel: Ik kan niet meer met andere keyboard overweg *D.

btw. hij is ook nog ergonomisch.

of weet ik veel hoe je dat schrijft.

Verwijderd

Voor grenades heb je toch mouse 3 of ed :?

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 22:40 schreef wokmaster het volgende:
'k Zit nu al een jaar of twee te rammen op zo'n standaard PS/2 Samsung geval van 50 piek (€ 22,69) en dat bevalt me prima.

Daarvoor zo'n standaard BTC geval van een eurootje of 10 en dat werkt ook goed. Werd na anderhalf jaar alleen wel erg gammel. :P
Heb ik ook.. fijn dingetje hoor ! Die BTC dan..

Verwijderd

zolang je geen safeway hebt zit je goed denkik... (ik heb nu een safeway :(, ding tiept de eerste maand OK, en daarna is t KUT )
bij me andere compu heb ik een standaard compaq-toetsenbord staan van rond de kilo die supergoed tiept :)

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Micrsosoft Natural El (Elite) Keyboard. Zware aanrader, ik heb hem zelf op beide comuters, als je er aan gewent bent kan je er tering snel mee typen. Ik krijg enorm veel positieve reacties van mensedn die hem ook hebben gekocht. wat spellen betreft: gebruik het numpad ipv de normale pijltoetsen.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Ik heb een logitech met een paar van de internetknopjes er op. Ding typt superfijn en was niet duur 60 gulden ofzo..
weliswaar geen usb..maar gewoon ps/2 aansluiting..Microsoft heeft ook goede toetenbordjes voor weinig en anders kan je cherry bordjes aanraden goedkoop en goed!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Office Keyboard van Microsoft...
Erg cool met extra scrollwheel :-)

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 12:59 schreef MasterDisaster het volgende:
Voor grenades heb je toch mouse 3 of ed :?
nope, mouse3 = jumpen.

\ en RETURN zijn voor grens.

Verwijderd

Ik vind die Qware nu echt te zwaar typen. Ik ben nu mijn stageverslag aan het typen maar ik krijg pijn mijn vingers man. Morgen wordt het een nieuwe.

Ben ik daar de enige mee dan?? De lay-out vind ik ideaal maar de toetsen niet.

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
Ik heb hier nu twee MS Natural Keyboard Pro's en moet zeggen ik vind ze wel wat gehorig maar heerlijk typen. _/-\o_

maarja kwestie van prioriteiten.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

lekker belangrijk in een topic van 1 JAAR OUD ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Super_Grover
  • Laatst online: 12-06 16:17

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Ik heb hier nu twee MS Natural Keyboard Pro's en moet zeggen ik vind ze wel wat gehorig maar heerlijk typen.

maarja kwestie van prioriteiten.
Ik heb m ook, wat ik zeer handig vind is de twee aansluitingen voor usb apparatuur, zoiets als een memory pen en digi camera is ideaal, geen gekloot 8ter je bureau en uiteraard dat hij "broken" is vind ik heerlijk typen!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

/oud ? :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.