bijv. als je de soundmixer opstart, die gaat automatisch naast de tijd staan
dat wil ik ook met bijv. licq kunnen of een terminal venster
kan dat?
kan dat?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
'tuurlijk kan dat, dat zit standaard in LICQ, het heet 'docking', en staat in je configuratiescherm als het goed is..Op vrijdag 18 januari 2002 22:33 schreef M4RTiN het volgende:
bijv. als je de soundmixer opstart, die gaat automatisch naast de tijd staan
kan dat?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Maar dan moet je wel de qt plugin van licq compileren. Moet je ook qt en kde headers geinstalleerd hebben anders kan je die niet (sterker nog, je moet qt-mt hebben)Op vrijdag 18 januari 2002 22:44 schreef moto-moi het volgende:
[..]
'tuurlijk kan dat, dat zit standaard in LICQ, het heet 'docking', en staat in je configuratiescherm als het goed is..
Je sais, maar ik ken geen distribties die standaard een andere plugin installeren eigenlijk...Op vrijdag 18 januari 2002 22:58 schreef balk het volgende:
Maar dan moet je wel de qt plugin van licq compileren. Moet je ook qt en kde headers geinstalleerd hebben anders kan je die niet (sterker nog, je moet qt-mt hebben)
Mag ik je feliciteren ?Op vrijdag 18 januari 2002 23:13 schreef M4RTiN het volgende:
http://freshmeat.net/projects/kdock/
dit lijkt me wel wat , wat denken jullie

Ik snap wat je wilt, en ik denk dat het ook wel kan als je wat ervaring hebt met C++ (of zelfs al Qt). In feite moet je gewoon de code van bijvoorbeeld knotes nemen, daar haal je alles uit behalve de echte core en het RMB-menu (zorg wel dat het een KUniqueApplication is, je wilt maar een enkel koetje draaien tenslotte). Vervolgens moet je uitvogelen hoe een programma wordt aangeroepen vanuit zo'n menu, maar ik denk dat je wel gewoon een system-call kunt doen. Vervolgens wat extra opties in je menu maken voor 'flush', 'start', 'stop', 'update' en dergelijke. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar met wat UTFS moet het lukkenOp zaterdag 19 januari 2002 13:01 schreef M4RTiN het volgende:
kan ik ook zelf een applet schrijven met die qt designer? en hoe begin ik met zoiets te leren?
ik wil een soort plugin voor de koe dan maken
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.