Toon posts:

Heeft iemand 100mbit ter beschikking?

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenavond mensen :),

Ik heb binnen een maand een server-PC ter beschikking die o.a. een AMD 1400 en 1 GB Ram bevat, alles is verder geregeld, behalve een goede verbinding :(
Op de server wil ik het volgende gaan draaien:

- 3 Counter-Strike Public Servers
- 1 Warserver
- 1 Quake3 / Urban Terror Server
- Dit alles met de benodigde anticheatprogramma's.

Ik zou dus willen vragen of iemand een verbinding ter beschikking heeft. Ik verwacht op dit topic dan ook alleen reacties van mensen die ook daadwerkelijk 100mbit hebben :)
Als iemand hem wil hosten voor mij, kunnen we onderling wel een overeenkomst vinden denk ik..

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Als je betaald heb ik wel 100Mbit voor je :)

Nu ook met Flickr account

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Heb hier thuis 100mbit (lan dus :P)... en op de switch is nog wel plaats... we maken wel een afspraak wanneer je je servers kunt droppen >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Onze UT clanserver zit op 100 mbit :P
Weet alleen niet in hoeverre je die mag misbruiken :o
Maar voor de rest heb ik 16 kb/sec up voor je :P >:)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

Topicstarter
Marv: heb je icq of irc ofzo? Zou wel handig zijn ;) Forum's gan zo sloom :P

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 18 januari 2002 22:32 schreef GeniusDex het volgende:
Onze UT clanserver zit op 100 mbit :P
Weet alleen niet in hoeverre je die mag misbruiken :o
Maar voor de rest heb ik 16 kb/sec up voor je :P >:)
Wow, 16Kbit?????????
Vette hap, wie is jouw ISP?
Dan ga ik daar nooit naartoe. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

JJJ

Op vrijdag 18 januari 2002 22:38 schreef Lalalala het volgende:
Sjongejonge, je trapt er nog in ook |:(

• Marv
Op vrijdag 18 januari 2002 22:39 schreef JJJ het volgende:

[..]

D8 dat lan wel voldoende duidelijk was.... niet dus :D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

select ICQ-bloemetje-aan-de-rechterkant from posts where nick='Marv'
of in non-SQL:
Zoek een bericht van Marv en dan helemaal rechts naast profiel en kwoot knopje enzo zie je een bloempje voor ICQ

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

lees eens goed wat hij nou bedoeld
100mbit thuis
dat heb ik ook wel... >:)

Verwijderd

Vraag het op www.marktplaats.nl zou ik zeggen. :P

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 18 januari 2002 22:39 schreef JJJ het volgende:

[..]

Sssssjjjt, ik heb hier ook een 100Mb LAN.
Lalala, ik heb nog wel een plekkie voor je hoor. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
haha wat grappig [n0t] ;(

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die op een Uni zitten hebben bijvoorbeeld 100mbit praktisch voor niks..

• JJJ

JJJ

Op vrijdag 18 januari 2002 22:42 schreef Lalalala het volgende:
Mensen die op een Uni zitten hebben bijvoorbeeld 100mbit praktisch voor niks..
En die mogen hem ook niet delen met anderen voor een financiele vergoeding! |:(

Vergeet het maar. Als iemand een 100 mbit connectie thuis oid wilt, dan betaalt ie er _dik_ voor. Als het zo makkelijk was om een 100 mbit lijn te krijgen had ik er allang 1.

Verwijderd

Topicstarter
Als je eens goed op Utwente rondsnuffeld, zie je dat er wel 100 CS Servers staan....

• Marv
Op vrijdag 18 januari 2002 22:41 schreef Lalalala het volgende:
haha wat grappig [n0t] ;(
Sorry... d8 dat je het wel meteen zou zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik las zo snel dat ik over het woordje THUIS heenleesde.. dus ik meteen reply-en :( Maargoed... ik heb nog hoop.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 22:48 schreef Lalalala het volgende:
Maargoed... ik heb nog hoop.
Ik niet. :P >:)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50
Op vrijdag 18 januari 2002 22:48 schreef Lalalala het volgende:
Ik las zo snel dat ik over het woordje THUIS heenleesde.. dus ik meteen reply-en :( Maargoed... ik heb nog hoop.
hoop?

... over het woordje THUIS heenleesde...
... over het woordje THUIS heenLAS... bedoel je? :P

Was geintje btw >:)

Join het GoT Pulse-Team!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Ik ben bang dat je niet zomaar een 100mbit lijntje krijgt.. Tenzij je vrienden hebt op de universiteit >:)

superB

Verwijderd

Weet je toevallig hoe duur bandbreedte is ?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Op vrijdag 18 januari 2002 22:52 schreef deadline het volgende:
Ik ben bang dat je niet zomaar een 100mbit lijntje krijgt.. Tenzij je vrienden hebt op de universiteit >:)
Of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede vrienden bij Jolt >:)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

kan ook :) ennehh bandbreedte is heeeeeeel duur (100mbit dan) 5000 gulden per maand ofzow en dan ook nog 20000 gulden aansluiting ofzow..

superB

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 22:57 schreef deadline het volgende:
kan ook :) ennehh bandbreedte is heeeeeeel duur (100mbit dan) 5000 gulden per maand ofzow en dan ook nog 20000 gulden aansluiting ofzow..
En CS / UT gebruiken heel veel bandbreedte waardoor je veel dataverkeer krijgt dat lijkt wel niet zo maar als je na een maandtje de rekening krijgt dan scrik je wel (als het public servers zijn dan).

• JJJ

JJJ

Op vrijdag 18 januari 2002 22:46 schreef Lalalala het volgende:
Als je eens goed op Utwente rondsnuffeld, zie je dat er wel 100 CS Servers staan....
Wat ben jij ongelofelijk dom zeg... Niet te geloven....

Die mensen _studeren_ daar. Die verbinding is speciaal voor hunzelf, en in de regels staat dat zij hun verbinding niet mogen verhuren. Voor de rest mogen ze er bijna alles mee doen, mits het voor hun eigen gebruik is en niet commercieel (in grote lijnen ff uitgelegd).

Btw, je bent nu 16 als ik het ongeveer goed heb. Denk eens na, voor die leeftijd moet je toch echt wat intelligenter zijn |:(

Verwijderd

Lalalala heb je nu speciaal een dure computer gekocht om als server te dienen maar nog niet gekeken of je wel aan bandbreedte kon komen ?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 18 januari 2002 23:03 schreef mgfun het volgende:

[..]

En CS / UT gebruiken heel veel bandbreedte dat lijkt wel niet zo maar als je na een maandtje de rekening krijgt dan scrik je wel (als het public servers zijn dan).
je haalt bandbreedte en dataverkeer door de war denk ik. De bandbreedte is practisch niets, maar als je idd een maand lang die kleine hoeveelheid aan bandbreedte verbruikt dan is dat een hoop dataverkeer :)

Verder vind ik het een beetje een loze topic. Bijna niemand heeft zoveel bandbreedte, en als iemand het had zal ie het niet snel geven (ik niet iig)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

bandbreedte en dataverkeer door de war denk ik.
DOM |:( ... je hebt helemaal gelijk... ik slaap een beetje.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ik heb beschikking over een gedeelde OC-48. das 9.6Gbit (!!!) Kom maar brengen (VS)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:39 schreef silentsnow het volgende:
ik heb beschikking over een gedeelde OC-48. das 9.6Gbit (!!!) Kom maar brengen (VS)
Jah tuurlijk... en toen werd je wakker.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:40 schreef mgfun het volgende:

[..]

Jah tuurlijk... en toen werd je wakker.

waarschijnlijk zit hij bij een universiteit ofzo en is het dus waar.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Op vrijdag 18 januari 2002 23:39 schreef silentsnow het volgende:
Jammer dattet niet in NL is :)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:41 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

waarschijnlijk zit hij bij een universiteit ofzo en is het dus waar.
Voor iemand met zo veel bandbreedte heeft ie wel een HEEEEL trage homepage :P

Verwijderd

Ik heb gemiddeld 850 KB/s down en als het mee zit 200 KB/s, standaard 80 KB/s up. Ik weet niet of het genoeg is, maar ook al is het dat, dan ga ik het nog niet verhuren want dan heb ik erg nog steeds geen fuck aan.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:43 schreef mgfun het volgende:

[..]

Voor iemand met zo veel bandbreedte heeft ie wel een HEEEEL trage homepage :P
tis gewoon een site bij homestead hoor. Ok ik zou ook zelf een server neer zetten maar ok.

Verwijderd

Mij is een keer wijsgemaakt dat E3 1,4 miljoen gulden per jaar kost. Of dat zo is weet ik niet, hoop het niet want het is 'maar' 34 Mbit/s. Daar heb je er dan 3 van nodig. Ik zou een lening afsluiten als ik jou was.

Of zoekt ie gewoon iemand waar je hem kan colocaten?

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:58 schreef Dobie het volgende:
Mij is een keer wijsgemaakt dat E3 1,4 miljoen gulden per jaar kost. Of dat zo is weet ik niet, hoop het niet want het is 'maar' 34 Mbit/s. Daar heb je er dan 3 van nodig. Ik zou een lening afsluiten als ik jou was.

Of zoekt ie gewoon iemand waar je hem kan colocaten?
Bedoel je niet T3 ?

• JJJ

JJJ

Op vrijdag 18 januari 2002 23:59 schreef mgfun het volgende:

[..]

Bedoel je niet T3 ?
T3 is voor zover ik weet nog lang geen 100 mbit... Kun je nagaan wat voor verbinding je vraagt.

Ff een blaat van een andere site:
A leased line connection is also available at T3 speed (45Mbps) or fractional T3 speed (starting at 3Mbps). However, these transmission rates are faster and more expensive than most small businesses need or can afford. T3 is primarily used by ISPs.

45 Mbit/s = 5,625 mb/s

Maarre... T3 is de helft trager dan een 100 mbit lijn. Weet wat je vraagt :P

• Sn3akz
  • Laatst online: 31-01 20:37
Op vrijdag 18 januari 2002 23:59 schreef mgfun het volgende:

[..]

Bedoel je niet T3 ?
Lees de FAQ... T3 = Amerikaans
E3 = Europees...

Welke je ook wil gebruiken, het blijft rete-duur

Verwijderd

Topicstarter
mgfun Ik had eerst een verbinding geregeld op Uni Wageningen, maar dit is op het moment onzeker geworden om de een of andere vage reden. Dit was trouwens in ruil voor 1 Server + Shoutcast server.

• Saus
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 01:09 schreef Lalalala het volgende:
mgfun Ik had eerst een verbinding geregeld op Uni Wageningen, maar dit is op het moment onzeker geworden om de een of andere vage reden. Dit was trouwens in ruil voor 1 Server + Shoutcast server.
die verbinding heb ik ook. Maar wij mogen geen commerciele shit draaien endergelijke, maar volgens mij zijn ze wel mild hoor. In twente heb je een limiet en die heb je bij ons ook niet. Maar je moet eens weten hoevaak je gevraagd wordt of er geen pc onder me bed kan komen liggen.

Maar ik denk niet dat ik serieus op jou zou reageren, mits je niet hier begint met het noemen van een prijs, op http://www.clanservers.nl/ vragen ze rustig 60 per maand, en zoals jij ook merkt: hardware is voor niemand een probleem, verbinding wel. Dus zelf denk ik dat je niet voor minder 30 per maand aan de bak komt bij iemand, zeker niet als je 100mbit wil en 3public servers gaat draaien (aangezien die dingen meteen vol zitten vanwege de goede connex)

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Op vrijdag 18 januari 2002 23:28 schreef JJJ het volgende:

[..]

Wat ben jij ongelofelijk dom zeg... Niet te geloven....

Die mensen _studeren_ daar. Die verbinding is speciaal voor hunzelf, en in de regels staat dat zij hun verbinding niet mogen verhuren. Voor de rest mogen ze er bijna alles mee doen, mits het voor hun eigen gebruik is en niet commercieel (in grote lijnen ff uitgelegd).

Btw, je bent nu 16 als ik het ongeveer goed heb. Denk eens na, voor die leeftijd moet je toch echt wat intelligenter zijn |:(
Wie is er hier nou dom? Jij flamed die gast nu wel zo ongelovelijk hard, maar waarom? Nergens om. Beweert die gozer dat de studenten hun verbinding voor commerciele doeleinden mogen gebruiken? Ik geloof het niet! Het gebeurt wel, dus als ik het eerlijk zeg vind ik je 'flame' echt te triest voor worden. God daar kan ik echt pissig om worden, BAH!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-01 09:48

Bluppy2

Hip!

hehe... misschien kan je onder de naam van t.net trueserver een mailtje sturen met de vraag of ze nog een gratis plekje vrij hebben >:) :P

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• JJJ

JJJ

Op zaterdag 19 januari 2002 02:02 schreef MICH2001 het volgende:

[..]

Wie is er hier nou dom? Jij flamed die gast nu wel zo ongelovelijk hard, maar waarom? Nergens om. Beweert die gozer dat de studenten hun verbinding voor commerciele doeleinden mogen gebruiken? Ik geloof het niet! Het gebeurt wel, dus als ik het eerlijk zeg vind ik je 'flame' echt te triest voor worden. God daar kan ik echt pissig om worden, BAH!
En jij begrijpt mij niet. Die quote die erboven stond:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:46 schreef Lalalala het volgende:

Hij begreep niet dat die servers van die studenten zelf zijn, en doet blijkbaar geen moeite om te begrijpen dat het niet toegestaan is voor studenten om hun verbinding voor een vergoeding te delen met andere mensen (die dus niet op de uni werken/leren).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken zat mensen die een host hebben gevonden op Utwente,
alleen die hebben geen IP_adressen meer over nu.. dus het gebeurd WEL dat mensen andere computers hosten. nurt.. :P

• JJJ

JJJ

Op zaterdag 19 januari 2002 11:29 schreef Lalalala het volgende:
Ik ken zat mensen die een host hebben gevonden op Utwente,
alleen die hebben geen IP_adressen meer over nu.. dus het gebeurd WEL dat mensen andere computers hosten. nurt.. :P
En dan, wat ik jou probeer duidelijk te maken:
Mag dat?
Nee, dat mag niet.

Ik hoop dat het nu _eindelijk_ duidelijk is.

Verwijderd

Topicstarter
Opgefokte nerd... sorry hoor... maar IETS normaler reageren MAG wel hoor !

• JJJ

JJJ

Op zaterdag 19 januari 2002 12:43 schreef Lalalala het volgende:
Ik reageer mijns inziens heel normaal hoor.

• Saus
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 12:43 schreef Lalalala het volgende:
Als jij werkelijk nu nog verwacht dat wij jou serieus nemen, ondanks dat je mensen zoals JJJ afflamed, heb je het denk ik verkeerd. Erg profi kom je niet over, dus aan wat voor prijs zit jij te denken ervoor te gaan betalen? Niet dat ik je pc wil hebben (genoeg lui die bij wageningen systeembeheer zitten die hier meer aan het lezen zijn) Maar misschien dat het anderen over de streep trekt om een meeltje te sturen.

Verwijderd

Jij wil ongelooflijk veel games gaan hosten, dat impliceert echt heel veel traffic. Een public CS-server trekt minstens 2 gig per maand, jij wil er 4 hosten dus 8 gig traffic + nog de andere games.

Bij veel universiteiten hebben ze een gedoogbeleid wat traffic betreft. Jij denkt dat iemand zo gek is om extra traffic te willen hebben voor een gare gameserver. Er zijn zat gameservers, wat jij ook vergeet is dat die persoon maar 1 kamer heeft en dat er dan een lawaaibak staat te draaien. Die tevens ook nog voor 350 piek per jaar stroom loopt te verbruiken.

Ook verwacht je dat je zonder problemen direct bij je server kan of dat diegene waar de server staat snel eventuele problemen oplost.

Kortom nu weet je waarom hosting zo duur is.

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb hier zelf ook een Server op mijn kamer staan (Groningen - 10 mbit). Ik weet niet hoeveel bandbreedte 1 speler gebruikt maar 100 mbit is zwaaaaaaaare overkill hoor.

Stel een mannetje gebruikt 2,5KB en 2,5 KB down, en met mijn 10 mbit moet ik in principe ronde de 500kB kunnen uppen en 500 kunnen downen. Als ik mijn 10mbit dan voor de helft belast zouden er reeds 100 spelers (en dan, door de lage belasting met lage lag) prima op die server kunnen).

Bijkomend nadeel van zo'n uni-connectie is dat je maar 1 ip mag gebruiken. Het klinkt misschien suf, maar met een serverbak is bestanden versturen etc via je eigen icq niet meer zo vanzelfsprekend. Of je moet met een linux-verdeelbak gaan werken met een hubje erachter, maar dat impliceert een 3e pc. En ja, die dingen loeien.

Trouwens, zit Twente op 100mbit? En hoe hoog is de limiet daar? En die 100mbit is geswitched? Of delen ze die met een aantal kamers?

Heusinkveld Engineering

• DrNo
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

wat shokt dat ?? :7

maaruh ff serieus je hebt best wel wat data verkeer, ik zit nu al weer op 80GB in 7 dagen (das up 40 en down 40) en das voornamenlijk door 4 gameservers die ik heb draaien voor mun clan's. En reken maar ff uit dat een volle gameserver 100 KB/s trekt, en als ie contuni bezet is (der zitten 24/7 mensen op mun RTCW server) dan is dat al gauw : 0.100*60*60*24=8640 MB (ongeveer dus 8GB) dan heb je dus 8GB dataverkeer PER DAG !! En als je dat moet huren is dat dus onbetaalbaar, dus zoek iemand op een Universiteit en vraag hem.
Trouwens, zit Twente op 100mbit? En hoe hoog is de limiet daar? En die 100mbit is geswitched? Of delen ze die met een aantal kamers?
uh jah 100Mbit, en voor specs van Campusnet moet je maar op de site van de UT zoeken. En ja kabel en ADSL zuigen !! Als je 100Mbit vergelijkt met ADSL is ADSL het zelfde als beton door een rietje zuigen.

( owjah ff over dat OC3 en T3 geneuzel : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154738#t3 )

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:25
Op zaterdag 19 januari 2002 14:37 schreef Taco het volgende:Een public CS-server trekt minstens 2 gig per maand
Als een server 2 gig per maand aan dataverkeer zou trekken, zou ik em meteen laten colocaten, heb je betrouwbare & goede verbinding en het kost je bijna niets extras dan die 75-100 euro per maand.

Alleen een public server trekt echt VEEL meer....

Stel, public server voor 16 man. 16 man met 2 kb/s up en 2 kb/s down levert 64 kb/s op. Voor het gemakt nemen dat er in totaal 10 uur lang 16 mensen op spelen. Dat is dus 10*60*60*64 = 2.3 gigabyte per dag aan dataverkeer. Dat een maand lang, so you do the maths :) Dat is dus _EEN_ gameserver...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

ik zit in delft op t3 en heb nog wel plaatsje vrij

• Saus
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 07:10 schreef DrNo het volgende:
uh jah 100Mbit, en voor specs van Campusnet moet je maar op de site van de UT zoeken. En ja kabel en ADSL zuigen !! Als je 100Mbit vergelijkt met ADSL is ADSL het zelfde als beton door een rietje zuigen.
True, true. Ik ging van ISDN naar 100mbit, en ik ben nu al bang voor het moment dat ik weer terug moet naar iets "lagers" (dat 1mbit adsl gepeupel, waar je kapitalen voor betaald ipv 10 euro >:))

Maar Groningen is 10mbit en Enschede en Wageningen zijn 100mbit. Enschede officiele datalimiet is 50gb, maar bij 3keer die limiet gaan ze pas zeuren. En in wageningen ligt het er nog niet zo lang en hebben ze nog geen limiet B-)

Verwijderd

Hier in Delft doen ze ook niet zo moeilijk over het dataverkeer. Ja ik had het over een private server, want public servers zijn er al genoeg ;).

Verwijderd

Topicstarter
Hey, sorry jongens van mijn laatste reactie(s) maar werd zelf een beetje opgefokt van die reacties op mij :(
Op zondag 20 januari 2002 11:17 schreef ingeni het volgende:
ik zit in delft op t3 en heb nog wel plaatsje vrij
ingeni, kun je me even contacten op ICQ, want jou ICQ nummer staat niet bij je details. mijn nummer is 60821971

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Enschede officiele datalimiet is 50gb
Dat is per week neem ik aan? Of per maand?

Groningen is goddank limietvrij.

Heusinkveld Engineering

• DrNo
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Op woensdag 23 januari 2002 02:39 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

das 50 gig per 7 dagen en als je er een beetje overkomt gaan ze niet meteen zeiken, pas als je asso veel gaat verbruiken gaan ze iets doen.

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 02:39 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

per week uiteraard :)

/me heeft zelf max. 8 ip's :)

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 03:30 schreef MREn het volgende:

[..]

per week uiteraard :)

/me heeft zelf max. 8 ip's :)
Surfen je huisgenoten alleen maar ....

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Waar staat eigenlijk dat het voor commerciële doeleinden is dan??

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
ik zit nu al weer op 80GB in 7 dagen (das up 40 en down 40) en das voornamenlijk door 4 gameservers die ik heb draaien voor mun clan's.
Wordt dat nou eigenlijk op grote schaal gedaan? Worden er veel gameservers geplaatst op uni's? Maar is daar geen controle op dan? Ze kunnen toch precies zien wie, waar een gameserver heeft draaien?? Of zijn ze hebben ze op de uni's een vrij mild beleid wat dit betreft?

• Saus
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 10:49 schreef devv05 het volgende:
Waar staat eigenlijk dat het voor commerciële doeleinden is dan??
Ik neem aan dat als je gameservers voor geld gaat draaien, of websites gaat hosten voor geld dat commerciele doeleinden zijn. Bij ons mag je dus wel servers draaien, maar niet commercieel. Dus een gameserver voor mezelf is geen probleem.
Wordt dat nou eigenlijk op grote schaal gedaan? Worden er veel gameservers geplaatst op uni's? Maar is daar geen controle op dan? Ze kunnen toch precies zien wie, waar een gameserver heeft draaien?? Of zijn ze hebben ze op de uni's een vrij mild beleid wat dit betreft?
Ze kunnen het vrij goed controleren, maar zolang jij het een beetje netjes houdt maken ze er geen probleem van. Maar in de gebruikersovereenkomst zetten ze wel allemaal zus en zo heel streng, dat ze er tenminste op terug kunnen vallen, maar normaal gesproken zijn ze vrij mild

Verwijderd

heb heb ook wel een plekje ook al is het maar 2mbit up en down, maar je kan beter huren.

kijk hier eens

www.luna.nl, die hosten voor 70 EURO een server, 100mbit up en down, data limiet 20 Gb,het is een erg goede provider die eigenlijk alleen in de bedrijfssector zit( en 2 studentenflats :) )

hier is wat meer info te vinden

Verwijderd

10mbit is ook goed :)

Verwijderd

Dat Luna heeft best wat intressante pakketen idd €70 voor een eigen server op 100mbit 20GB per maand, is niet veel imho. Want buiten een private gameserver kun je er ook wel wat websites op hosten lijkt me.

Lijkt me wel wat om zoiets met andere mensen te delen..
Pagina: 1