Of bedoel je:
c:\> a: [Enter]
a:\> _
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
A wise man's life is based around fuck you
wil je je CDROM op een andere letter?
wil je je floppy op Z: ?
zoek eens naar het commando SUBST misschien is dat een oplossing van je probleem
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
van D: naar C: !! {tja ik met me suffe kop heb van die C: een D: gemaak en nu kom ik niet meer in de windowOp vrijdag 18 januari 2002 22:04 schreef Ferdo het volgende:
Driveletter waarvan?
Of bedoel je:
c:\> a:
a:\>
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q51978
en als je er niet uit komt, kijk maar eens op www.google.com ofzo ipv lekker lui hier vragen...
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
DitOp vrijdag 18 januari 2002 22:07 schreef Revenant het volgende:
[..]
van D: naar C: !!
D:\> c: [enter]
ik wou het niet zeggenOp vrijdag 18 januari 2002 22:08 schreef klokop het volgende:
... die windows-jeugd van tegenwoordig...
als je partities om wilt wisselen (kwa letter) kun je misschien eens kijken naar partition magic
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
het wordt moeilijk hoor als ik NIET in de windows kom !!Op vrijdag 18 januari 2002 22:11 schreef limoentje het volgende:
[..]
ik wou het niet zeggen
als je partities om wilt wisselen (kwa letter) kun je misschien eens kijken naar partition magic
partition magic is gewoon een DOS proggie (als je vanaf de bootflop start)Op vrijdag 18 januari 2002 22:14 schreef Revenant het volgende:
[..]
het wordt moeilijk hoor als ik NIET in de windows kom !!
100% zeker met windows begonnen dusOp vrijdag 18 januari 2002 22:14 schreef Revenant het volgende:
[..]
het wordt moeilijk hoor als ik NIET in de windows kom !!
Verwijderd
Denk je?Op vrijdag 18 januari 2002 22:17 schreef DR het volgende:
[..]
100% zeker met windows begonnen dus
gokje? offeh....?
feitOp vrijdag 18 januari 2002 22:18 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Denk je?
gokje? offeh....?
mmm wist niet dat ik in fdisk (zonder dataverlies natuurlijk) drive letters kon veranderen,Op vrijdag 18 januari 2002 22:19 schreef SuperSucker het volgende:
fdisk
anyway: verklaar uw nader
Fijn dat je het dan ook ff uitlegt... niet dus... de newbies van tegenwoordigOp vrijdag 18 januari 2002 22:08 schreef klokop het volgende:
... die windows-jeugd van tegenwoordig...
Ik zou niet weten hoe het moet (ben wel met dos begonnen ff voor de record
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
tja ... ik zit een beetje te kloten met powerquest partition { heb van de drive letter C een D gemaakt ) en nu start me laptoppie niet meer opOp vrijdag 18 januari 2002 22:21 schreef OProg het volgende:
Tis mij om eerlijk te zijn nog steeds een raadsel wat je hebt zitten doen en wat je wil
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Ja, maar als die laptop toevallig een 486 is?Op vrijdag 18 januari 2002 22:37 schreef MRic3 het volgende:
Dit is wel een heel simpele vraag maar ja, ik moet je toegeven... wat moet je nou nog met dos. Als je een goed OS hebt (EN DAT IS WIN2000/XP) dan heb je geen DOS meer nodig. Ook niet partition magic en bootmagic of andere van die 'makkelijke hulpprogrammatjes waarmee elke nono de complete computer kan opfucken door partitiets te veranderen of driveletters te veranderen'... of niet
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
zoals bijvoorbeeld blaat:\
ga in je dos vensterke zitten ofzo en typ: prompt Blaat:\
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
is een PIII 1000MHz !!!Op vrijdag 18 januari 2002 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar als die laptop toevallig een 486 is?
das natuurlijk de grootste onzin die er is, je hebt ALTIJD een dos-shell achtig iets nodig, denk alleen maar aan de installatie vanaf een netwerk van w2k/winxp) je hebt een bootfloppy nodig om dan je hdd te partitioneren, om wat installatie parameters mee te geven, (niet iedereen boot hier vanaf cdrom om te installeren)Op vrijdag 18 januari 2002 22:37 schreef MRic3 het volgende:
Dit is wel een heel simpele vraag maar ja, ik moet je toegeven... wat moet je nou nog met dos. Als je een goed OS hebt (EN DAT IS WIN2000/XP) dan heb je geen DOS meer nodig. Ook niet partition magic en bootmagic of andere van die 'makkelijke hulpprogrammatjes waarmee elke nono de complete computer kan opfucken door partitiets te veranderen of driveletters te veranderen'... of niet
veel dingen gaan nu eenmaal sneller vanaf de prompt dan vanuit een grafisch venstertje (password veranderen van een gebruiker in een nt/2k domain bijvoorbeeld, doe ik ALTIJD vanaf de prompt,)
format/q c:
maar als je dat hebt ingetypt moet je wel heeel snel op de letter j drukken zonden dat je die tekst leest die er komt te staan