Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Voor zijn systeem is het een trieste score.Op vrijdag 18 januari 2002 21:44 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
dude, wat zit je te klagen? jij hebt eeb p4 en haalt een score van 4577, IK heb een celeron 300 en haal een score van 348, wat is nou precies jouw probleem?
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
http://www.dutchgeforce.nl/download.php?PHPSESSID=&action=viewcat&id=2&PHPSESSID=d289c25d47f29845823ace7f14222e83
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Dus staat alles wel goed om te testen?
Verwijderd
ik had het hier gevraagd hoe dat kon, toen kreeg ik het advies om mijn chipset drivers te updaten, toen kreeg ik 5200 als score, maar nog een keer de detonator 23.11 drivers eroverheen (had ik voordat ik de chipset drivers update ook al gedaan) en toen haalde ik weer 9500nogwat.
Probeer dat eens, of een bios flash.
Heb je je AGP fast write, AGP 4x en dat soort opties wel aanstaan?
Succes
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik haalde met een TB800 @ 1 GHz/Abit KT7/GF3/256 MB SDR geheugen ongeveer 5700 punten (3DM2001)
Nu heb ik een TB1400/Epox 8KHA+/GF3/256 MB DDR. Dus ik dacht dat zal wel flink hoger scoren... niet dus. Hij komt net boven de 6000...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat maakt niks uit!Op vrijdag 18 januari 2002 23:13 schreef d_v_pelt het volgende:
Wel is mijn gf3 verbonden met een mpeg kaartje, dus hij geeft beeld via m'n mpeg kaart
Proberen is de enige mogelijkheid om daar een zeker antwoord op te krijgen.Op vrijdag 18 januari 2002 23:13 schreef d_v_pelt het volgende:
Wel is mijn gf3 verbonden met een mpeg kaartje, dus hij geeft beeld via m'n mpeg kaart.
plaatje ????Op zaterdag 19 januari 2002 15:21 schreef AMDude het volgende:
Ik haal slechts 74 3DMarks minder met mijn systeem
wat voor systeem heb je dan ?
Dit topic is gesloten.
![]()