ik vond deze altijd wel mooi van mezelf:

Met een Lancia Delta HF Integrale natuurlijk!

Met een Lancia Delta HF Integrale natuurlijk!
Verwijderd
Goed idee; ik heb er zelf jammer genoeg geen. 
Need for speed Porsche challenge is echt wel een leuk trouwens (zeker die opleiding-mode).
Mooi foto'tje, maarre, beetje last van onderstuur of niet?
Need for speed Porsche challenge is echt wel een leuk trouwens (zeker die opleiding-mode).
ja dat wel, maar ik heb m gehouwe. by the way, dat is de auto die je krijgt als je factory driver hebt uitgespeeld.Op vrijdag 18 januari 2002 21:36 schreef Peter1 het volgende:
Goed idee; ik heb er zelf jammer genoeg geen.
Ok, het zijn al wat oudere spellen, maar toch wel geinig dacht ik zo.
Midtown Madness, ff over een oplegger rijden:

Need For Speed 3, hobbeltje in de weg:
Midtown Madness, ff over een oplegger rijden:

Need For Speed 3, hobbeltje in de weg:
Verwijderd
Je wilt wel graag je snelle NFS5 pic showen he? Ik kan me nog zo'n topic herinneren: 'Post hier je snelste screenshot' of zo.
hoeft niet NFS5, Hoeft niet snel, gewoon een shot uit een racegame.Op vrijdag 18 januari 2002 21:57 schreef 007 het volgende:
Je wilt wel graag je snelle NFS5 pic showen he? Ik kan me nog zo'n topic herinneren: 'Post hier je snelste screenshot' of zo.
Grand Prix Legends @ Watkins Glen
Een jaar geleden had ik nog een Diamond Stealth III S540 en zoals je ziet,
functioneerde OpenGl niet altijd even goed.
Een jaar geleden had ik nog een Diamond Stealth III S540 en zoals je ziet,
functioneerde OpenGl niet altijd even goed.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Poep hee, wat voor videokaart heb je? Ziet er tig keer beter uit dan bij mij (GF2MX). FSAA aan? (Dinsdag komt mijn Radeon 8500 en deze kwaliteit zal denk ik geen enkel probleem zijn!)Op vrijdag 18 januari 2002 21:27 schreef MarkyB het volgende:
ik trap af:
[afbeelding]
edit:
en JA, ik heb m net gehouwe zonder schade
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1