Toon posts:

Outlook archief niet te importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc leeggemaakt en ME + Office2000 er opnieuw opgezet. Voor het formatteren heb ik in Outlook2000 mijn mail en mijn mappen laten archiveren, hetgeen een bestand van zo'n 35 mb data opleverde. Daarna direct geprobeerd om weer te importeren, geen probleem. Na de her-installatie krijg ik dit kunstje dus niet meer geflikt. Als ik op de zelfde manier een .pst bestand wil importeren, krijg ik eerst de melding dat "de eigenschappen van de informatieservice niet gedefinieerd" zijn, daarna nog een melding dat de toegang tot het bestand geweigerd is, omdat ik niet voldoende bevoegdheden heb om het te openen.... Schiet mij maar lek, eerst lukt het gewoon en na de formattering niet meer....
Help??

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SA

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
wow.. ik zou vooral outlook niets zelf laten doen.
Ik zou gewoon de archiefmap handmatig op een cd'tje branden. Na de installatie van WinMe, gewoon de map met de outlook bestanden in een map zetten als : C:\mail en dan de archiefmap in je "Onderhoud" tabje wijzigen naar C:\mail

Verwijderd

[quote]Op vrijdag 18 januari 2002 21:23 schreef robbert77 het volgende:
Ik heb mijn pc leeggemaakt en ME + Office2000 er opnieuw opgezet. Voor het formatteren heb ik in Outlook2000 mijn mail en mijn mappen laten archiveren, hetgeen een bestand van zo'n 35 mb data opleverde. Daarna direct geprobeerd om weer te importeren, geen probleem. Na de her-installatie krijg ik dit kunstje dus niet meer geflikt. Als ik op de zelfde manier een .pst bestand wil importeren, krijg ik eerst de melding dat "de eigenschappen van de informatieservice niet gedefinieerd" zijn, daarna nog een melding dat de toegang tot het bestand geweigerd is, omdat ik niet voldoende bevoegdheden heb om het te openen.... Schiet mij maar lek, eerst lukt het gewoon en na de formattering niet meer....

Het kan misschien zo zijn dat het *.pst bestand als 'alleen lezen' staat gemerkt? In Win2K en WinXP kun je eenvoudig je mailbestand opslaan maar weet niet of dat ook werkt onder ME.

Het mailbestand staat nl. onder Documents and Settings/../Local Settings/Application Data/Microsoft/Outlook/

Als je dan Outlook opnieuw hebt geinstalleerd moet je je mailaccount aanmaken. Daarna vervang je alle data in de nieuwe Outlook map met de data uit de 'oude' Outlook map.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Oeps....
het archiefbestand stond inderdaad op alleen lezen, dit aangepast en de boel kon probleemloos geïmporteerd worden... Bedankt!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 15:39

Jammie

Da's pas lekker!

Sjeezus!!!

Je kon mij ook lek schieten! Gelukkig zag ik nog jouw vraag en reply. Zo dom was het dus nou ook weer niet... :)

Mijn Outlook doet het nu ook weer.
Pagina: 1