Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Wat is dat nou voor onzin? DVD spelers worden altijd goedkoper, het is nog betrekkelijk nieuwOp vrijdag 18 januari 2002 21:23 schreef PASware het volgende:
ow je wilt er een kopen lijkt me? Ik zou nog maar ff wachten, ze worden snel goedkoper
"ik wil een P4 kopen"
"nee niet doet, volgende maand zijn ze goedkoper!!"
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Philips 722:

Pioneer 444:Afspelen (DVD / Video CD / Audio CD / CD)
Dual Laser Drive
DVD SCART/S-Video/YUV Connector (1/1/0)
Optische/coaxiale Digitale Audio-uitgang (1/1)
MP3 CD Playback
Uitvoering (Zilver Schaduw)

Qua mogelijkheden verschillen ze bijna niets, aansluitingen ook hetzelfde, menu's allebei mooi en overzichtelijk.Euro-SCART
RGB-Y/C Video Output (on Euro-scart)
Optical Digital Output
Coaxial Digital Output
SR (System Remote) Terminal
S-Video Output
Video Output
Audio Output
Playack Discs: DVD/VCD/CD/CD-R/CD-RW
DVD-R/RW recorded in Video Mode playback
MP3 playback
Dual System (PAL / NTSC)
10-bit Video D/A Converter
Viterbi RF Decoding Process
Accurate Digital Servo with Automatic Jitter Adjustment (DVD)
Twin Wave Laser Pickup
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik heb ergens gelezen dat je die 444 via een firmware regio vrij kan maken...Op vrijdag 18 januari 2002 21:49 schreef tbusquet het volgende:
JvS Gaat de 444 kopen en heeft geen zin om in te loggen.
Verwijderd
moah, dan moet je de chip in dat apparaat vervangen. Firmware regiovrij vertrouw ik niet. Ik wil wel al mijn DVD's af kunnen spelen.Op vrijdag 18 januari 2002 22:16 schreef AleSyS het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat je die 444 via een firmware regio vrij kan maken...
Regiovrij heb ik 'm trouwens nu voor €340,= ofzo gezien.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

* tspawn gaat deze flipsen denk binnenkort halen ,vind het design heel mooi
Denk dat het allebei gewoon goede apparaten zijn. Wil je significant beter dat moet je naar een Denon 2800 of zo. (maar die kost bijna het drievoudige). Toshiba heeft ook nog een hele fraaie die ook DVD-A kan spelen.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
waar heb je hem gezien?? ik zoek hem ook nog voor een leuke prijs ergens..Op vrijdag 18 januari 2002 23:14 schreef JvS het volgende:
[..]
[verhaal]
Een collega van mij heeft een Philips 711 dmv software regiovrij gemaakt. Nu leest de speler ook automatisch alle regio's en is tevens RCE proof. Dus niks duur om laten bouwen van gemiddeld tussen de 70 en 100 euro kost.Op vrijdag 18 januari 2002 23:14 schreef JvS het volgende:
[..]
moah, dan moet je de chip in dat apparaat vervangen. Firmware regiovrij vertrouw ik niet. Ik wil wel al mijn DVD's af kunnen spelen.
Bij de mediamarkt kost het ombouwen van de pioneer 70 euro.
http://www.audiovision.nl/dvdspelers.htm
Ik ben volgende week redelijk vrij, dus ik denk dat ik er eens naartoe trein en ze eens ga vergelijken
[edit] oh is een stukje duurder
Verwijderd
Strak design, lichtgewicht en nog geen 4cm hoog. Verder slikt'ie alles, VCD/SVCD en MP3 gaat prima.
DivX naar SVCD omzetten duurt 1 nacht en kost je 2 cd-rw's,
maar de kwaliteit blijft goed !
Geluid over "oude" sterep-set met pro-logic erg strak, verbaasde me over het surround effect wat toch nog verkregen wordt.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
En, werkt dit om hem van regio te laten switchen?Op dinsdag 22 januari 2002 11:12 schreef Hachy het volgende:
Paar weken geleden een 444 gekocht; zeer over te spreken.
Strak design, lichtgewicht en nog geen 4cm hoog. Verder slikt'ie alles, VCD/SVCD en MP3 gaat prima.
Of moet-ie daarvoor eerst omgebouwd zijn?1 Turn on your DVD player without a disc
2 Press "setup"
3 Press "right Arrow" until "general" is selected
4 Press "down arow" once
5 Press "display"
6 Press "condition Memory"
7 Press "1", "2", "3", "4", "5" or "6" for the Regio
9 Press "setup"
Het is bij mij een philips 752 geworden, en wel voor de volgende redenen:
Het menu dat erin zit, gaat wel zo lekker soepel
Het loopwerk maakt vergeleken met m'n oude 515 zo weinig geluid
Beeldkwaliteit was gewoon prima.
De ingebouwde decoder is van dusdanige kwaliteit dat ik geen kwaliteit verschil hoor met mijn losse AC3 decoder van SonyES (die ooit 1900 gulden heeft moeten kosten!). De instellingen van het geluid waren wel flink anders (bij de sony vet veel meer sub ingemixt dan bij philips, de philips weer wat helderder, hierover doe ik morgen meer uitspraken, de sony lijkt wel wat meer sub in te mixen
De decoder kon ik voor €200 verkopen (aan jag
De decoder neemt ruimte in, nu kan ik een compacter meubel maken
Met mijn philips 8 in 1 AB kan ik alle functies van de philips DVD speler bedienen. Van de pioneer niet...
De philips is eenvoudig regiovrij te krijgen, ook al vond ik het wel doodeng.
De phlips 752 is dus regiovrij te krijgen met de SBC-ru880 van philips (afstandsbediening)
Nadelen:
Het is niet echt een schoonheidswonder, zoals de pioneer 444 wel is
Hij is een stukje duurder (385 tegen 330 euro), maar daar win ik weer 200 euro omdat ik m'n decoder verkoop.
Hij doet helemaal niets met id3 tags of filenames.. het is dus dir 1 t/m 10 en dan track 1 t/m 10 (Als je 10 mappen met elk 10 bestanden zou hebben).
Ik is wel blij