Wester Digital of Maxtor?

Pagina: 1
Acties:

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
misschien al 's eerder gepost, graag dan aub de link... kheb even niet zoveel tijd.. :P

Ik 'moet' even kiezen:
de WD of Maxtor
beide 40Gb en 7200 rpm, nieuwste schijven.. kan even niet op de type-nummers komen.

WD is alleen ATA100, Maxtor is ATA133.. boeit dat?

verder wil graag mensen horen die ervaring hebben met 1 (of beide) schijven.

Snelheid, betrouwbaarheid en het geluid dat het kastje maakt. En al het andere wat evt. van belang is... ;)

(Bram is veelste lang uit de hardware wereld geweest... :P)

BEDANKT!

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ze ontwijken elkaar niet veel, ik zou voor de goedkoopste gaan.

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
de goedkoopste is voor mij op dit moment (dik) de WD...

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Verwijderd

Ik zou voor de WD gaan, lekker stil en een echt goeie schijf, voor mij is WD nog altijd HET echt schijvenmerk..

En die ata100 en 133 zou ik me niks van aantrekken...zoveel moederborden hebben dat nog niet en het verschil in snelheid is te verwaarlozen..

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de WD BB series zijn iig stiller dan de Maxtor. en best wel snel, ik denk op niveau dm 60+.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:24

Klippy

Still Game

Nog een WD gehad, maar Maxtor bevalt me wel.

Ik betwijfel of er veel verschil is hoor.
Ik weet wel dat Maxtor goeie servise en programma's heeft. Van WD weet ik weinig. Maar zal niet veel schelen.
Als die WD veel goedkoper is moet je die gewoon pakken. Als 't niet veel scheelt zou ik persoonlijk voor de Maxtor gaan, maar dat is meer persoonlijk denk ik.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Western Digital, Maxtor of IBM, ik denk dat je in alle drie de gevallen een veilige aankoop doet, prijzen verschillen ook maar weinig en ook qua performance liggen ze dicht bij elkaar en ze geven alle drie drie jaar garantie. IBM zegt mij persoonlijk het meest, Maxtor het minst, maar het blijft altijd een persoonlijke keuze.

En vergeet alsjeblieft al die verhalen over verkeerde series enzovoorts. Hoe populairder een merk of type, hoe meer er verkocht worden, hoe meer erover geschreven wordt en hoe meer klachten er naar voren komen. Maar dit kan bij alle drie merken voorkomen.

Verwijderd

Maakt denk ik niet zo veel uit. Maxtor, WD of Seagate ik merk weinig verschil. :P

Verwijderd

De BB serie van Western Digital kan ik erg aanraden.

Heb hem zelf ook (de 30 gigabyte variant) en hij is heerlijk stil, aardig rap en hij wordt helemaal niet warm, echt een toppertje.

Maxtor maakt zeker ook goeie schijven, maar ook naar de prijs kijkende zou ik toch voor de WD gaan
Pagina: 1