Toon posts:

[CM] Piccies van m'n CaseMOD en G-ForceMOD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn wat piccies van m'n Casemod en m'n G-Forcemod.

Ik wilde een golden orb op m'n G-Force zetten, eigenlijk een beetje overkill maar ik vind het er wel grappig uitzien. Ik had in het midden van de chip wat koelprut gedaan en op de hoeken wat secondelijm, daarna de koeler erop vastgedrukt. Toen ik de kaart terug in m'n AGP-slot wilde frotten kwam ik tot de conclusie dat ik de koeler iets te ver naar onderen had vastgelijmd (om precies te zijn 3,5mm), zodat ie niet meer in m'n slot pastte.
Ik ben toen heel voorzichtig 5mm van de onderkant af gaan zagen, met het risico om m'n kaart te beschadigen. Maar ik heb em vandaag afgemaakt en weer in m'n PC gezet en wonder boven wonder doet ie het nog! :) Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011381289

Hier zie je m'n 40mm fan die ik aan de zijkant van m'n Spire koeler heb vastgelijmd, voor wat extra airflow op m'n northbridge. Dit lijkt wat overdreven maar het scheeld 5 graden in temperatuur (van ong. 30 naar 25 graden).

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011381370

Dit is de voorkant van m'n kast waar ik nog bezeg ben om die te modden.

Aan de bovenkant zit een HD VU-meter met een schakelaar om em aan en uit te zetten. daaronder zit een gat, daar komt m'n fanbus waar ik nog mee bezig ben. Ik de frontjes van m'n DVD-speler, ZIP-drive, diskettestation en de overige frontjes blauw geverfd. Ik ben nog van plan om de rest van de voorkant en misschien de hele kast metallica-grijs te schilderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011381412

Nou, kom maar op met jullie reacties, complimenten, tips en afkrakingen. :7

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:41
Je foto's staan op de kop/kant ;)

Verwijderd

coool >:)

Verwijderd

Beetje brakke pics.
Maar toch een leuke mod.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 20:37 schreef Solosmots het volgende:
Je foto's staan op de kop/kant ;)
Ik heb de foto's genomen terwijl ik de kast plat op de grond heb gelegd, Ik heb toen van verschillende hoeken foto's genomen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 20:47 schreef -Dissection- het volgende:
Beetje brakke pics.
Maar toch een leuke mod.
je hoefd mij niet te vertellen dat de pics brak zijn, dat wist ik al lang. :)

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

hijs wel koel!!!

die dikke koeler op geforce!! :9~
en de HDD metertje :9~

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die orb op je gpu vind ik wat minder maarja ze zijn te br*k om op je cpu te zette :D

en leuke hd meter mooi ingebouwd

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe hoog zou ik m'n G-Force 2 MX 32Mb DDR nu over kunnen klokken met die Orb erop? Daar heb ik zelf nog niet zo bij stil gestaan.

Verwijderd

[b]Op vrijdag 18 januari 2002 23:01 schreef iemand :Hier zie je m'n 40mm fan die ik aan de zijkant van m'n Spire koeler heb vastgelijmd, voor wat extra airflow op m'n northbridge. Dit lijkt wat overdreven maar het scheeld 5 graden in temperatuur (van ong. 30 naar 25 graden).
maar scheelt ook een hoop herrie :+

Verwijderd

wat een puinzooi joh, daar helpt zelfs een leuk metallic kleurtje niet. Werkt dat ding eigenlijk wel of is dit het resultaat van je LOI cursus Lego voor gevorderden? (je vraagt erom!) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:05 schreef mast3r het volgende:

[Op vrijdag 18 januari 2002 23:01 schreef iemand :Hier zie je m'n 40mm fan die ik aan de zijkant van m'n Spire koeler heb vastgelijmd, voor wat extra airflow op m'n northbridge.
Die iemand dat ben ik. :+
maar scheelt ook een hoop herrie :+
Herrie = gelijk aan geluid voor deze mod, de Spire die ik op m'n provessor heb zitten toeterd er vrolijk nog bovenuit.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:13 schreef dokidikkelul het volgende:
Wat een puinzooi joh, daar helpt zelfs een leuk metallic kleurtje niet.
Ik denk dat je bedoeld dat het met de kabels enzo een zooitje is. Die ga ik allemaal pas netjes wegwerken als ik m'n fanbus afheb.
Werkt dat ding eigenlijk wel of is dit het resultaat van je LOI cursus Lego voor gevorderden? (je vraagt erom!) >:)
Lego voor gevorderden??????

Ik geef toe dat ik vroeger wel eens met Lego heb gespeeld. Zoals iedereen denk ik wel hier.

Ik zal eens navragen of die cursus bij mij in de buurt wordt gegeven, dan ga ik em zeker volgen. :+

Verwijderd

Dit komt bekend voor, ik heb het zelf ook gedaan alleen dan met de heatsink van een Dragon Orb 3:
[topic=373503/1/40]
Kijk maar eens, en geef nog wat commentaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:28 schreef PJanssen het volgende:
Dit komt bekend voor, ik heb het zelf ook gedaan alleen dan met de heatsink van een Dragon Orb 3:
[topic=373503/1/40]
Kijk maar eens, en geef nog wat commentaar :)
Zeer nijs kassie!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 23:30 schreef CaseBuster het volgende:

[..]

Zeer nijs kassie!
Hoe heb je je celly zo hoog ? ICQ me plz :9~

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

wel geinig..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 23:51 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Hoe heb je je celly zo hoog ? ICQ me plz :9~
Men neme natuurlijk een Celeron 600, met een Spire Koeler tot 2,2 Ghz (naam ben ik ff krijt). Een ASUS TUSL2-C moederbord.

Men zette de Vcore op 1,75V ofzo. Zetten de verhouding van FSB/geheugen/PCI op 100/100/33 Mhz............KLAAR!!
Pagina: 1