Ik heb counterstrike gehuurd bij de bieb 
Maar als ik wil updaten krijg ik dit
weet iemand hoe ik cs wel kan updaten?
b.v. thanks
Maar als ik wil updaten krijg ik dit
weet iemand hoe ik cs wel kan updaten?
b.v. thanks
Verwijderd
Verwijderd
Hey graag gedaan heOp vrijdag 18 januari 2002 20:38 schreef -Nighthawk- het volgende:
thanks guyZ
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
die van 78mb??Op vrijdag 18 januari 2002 20:42 schreef MasterDisaster het volgende:
Hij kan het beste die exe downloaden gaat veel sneller
yo maar ik heb een 300mb download limiet :'(Op vrijdag 18 januari 2002 20:44 schreef MasterDisaster het volgende:
Indeed die update gewoon je cs zonder die updater
Gaat veel sneller!!
ja het moet dan maar , maar dan pas volgende maand want ik zit al bijna over mijn limietOp vrijdag 18 januari 2002 20:50 schreef MasterDisaster het volgende:
download eerst ffe flashget www.flashget.com kun je je download resumen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Laten we het bij mij maar een keer op €500 houdenOp vrijdag 18 januari 2002 21:01 schreef -Nighthawk- het volgende:
Ja maar hier in HOOGEVEEN betalen we 50,- per maand en hebben we een limiet van 300 mb , en als je daar overheen komt mag je ook nog eens 50 cent dokken voor elke mb
en de snelheid is ook nog beroert
en ze hebben al een hele tijd geleden beloofd dat ESSENT @ home hier zou komen maar die is er dus nog steeds niet en daar baal ik als een stekker van. ZO
![]()
![]()
![]()
http://www.rendo.dekooi.nl check it out....
Hij heeft ISDN (en is per 2 maanden), maar als jij veel zou CS'en kom je op 5 kb/s (up en down samen). Boven je limiet zou dat zo'n € 0.23*(5*60/1024)~= €0,07/min zijn.Op zaterdag 19 januari 2002 17:16 schreef -Nighthawk- het volgende:
500 euro?? wtF...?
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij had ik al een url gegevenOp zaterdag 19 januari 2002 18:05 schreef FleshY het volgende:
kijken op fileplanet.com of op counter-strike.net
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq