Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Nuttig lijkt me niet, maar niks is onmogelijk. Lijkt me niet bijzonder moeilijk om de kan van de monitor af te halen en een tempratuursensor op een -veilige- plaats te bevestigen.
Maar wat moet je met die informatie? Waterkoeling van je beeldbuis?
Maar wat moet je met die informatie? Waterkoeling van je beeldbuis?
Verwijderd
tja,nu kun je niet gewoon ergens je vinger op houden zoals een heatsink ofzo,of je moet er een levenservaring bij willen hebben
Verwijderd
bij mijn kaartje (zie sign) wordt de chip OCed 41 graden C. Dit weet ik door mijn halfords temp sensor
Verwijderd
Das wel normaalOp vrijdag 18 januari 2002 20:37 schreef ByMeS_Dy het volgende:
bij mijn kaartje (zie sign) wordt de chip OCed 41 graden C. Dit weet ik door mijn halfords temp sensor
Verwijderd
dat dacht ik ook. Wordt ie ongeveer 40 graadjes.. No Prob. Maar bij de meeste kaarten kan je het niet meten, moet je er zelf een sensor op zetten.Op vrijdag 18 januari 2002 21:28 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Das wel normaal
edit: Ik weet zo niet uit mn kop of een GF3 ti 200 kleiner is dan een GF2 mx. Micron bedoel ik dan. Maar hoe kleiner dat is, hoe minder warm hij zal worden
Sinds wanneer heeft een gf 2 MX ddr geheugen? Of is dit een nieuw soort gf 2 MX? Volgens mijn weten heeft alleen de gf 2 gts/pro/ultra ddr geheugen.Op vrijdag 18 januari 2002 20:37 schreef ByMeS_Dy het volgende:
Epox 8KHA+ | Athlon TB axia @ 1411 (8.5*166) | 256 mb ddr ram Twinmos pc 2100 | 40 GB 5400 | Geforce 2 MX 32 mb ddr 180/365 | 4x4x24 fikker | 32 X cd rom | | Maxi Sound Muse | Labtec LCS 2514 | sony 17'' trinitron | aopen bigtower | 340 watt aopen | WXP
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Mx'jes kunnen wel degelijk ddr geheugen hebben (ik heb zelf ook een MX400 met ddr, Abit stiluro MX400T
om precies te zijn)
Alleen de geheugen bus is geloof ik gehalveerd
[/edit]
64 ipv 128 bit, schijnt even snel te zijn of soms zelfs langzamer
[edit]
Alleen de geheugen bus is geloof ik gehalveerd
[/edit]
64 ipv 128 bit, schijnt even snel te zijn of soms zelfs langzamer
[edit]
Verwijderd
128Bit bedoel je zeker ddr geheugen
Maar een Geforce 2 MX 400 met 64mb ddr is toch ffe iets anders als een geforce 3 64mb sommige mensen vatten dat niet helemaal
Maar een Geforce 2 MX 400 met 64mb ddr is toch ffe iets anders als een geforce 3 64mb sommige mensen vatten dat niet helemaal
Ik heb die Abit ook, maar het overklokken gaat voor geen reet. Geheugen zou, specwise, op 500 moeten kunnen draaien. Core had ik op 180 (5MHz boven spec, niks dus), geheugen op 415, maar hij blijft crashen in NHL2002. Klotezooi. Het gebeurt pas na een tijdje (pak 'em beet zo'n 20 minuten), maar het irriteert me wel. Kan geeneens een wedstrijd spelen. Als dit zo blijft, dan krijgt Xenon nog even een bezoekje van me.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Het ligt eraan of je geluk hebtOp zaterdag 19 januari 2002 22:32 schreef Hillie het volgende:
Ik heb die Abit ook, maar het overklokken gaat voor geen reet. Geheugen zou, specwise, op 500 moeten kunnen draaien. Core had ik op 180 (5MHz boven spec, niks dus), geheugen op 415, maar hij blijft crashen in NHL2002. Klotezooi. Het gebeurt pas na een tijdje (pak 'em beet zo'n 20 minuten), maar het irriteert me wel. Kan geeneens een wedstrijd spelen. Als dit zo blijft, dan krijgt Xenon nog even een bezoekje van me.
BV ik neem 10 Athlons van 1ghz die willen ook niet allemaal even hoog
[/offtopic]
[offtopic]
[/edit]
Typo's
[edit]
Raar ik heb mijne lopen op core 250 (wel een fan op mn heatsink geschroeft) en mem 220 (440 effectief) wel een aardige prestatie dacht ik zoOp zaterdag 19 januari 2002 22:32 schreef Hillie het volgende:
[offtopic]
[/edit]
Typo's
[edit]
Verwijderd
[eveneens offtopic]

[/offtopic]
Mja, bij mijn Abit loopt core ook op 250, mem 200. Alleen 3Dmark geeft niet aan dat de prestatie echt toeneemt. Zeker de core OC-en maakt geen ene donder uit. Weet iemand waarom?Op zondag 20 januari 2002 11:57 schreef -dutch_15- het volgende:
Raar ik heb mijne lopen op core 250 (wel een fan op mn heatsink geschroeft) en mem 220 (440 effectief) wel een aardige prestatie dacht ik zo
[/offtopic]
edit:
mem loopt op 200 ipv 220...
in alle eerlijkheid toch maar even gecorrigeerd ;-)
mem loopt op 200 ipv 220...
Pagina: 1