Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik denk dat je met de search een heel eind kan komen.
Als je het nu wil weten: Aopen HX/HQ08. Is algemeen verkrijgbaar en gewoon value for money.
Als je het nu wil weten: Aopen HX/HQ08. Is algemeen verkrijgbaar en gewoon value for money.
van die aopen weet ik wel, heb ik eerst gekeken maar die kasten met 5 5.25" bays hebben maar 1 3.5" bay. Ik wil het liefste 2 of meer.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dan koop je er een zaag bijOp vrijdag 18 januari 2002 20:35 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
van die aopen weet ik wel, heb ik eerst gekeken maar die kasten met 5 5.25" bays hebben maar 1 3.5" bay. Ik wil het liefste 2 of meer.
Verwijderd
voor je FD verzamelingOp vrijdag 18 januari 2002 20:35 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Nee firewire denk ikOp vrijdag 18 januari 2002 20:37 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
voor je FD verzameling
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Firewire is toch een of andere pci kaartjeOp vrijdag 18 januari 2002 20:43 schreef Chimera2k2 het volgende:
[..]
Nee firewire denk ik
uh, nee. gewoon voor een extra floppy drive of interne zip drive, of voor een paar knoppies van een casemod.
Verwijderd
een extra FD ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?? Die dingen zijn echt waardeloos en helemaal met 2 tegelijk daar heb je echt niks aan.Op vrijdag 18 januari 2002 20:44 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
uh, nee. gewoon voor een extra floppy drive of interne zip drive, of voor een paar knoppies van een casemod.
OhOp vrijdag 18 januari 2002 20:44 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
heeft chieftec ook een website (URL!)
Chieftec.com duhhOp vrijdag 18 januari 2002 20:50 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
heeft chieftec ook een website (URL!)
Pagina: 1