3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Al moet ik wel zeggen dat deze vraag vaak is gesteld en dus ook in de search te vinden was.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Ja, maar dat maakt niet zoveel uit, want daar moettie toch contact maken met het mobo.Op vrijdag 18 januari 2002 20:26 schreef NioXX het volgende:
Zit het ook in die gaatjes waar de pinnetjes van de CPU inmoeten? Je kunt namelijk niet je hele mobo onder de thinner drukken.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je mobo op zijn kop houden en van onderen met een plantenspuit thinner tegen de socket aan spuiten.Op vrijdag 18 januari 2002 20:26 schreef NioXX het volgende:
Zit het ook in die gaatjes waar de pinnetjes van de CPU inmoeten? Je kunt namelijk niet je hele mobo onder de thinner drukken.
Op deze manier valt het overtollige pasta met de thinner er weer meteen af, en wordt het geen zijknatte zooi.
Ecodan warmtepomp
Dat lost vet op ?Op vrijdag 18 januari 2002 20:52 schreef Carel het volgende:
CONTACTSPRAY.... dat is tenslotte voor electronica, werkt perfect
Ecodan warmtepomp
OOk, maar ook AS gaat er geweldig mee af, en je hoef verder ook niet het droog te boenen, , want het verdampt toch snelOp vrijdag 18 januari 2002 20:57 schreef JT het volgende:
[..]
Dat lost vet op ?
Verwijderd
VOLGENS mij is Remreiniger te chemisch, dat zou ik niet proberen op een proc of printplaat, ik blijf bij contactspray, en een paar watjes en oorwatjes:)Op vrijdag 18 januari 2002 21:02 schreef Phil_Cool het volgende:
Er zijn ook spuitbussen met remmenreiniger (voor de wagen) verkrijgbaar in de handel. Dat haalt alle vettigheid er uit. Dus ondersteboven houden, spuiten, laten drogen,... tadaa.
dan heb jij 1 of andere synthetische stof gehad die er toevallig niet tegen kon.
Meestel vloerbedekking (en zeker natuurlijke zooi) kan er wel tegen.
Anders doe je het toch op het aanrecht van de keuken ofzo..
Verwijderd
net zo goed de fik erin en een nieuw board....
thinner lijkt mij de beste hier..
Niet overmatig, maar doeltreffend werken.
De pasta is er ook voor de bijzaak, niet als hoofdbestandsdeel van het MoBo
Verwijderd
dikzak
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
Verwijderd
Wasbenzine is beter,maar laat een residu achter.
Ik werk elke dag met plastics,dus weet het.
Contact spray lijkt me logies.
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()