mijn scanner de simplex 1236c werkt met de geleverde software niet onder xp home.
wie weet raad.
de dealer nog niet.(geen drivers)
wie weet raad.
de dealer nog niet.(geen drivers)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Officejet?Op vrijdag 18 januari 2002 23:28 schreef Peter1 het volgende:
Toevallig net een nieuwe HP scanner/printer-ding-in-een (hoe heet zoiets?) gekocht; drivers om te scannen komen in maart/april.
Geduld is een o zo schone zaak.![]()
Verwijderd
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, bedankt.Op vrijdag 18 januari 2002 23:31 schreef Silverstar het volgende:
Officejet?
Verwijderd
Graag gedaan, maar je had toch ook gewoon ff snel op het apparaat zelf kunnen kijken?Op vrijdag 18 januari 2002 23:33 schreef Peter1 het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, bedankt.
Here, http://maki.wz.cz/files/simplex1236c_xp.exe
drivers for Compeye Simplex 1236C ... working in Windows XP...
ItŽs copying pv8000.sys because of conflicts with UMAX drivers original name is pv8630.sys.
webOS all the way!
Verwijderd
Levertijden zuigen!Op vrijdag 18 januari 2002 23:34 schreef Silverstar het volgende:
Graag gedaan, maar je had toch ook gewoon ff snel op het apparaat zelf kunnen kijken?
Verwijderd
Verwijderd
Wil je voortaan even de datum checken voordat je een topic omhoog kickt? Dit topic is van januari 2002 en de reply waarmee je hem omhoog kickt is ook niet echt nuttig.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:23:
Hermanvh bedankt!! de drivers werken onder xp!! terwijl er op de site van compeye staat dat er geen drivers komen door hardware "problemen"
Dus de compeye smartkey 1236c werkt onder XP
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()