[oc] Probleem met cpufsb en k7s5a

Pagina: 1
Acties:

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Hoi iedereen,

Bij mij werkt cpufsb niet naar behoren, na het instellen van de moederbord en de pll(vult hij standaard in ,zoals te zien op de screenshot), en het willen veranderen van de fsb, krijg ik eerst die warning dat het voor eigen risico is of iets dergelijks, en dan hangt mijn systeem 100%. Volgens mij doe ik niks verkeerd, maar werkt het gewoon niet. Ik heb de laaste officieele bios van ECS geinstalleerd. Verder gaat het om een duron 750 met 512mb ddr geheugen.
Afbeeldingslocatie: http://www.zwartevogel.nl/images/cpufsb.JPG
Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

Alvast bedankt, Wilco

ActueleWind

Verwijderd

Ik heb dat ook eens geprobeerd met de K7S5A, resultaat..spontane lockup en alles in de BIOS stond weer als standaard :( Heb er meerdere problemen mee gehad. Wilde bij mij iig nie stabiel draaien. heb hem omgeruild voor een K7T266 PRO2 en alles werkt perfect. Het lijkt er met sommige programma's op dat ze de SiS chips nie goed ondersteunen. Vooral dat SoftFSB is knudde. Als je idd je FSB hoger wilt gooien moet je de OC Bios voor de K7S5A eens proberen. Daarmee kan je je FSB ook omhoog pleuren, jammer genoeg alleen maar weer in grote stappen. Er zijn mensen die hebben dat bord stabiel op een FSB van 150