8KHA+ dood?

Pagina: 1
Acties:

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
hallo, ik had mijn EPoX 8KHA+ icm Kingston geheugen besteld, maar dat deed het niet. het samsung geheugen van mijn vader geprobeerd, werkt(te) perfect, het kingston geheugen werkt ook perfect op mijn vaders ECS K7S5a, dus geen probleem tot een poosje geleden, rare errors (zie een ander topic van mij in Internet & telefonie), dus wij dachten misschien ligt het aan het geheugen. kingston mem eruit, samsung erin, nogsteeds het zelfde probleem. kingston erweer in, samsung weer in mijn pc-tje, aan zetten, en ik krijg code C1 (memory error) op het displaytje te lezen, met continu lange pieptoontjes, en tegelijker tijd een branderige geur... ;(. hierna het geheugen weer geprobeerd in mijn vaders pc, en het geheugen is nog goed, maar wat is er nu mis?? nix te zien op het moederbord, als ik hem nu aanzet komt ie niet verder dan FF (boot attempt)... WAT MOET IK DOEN??? (behalve verdrietig zijn ;()

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:42 ]

Verwijderd

clear je bios eerst eens. Zet dan (:r) samsung ram erin. Kijk dan wat ie doet. Geeft ie een fout, terwijl het ram wel werkt in de ECS, dan mag je je boardje om gaan ruilen.
Je kan het voltage voor je ram ook eens op 2.7 oid zetten, misschien helpt je dat

• DuDePrOdUcTiOnS
ik heb de cmos gecleared, dit helpt niet. ik kan het voltage niet veranderen, omdat ik niet in de bios kan, omdat hij blijft hangen bij FF (boot attempt (op het laatst komt er nog een FF en dit betekend einde boot)).

www.teamgenie.nl

Verwijderd

gecondoleerd jongen,

jammergenoeg mog hij niet tot zijn bejaarde status blijven bij je,,,

jammer maar voor de een komt het laat en de ander komt het vroeg

• DuDePrOdUcTiOnS
Op vrijdag 18 januari 2002 19:40 schreef jorentref het volgende:
gecondoleerd jongen,

jammergenoeg mog hij niet tot zijn bejaarde status blijven bij je,,,

jammer maar voor de een komt het laat en de ander komt het vroeg
dit helpt :?

www.teamgenie.nl

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 19:42 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:

[..]

dit helpt :?
ik denk dat hij wel gelijk heeft, ik vrees voor je dat je mobo niet meer helemaal in leven is ;(. Maar troost je, mijn eerste 8kha+ deed het ook niet :(.
Ik bedoel dus :) : je mem-sloten zijn denk ik naar de maan, en dus doet hij het niet meer. Het zou kunnen komen door statische electriciteit, maar ik denk dat je niet al te veel probs zal hebben bij het omruilen..

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:42 ]

Pagina: 1