Als ik in een server wil inloggen bv xs4all geeft hij de fout unable_to_auth en blijft hij maar door gaan met proberen te connecten maar er gebeurt niks!
Wat is DIT nou weer voor een fout antwoord?Op vrijdag 18 januari 2002 19:21 schreef Pizzaman het volgende:
ok.
Nouja jij hebt geluk dat Wolfenstein het bij jou doet
bij mij loopt de hele zooi vast als ik wil instaleren
(met verschillende cd's en cd-rom drives)
Ik heb hem toennet weggebracht en toen had ik blizzard spelletjes gekocht en kreeg ik dit probleem,
[topic=384593/1/25]
Je vraagt toch niks 
Maar ok, draai je een firewall
Maar ok, draai je een firewall
"unable_to_auth " betekend dat ie niet kan authorizen. Kortom je key klopt niet, hebbie um legaal of illegaal? In het eerste geval, balen, stuur je cd terug naar de makers en vraag om een nieuwe key. In het laatste geval weet je denk ik wel hoe je een nieuwe key krijgt
There is no magic.
Mja en dan zijn we weer terug bij af...Op vrijdag 18 januari 2002 19:38 schreef zaren het volgende:
Kheb hem illegaal
Gewoon legaal kopen dus.
Well than, that's your problem 
Nix aan te doen behalve nieuwe key generaten. Maar bedenk wel eerst dat je dan dus 100 piek€45,37 van iemand jat omdat hij het dan niet online kan spelen en er _wel_ voor heeft betaald
Nix aan te doen behalve nieuwe key generaten. Maar bedenk wel eerst dat je dan dus 100 piek€45,37 van iemand jat omdat hij het dan niet online kan spelen en er _wel_ voor heeft betaald
There is no magic.
Verwijderd
Op vrijdag 18 januari 2002 19:38 schreef zaren het volgende:
Kheb hem illegaal
spelen. Gelukkig bestaan er keys om gamers zoals jij tegen te houden die alleen maar de server vervuilen. Een keer single player een spelletje uitproberen maar online...... nee kan echt niet.
Verwijderd
unable to auth houdt in dat de server een 'ident' antwoord verwacht..
Aan de server kant is het mogelijk om dit zodanig in te stellen dat je wel nog binnenkan komen zonder een geldig ident-reply.. Maar, sommige servers vereisen een ident-reply. (blijkbaar wil xs4all een geldig antwoord ontvangen.)
Mogelijk oplossing is om mirc oid te draaien met identd aan. waardoor mirc dus een antwoord zal leveren. Kies dus niet voor 'only when connecting'.
Als je cd-key niet klopte dan zou je een invalid_serial kunnen verwachten.
Aan de server kant is het mogelijk om dit zodanig in te stellen dat je wel nog binnenkan komen zonder een geldig ident-reply.. Maar, sommige servers vereisen een ident-reply. (blijkbaar wil xs4all een geldig antwoord ontvangen.)
Mogelijk oplossing is om mirc oid te draaien met identd aan. waardoor mirc dus een antwoord zal leveren. Kies dus niet voor 'only when connecting'.
Als je cd-key niet klopte dan zou je een invalid_serial kunnen verwachten.
Ah sjeezz...
Kijk:
Ik weet dat jij een MP-crack hebt geinstalleerd.. deze zorgt ervoor dat je Key-identification omzeild wordt naar jouw eigen IP.... Dit betekent dus dat je geen contact maakt met de master server. En nouja.. bijv. de XS4ALL-server wil dat JIJ eerst contact maakt met de master server voordat jij het spel betreed.
Kijk:
Ik weet dat jij een MP-crack hebt geinstalleerd.. deze zorgt ervoor dat je Key-identification omzeild wordt naar jouw eigen IP.... Dit betekent dus dat je geen contact maakt met de master server. En nouja.. bijv. de XS4ALL-server wil dat JIJ eerst contact maakt met de master server voordat jij het spel betreed.
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Oplossing is al gegeven --> kopen.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
slotje erop zetten.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Hoor ik daar de sleutelbos rinkelen? 
edit: verkeerde smiley
edit: verkeerde smiley
Verwijderd
Hey hoi!
Ik heb wolfenstein meteen gekocht toen die uitkwam. Raar genoeg heb ik soms last bij inloggen sever dat hij aangeeft dat mijn cd-key onjuist is
Grtz,
Ik mag mijn naam hier niet onder zetten
Ik heb wolfenstein meteen gekocht toen die uitkwam. Raar genoeg heb ik soms last bij inloggen sever dat hij aangeeft dat mijn cd-key onjuist is
Grtz,
Verwijderd
boefjeOp vrijdag 18 januari 2002 20:32 schreef Ender het volgende:
Hey hoi!
je mag je naam niet onder aan elke post zetten
Dan hebben die "collega's " zoals Zaren jouw key gejat met een keymakerOp vrijdag 18 januari 2002 20:32 schreef Ender het volgende:
Hey hoi!
Ik heb wolfenstein meteen gekocht toen die uitkwam. Raar genoeg heb ik soms last bij inloggen sever dat hij aangeeft dat mijn cd-key onjuist is![]()
Grtz,
Dus, nieuwe key aanvragen bij de winkel of daar vragen wat je kan doen.
Verwijderd
Hey hoi!
Is dat zo? Sjeeez
Stomme is, dat als je eenmaal zo'n melding hebt gekregen, je helemaal uit wolfenstein moet. Geen enkele andere server wil je nog toelaten. Pas als je uit wolfenstein bent, en weer het hebt opgestart, dan kan ik verder. Als dit waar is, dan ga ik volgende keer proberen weer op die server te komen die die melding geeft nadat ik opnieuw heb opgestart. Het zou dan moeten zijn dat ik er weer niet in mag
Grrrrrrrrrr
Is dat zo? Sjeeez
Grrrrrrrrrr
Eerlijk maar jammer.Op vrijdag 18 januari 2002 19:38 schreef zaren het volgende:
Kheb hem illegaal
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()